Βιογραφικό Σημείωμα | Επιστροφή στη λίστα Διδακτικού Προσωπικού |
Επίθετο | ΠΑΛΑΙΓΕΩΡΓΙΟΥ |
Όνομα | ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
Βαθμίδα | Επίκουρος Καθηγητής |
Τμήμα | Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Ίδρυμα | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τηλ. | 2385055083 |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε. | |
Webpage | |
ΦΕΚ Διορισμού |
Εκπαίδευση
Πτυχίο | Διδακτορικό |
Τίτλος | Διδακτορικό δίπλωμα: Μελέτη της δομής και της εξέλιξης των αλληλεπιδράσεων μαθητών-υπολογιστών |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Έτος | 2006 |
Πτυχίο | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος | Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Διατμηματικό Μεταπτυχιακό, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
Έτος | 2000 |
Πτυχίο | Πιστοποίηση |
Τίτλος | Δίπλωμα Πιστοποιητή Ποιότητας: Certificate of Practical Auditing of Quality Management Systems to ISO 9001: 1994 & ISO 10011-1 |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | EU.C.A.T. – CMC International |
Έτος | 1999 |
Πτυχίο | Πτυχίο |
Τίτλος | Πτυχίο Πληροφορικής |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Έτος | 1997 |
Προϋπηρεσία
Θέση - Τίτλος | Επίκουρος Καθηγητής |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2019-2020 |
Θέση - Τίτλος | Λέκτορας |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2014-2017 |
Θέση - Τίτλος | Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό - ΕΑΠ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία "Σχεδίαση και ανάλυση συστημάτων υλικο-λογισμικού" |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο - Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού |
Έτος | 2014-2016 |
Θέση - Τίτλος | Επιστημονικός Συνεργάτης |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία "Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση" |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ, στην κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση |
Έτος | 2011 |
Θέση - Τίτλος | Επιστημονικός Συνεργάτης |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία "Προχωρημένα θέματα επικοινωνίας ανθρώπου υπολογιστή" |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ, στην κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση |
Έτος | 2010 |
Θέση - Τίτλος | συμβασιούχος ΠΔ 407/80 |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΤΠΕ στην Εκπαίδευση |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας, |
Έτος | 2009-2010 |
Θέση - Τίτλος | Επιστημονικός Συνεργάτης |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία "Ειδικές και μουσικές εκπαιδευτικές διεπαφές – Web 2.0" |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ, στην κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση |
Έτος | 2009 |
Θέση - Τίτλος | Επιστημονικό Προσωπικό |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία μαθημάτων "Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή", "Δεοντολογία Επαγγέλματος" |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής του Τ.Ε.Ι. Καβάλας |
Έτος | 2008-2011 |
Θέση - Τίτλος | συμβασιούχος ΠΔ 407/80 |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδακτική της Πληροφορικής |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας |
Έτος | 2008-2011 |
Θέση - Τίτλος | Επιστημονικό Συνεργάτης |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Ερευνητικά έργα |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Έτος | 1999-2007 |
Θέση - Τίτλος | Διδασκαλία σε δημόσια ΙΕΚ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Βάσεις Δεδομένων, Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών, Εισαγωγή στους Η/Υ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΙΕΚ Καλαμαριάς, ΙΕΚ Τριανδρίας, ΙΕΚ Επανωμής |
Έτος | 1999-2000 |
Διδασκαλία
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Ηλεκτρονική Μάθηση |
Πληροφορίες | Τμήμα Πληροφορικής του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης |
Περίοδος | 2010 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Τεχνητή Ευφυΐα και Εικονική Πραγματικότητα στην Εκπαίδευση |
Πληροφορίες | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
Περίοδος | 2010 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική της Πληροφορικής 1 |
Πληροφορίες | Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, του πανεπιστημίου Θεσσαλίας |
Περίοδος | 2009-2011 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Διεπαφή Ανθρώπου Υπολογιστή |
Πληροφορίες | Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής, ΤΕΙ Καβάλας |
Περίοδος | 2009-2011 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Εκπαίδευση από Απόσταση |
Πληροφορίες | Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής, ΤΕΙ Καβάλας |
Περίοδος | 2009-2011 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Τεχνολογίες του διαδικτύου στην εκπαίδευση |
Πληροφορίες | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
Περίοδος | 2009 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Δεοντολογία Επαγγέλματος |
Πληροφορίες | Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής, ΤΕΙ Καβάλας |
Περίοδος | 2008-2011 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική της Πληροφορικής 1 |
Πληροφορίες | Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, του πανεπιστημίου Θεσσαλίας |
Περίοδος | 2008-2010 |
Επίβλεψη Πτυχιακών, Μεταπτυχιακών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | We!Design!Fractions: ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για την συμμετοχική σχεδίαση με παιδιά μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής για τα κλάσματα |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2017 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη αλληλεπιδραστικής επιφάνειας για την εξάσκηση των μαθηματικών με παράλληλη προώθηση της φυσικής δραστηριότητας |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2017 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Το αλληλεπιδραστικό βίντεο: Μια διερευνητική προσέγγιση στη διδασκαλία των θερμικών φαινομένων, Παπαδοπούλου Ανθία |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Σχεδίαση, ανάπτυξη και μελέτη επιτραπέζιου παιχνιδιού με επαυξημένη πραγματικότητα για την εκμάθηση των νοερών υπολογισμών στα μαθηματικά, Βαρβέρης Σταμάτης |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η δημιουργία και αξιολόγηση μίας ψηφιακής ιστορίας για τη διδασκαλία των εννοιών του ηλεκτρικού κυκλώματος και του ηλεκτρικού ρεύματος, Δέσποινα-Λωρένα Γαβριηλίδου |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Οι δάσκαλοι ως σχεδιαστές φυσικών διεπαφών για παιδιά: στάσεις και αντιλήψεις, Τσαβδάρη Γεωργία |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Διάχυτος Συνεργατικός Μουσικός Αυτοσχεδιασμός από παιδιά Δημοτικού, Πουλούλης Χρήστος |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Αυθεντική εκμάθηση ξένων γλωσσών μέσω διάχυτου υπολογισμού: το έξυπνο δωμάτιο, Τσιλιβίτη Δέσποινα |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Σχεδίαση, ανάπτυξη κι αξιολόγηση εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για την υποβοήθηση στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας, Σπαθούλας Ευάγγελος |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2015 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Επισκόπηση και μελέτη των διεπαφών χειρονομιών για την εκμάθηση του προγραμματισμού, Μανωλιουδάκη Χαρίκλεια |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2015 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Μεταπτυχιακό στην Τεχνολογία Υλικού και Λογισμικού: Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διάχυτων Συστημάτων Υπολογισμού, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Ανάλυση, σχεδίαση και ανάπτυξη υβριδικού περιβάλλοντος διδασκαλίας βασικών δομών προγραμματισμού με χρήση κλασσικών και απτικών διεπαφών σε παιδιά προεφηβικής ηλικίας, Αθανασιάδης Ιωάννης |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2014 |
Ερευνητικά Προγράμματα
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Artful Leadership |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Μελέτη και βιβλιογραφική ανασκόπηση τεχνικών ηγεσίας στο σχολικό περιβάλλον με τη χρήση στοιχείων της τέχνης |
Έτος | 2015 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Άλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα |
Τίτλος | Ανάπτυξη μοντέλων αναπαράστασης γνωστικών αντικειμένων και συγγραφή μαθησιακών αποτελεσμάτων (στόχων) για τις Θεματικές Ενότητες του ΕΑΠ |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | «Ανάπτυξη μοντέλων αναπαράστασης γνωστικών αντικειμένων και συγγραφή μαθησιακών αποτελεσμάτων (στόχων) για τις Θεματικές Ενότητες του ΕΑΠ» (Δράση Βελτίωσης της Ποιότητας του Εκπαιδευτικού Υλικού του ΕΑΠ), που εντάσσεται στο Υποέργο 5 με τίτλο «Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ)» της Πράξης «Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο». |
Έτος | 2015 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | «Υπηρεσίες για τη σύνδεση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών με την αγορά εργασίας» |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Pραγματοποίηση μαθημάτων στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ |
Έτος | 2010 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Τάξη του Μέλλοντος |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Βιβλιογραφική αναφορά ‘state of the art’ για την εξέταση εναλλακτικών τεχνολογιών & αλληλεπιδράσεων στην «Τάξη του Μέλλοντος», οικονομοτεχνική μελέτη δυνατοτήτων εναλλακτικής και πλήρους αξιοποίησης της «Τάξης του Μέλλοντος». |
Έτος | 2006 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Καλειδοσκόπιο: Έννοιες και μέθοδοι για τη διερεύνηση του μέλλοντος της μάθησης με ψηφιακές τεχνολογίες |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Σχεδίαση, ανάπτυξη και συντήρηση ενός διαδικτυακού συστήματος διαχείρισης κειμένων (document management system). Συμμετοχή σε ομάδες εργασίας διαφορετικών ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. |
Έτος | 2005 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Αναμόρφωση του υπάρχοντος Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Πληροφορικής |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Διαλέξεις στο μάθημα του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία», υποστήριξη στις διαδικασίες εξέτασης και βαθμολόγησης, τεχνική υποστήριξη στο εργαστήριο πολυμέσων |
Έτος | 2004 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Ε42, Μεταπτυχιακή εξειδίκευση επιμορφωτών στην παιδαγωγική αξιοποίηση των υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Συντονισμός προγράμματος εκπαίδευσης, εκπαιδευτής, ανάπτυξη διαδικτυακού τόπου επικοινωνίας και ανταλλαγής εκπαιδευτικού υλικού |
Έτος | 2001 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Δράσεις αναβάθμισης του προγράμματος σπουδών» (ΔΑΝΑΟΣ) |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | χεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακής τράπεζας πληροφοριών για τη διαχείριση του εκπαιδευτικού και ερευνητικού υλικού του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ. Ανάπτυξη πλαισίου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού προγράμματος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ. |
Έτος | 1998 |
Επιστημονικές Επιτροπές - Συνεργασίες
Καινοτόμες Δράσεις - Διακρίσεις
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Ερευνητικό Φορέα |
Τίτλος | Best Paper Award |
Είδος Συμμετοχής | Palaigeorgiou, G., & Sidiropoulou, V. (2019). Can elementary students co-design the learning content of educational apps: the We! Design! Fractions participa-tory design approach. IMCL 2019 |
Έτος | 2019 |
Δράση | Διάκριση Ερευνητικού Έργου |
Τίτλος | Best Paper Award |
Είδος Συμμετοχής | Palaigeorgiou George, Malandrakis George, Tsolopanis Christina (2017), Learning with Drones: flying windows for classroom virtual field trips, ICALT'2017, IEEE. |
Έτος | 2017 |
Δράση | Διάκριση Ερευνητικού Έργου |
Τίτλος | Best Paper Award |
Είδος Συμμετοχής | Triantafyllidou, I., Chatzitsakiroglou, A. M., Georgiadou, S., & Palaigeorgiou, G. (2017). FingerTrips on Tangible Augmented 3D Maps for Learning History. In Interactive Mobile Communication, Technologies and Learning (pp. 465-476). Springer |
Έτος | 2017 |
Δράση | Παραγωγή καινοτόμου υλικού – Τεχνολογικό Προϊόν |
Τίτλος | Επιλογή στο διαγωνισμό Open Educational Challenge 2014 |
Είδος Συμμετοχής | Ανάμεσα στους 9 νικητές του διαγωνισμού Open Educational Challenge 2014 (600 συμμετοχές από 74 χώρες): επιχειρηματικό πλάνο για την εκπαιδευτική πλατφόρμα LearnWorlds |
Έτος | 2014 |
Δράση | Παραγωγή καινοτόμου υλικού – Τεχνολογικό Προϊόν |
Τίτλος | 1ο βραβείο pitching, έκθεση eLearning 2013 |
Είδος Συμμετοχής | Eπιχειρηματικό πλάνο για την εκπαιδευτική πλατφόρμα LearnWorlds (συνιδρυτής) |
Έτος | 2013 |
Δράση | Παραγωγή καινοτόμου υλικού – Τεχνολογικό Προϊόν |
Τίτλος | 2o βραβείο επιχειρηματικού πλάνου |
Είδος Συμμετοχής | 2o βραβείο επιχειρηματικού πλάνου ΑΠΘ 2013: επιχειρηματικό πλάνο για την εκπαιδευτική πλατφόρμα LearnWorlds (συνιδρυτής) |
Έτος | 2013 |
Δράση | Βραβείο Ερευνητικού Έργου |
Τίτλος | Best Qualitative Research Paper Award |
Είδος Συμμετοχής | Grammatikopoulou,A., Nika, P. & Palaigeorgiou G. (2012). Testimonies of teachers using extensively and creatively Web 2.0: Benefits and Prerequisites. IADIS International Conference e-Learning 2012 |
Έτος | 2012 |
Δράση | Παραγωγή καινοτόμου υλικού – Εκπαιδευτικό Υλικό |
Τίτλος | Σφραγίδα καλής πρακτικής για την εκπαίδευση και μάθηση 2.0 |
Είδος Συμμετοχής | Επιλέχθηκε ανάμεσα στις 20 καλύτερες διδακτικές προτάσεις για το Web 2.0 η μεθοδολογία δημουργίας βιβλίων με τη χρήση Wiki - WEKI από το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Επικοινωνίας |
Έτος | 2012 |
Δράση | Βραβείο Ερευνητικού Έργου |
Τίτλος | Best Papers Award |
Είδος Συμμετοχής | Triantafyllakos, G., Palaigeorgiou, Tsoukalas I. (2009). Design alter egos: constructing and employing fictional characters in collaborative design sessions, 23rd British Computer Society conference on Human Computer Interaction (BHCI), Cambridge, UK |
Έτος | 2009 |
Επιστημονικό Έργο
1. Βιβλία - Μονογραφίες
1.1 | "Δημιουργώ Παιχνίδια στο Koduplay", Επιμέλεια Παλαιγεωργίου Γ. Συγγραφείς: Φοιτητές τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας, Αυτοέκδοση - http://www.koduplay.gr, 252, 2011 |
1.2 | "Δημιουργώ Παιχνίδια στο Scratch", Επιμέλεια Παλαιγεωργίου Γ. Συγγραφείς: Φοιτητές τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Τηλεπικοινωνιών, Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας, Αυτοέκδοση - http://www.scratchplay.gr, 188, 2010 |
2. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά με κριτές.
2.1 | "A systematic literature review of mixed reality environments in K-12 education", N Pellas, I Kazanidis, G Palaigeorgiou, Education and Information Technologies, , 1-40, 2019 |
2.2 | "Mixing Educational Robotics, Tangibles and Mixed Reality Environments for the Interdisciplinary Learning of Geography and History", Xefteris S., Palaigeorgiou G., International Journal of Engineering Pedagogy, , 78-94, 2019 |
2.3 | "Learning geography by touching augmented interactive 3D maps", Palaigeorgiou, G., Skederidou Kyriaki, & Karakostas, A., Journal of Interactive Technology and Smart Education, , , 2018 |
2.4 | "Self-paced learning with interactive video and tablets in the classroom", Palaigeorgiou G., & Papadopoulou, A., Education and Information Technologies, 23, 373-392, 2018 |
2.5 | "Augmented Interactive Video: Enhancing Video Interactivity for the School Classroom", I. Kazanidis, G. Palaigeorgiou, Α. Papadopoulou and A. Tsinakos, Journal of Engineering Science and Technology Review, 11, 174 - 181, 2018 |
2.6 | "Promoting historical thinking in schools through tangible and embodied interactions", Kalpakis S. Palaigeorgiou G., Kasvikis K., International Journal of Emerging Technologies in Learning, , , 2018 |
2.7 | "Orchestrating tangible music interfaces for in-classroom music learning through a story tale: The case of ImproviSchool", Palaigeorgiou, G., & Pouloulis, C., Education and Information Technologies, , , 2017 |
2.8 | "Benefits, barriers and prerequisites for Web 2.0 learning activities in the classroom: The view of Greek pioneer teachers", Palaigeorgiou, G., & Grammatikopoulou, A., Interactive Technology and Smart Education, 13, 2-18, 2016 |
2.9 | "Lemonidis, Charalambos, Alexadra Kermeli, and George Palaigeorgiou", Exploring Number Sense in Sixth Grade in Greece: An instructional proposal and its learning results, MENON online Journal Of Educational Research, , 159-172, 2014 |
2.10 | "What if undergraduate students designed their own web learning environment? Exploring students’ web 2.0 mentality through participatory design", Palaigeorgiou, G., Triantafyllakos, G., & Tsinakos A., Journal of Computer Assisted Learning, 27, 146-159, 2011 |
2.11 | "Designing educational software with students through collaborative design games: the We!Design&Play framework", Triantafyllakos, G., Palaigeorgiou, G., & Tsoukalas, I.A., Computer & Education, 56, 227-242, 2011 |
2.12 | "Known and unknown weaknesses in software animated demonstrations (screencasts): a study in self-paced learning settings.", Palaigeorgiou, G., Despotakis, T., Journal of Information Technology Education, 9, 81-98, 2010 |
2.13 | "Fictional characters in participatory design sessions: introducing the “design alter egos” technique", Triantafyllakos, G., Palaigeorgiou, G., & Tsoukalas, I.A., Interacting with Computers, 22, 165-175, 2010 |
2.14 | "What Do Computer Science Students Think about Software Piracy?", Konstantakis, N., Palaigeorgiou, G., Siozos, P. & Tsoukalas, I.A., Behaviour and Information Technology, 29, 277-285, 2010 |
2.15 | "Computer based testing using “digital ink”: participatory design of a Tablet PC based assessment application for secondary education.", Siozos, P., Palaigeorgiou, G., Triantafyllakos, G, & Despotakis, T., Computers & Education, 52, 811-819, 2009 |
2.16 | "We!Design: A student-centered participatory methodology for the design of educational applications.", Triantafyllakos, G., Palaigeorgiou, G., & Tsoukalas, I.A., British Journal of Educational Technology, 39, 125-139, 2008 |
2.17 | "Students’ attitudes towards animated demonstrations as computer learning tools.", Despotakis, T., Palaigeorgiou, G., & Tsoukalas, I. A., Educational Technology & Society, 10, 196-205, 2007 |
2.18 | "CEAF: A Measure for Deconstructing Students’ Prior Computer Experience.", Palaigeorgiou, G., Siozos, P. & Konstantakis, N., Journal of Information Systems Education, 17, 259-648, 2006 |
2.19 | "Synergies and barriers with electronic verbatim notes: note-taking and report-writing with eVerNotes", Palaigeorgiou, G., Despotakis, T., Demetriadis, S., & Tsoukalas, I.A., Journal of Computer Assisted Learning, 22, 74-85, 2006 |
2.20 | "A computer attitude scale for computer science freshmen and its educational implications.", Palaigeorgiou, G., Siozos, P., Konstantakis, N., & Tsoukalas, I.A., Journal of Computer Assisted Learning, 21, 330-342, 2005 |
2.21 | "Cultures in Negotiation: Teachers’ Acceptance/Resistance Attitudes Considering the Infusion of Technology into Schools.", Demetriadis, S., Barbas, A., Molohides, A., Palaigeorgiou, G., Psillos, D., Vlahavas, I., Tsoukalas, I., & Pombortsis, A, Computers & Education, 41, 19-37, 2003 |
3. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά χωρίς κριτές.
4. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια με κριτές.
4.1 | "Learning About Geography, History And Computational Thinking With Tangibles, Mixed Reality And Educational Robotics", Xefteris S., Palaigeorgiou G., & Areti, International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL), Kos, Greece, , 2018 |
4.2 | "Improving vocabulary acquisition in a second/foreign language with Mixed Reality Environments and Drones.", Palaigeorgiou, G., Griva, E.Raftogianni P., & Toronidou, M., European Conference on e-Learning (ECEL), Athens, Greece, , 2018 |
4.3 | "Movable, Resizable And Dynamic Number Lines For Fraction Learning In A Mixed Reality Environment", Palaigeorgiou G., Liakou S., Tsolopani C., Lemonidis C., International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL), Kos, Greece, , 2018 |
4.4 | "Virtual reality for history learning: assessing the students’ experience.", Kazanidis Ι., Chintiades, P, Tsinakos A. & Palaigeorgiou G., European Conference on e-Learning (ECEL), Athens, Greece, , 2018 |
4.5 | "Interactive Video: a review of interaction types, commercial platforms and design guidelines.", Palaigeorgiou G., Kazanidis I. & Papadopoulou A., 1st International Conference on Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education (TechEdu), Thessaloniki, Greece, , 2018 |
4.6 | "Dynamic interactive number lines for fraction learning in a mixed reality environment", Kazanidis Ι., Palaigeorgiou G. & Bazinas C., South-East European Design Automation, Computer Engineering, Computer Networks and Social Media Conference (SEEDA-CECNSM 2018), Kastoria, Greece, , 2018 |
4.7 | "Towards Integrating Conversational Agents and Learning Analytics in MOOCs", Σ30 Demetriadis, S., Karakostas, A., Tsiatsos, T., Caballé, S., Dimitriadis, Y., Weinberger, A., Papadopoulos P., Palaigeorgiou G., Tsimpanis, C., & Hodges, M., International Conference on Emerging Internetworking, Data & Web Technologies, , , 2018 |
4.8 | "Ο «μυστηριώδης κήπος»: ένα διαδραστικό παιχνίδι μεικτής πραγματικότητας για την απόκτηση λεξιλογίου στην εκμάθηση της αγγλικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας μέσω φυσικών διεπαφών", Γώγου Α., Μαστρογιαννίδης Β., Τσομπανόπουλος Ι., Παλαιγεωργίου Γ., 4o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, , 2018 |
4.9 | "Πιλοτική δοκιμή σε φοιτητές ΠΤΔΕ ενός περιβάλλοντος ρομποτικής και μικτής πραγματικότητας με τη χρήση απτών διεπαφών για την εκμάθηση ιστορίας και γεωγραφίας", Ξεφτέρης Στ., Παλαιγεωργίου Γ., Τσορμπάρη Α., 4o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, , 2018 |
4.10 | "Ένα σενάριο εκπαιδευτικής ρομποτικής για την εκμάθηση αστρονομίας στα πλαίσια του 5ου φεστιβάλ φυσικών επιστημών και τεχνολογίας Φλώρινας", Ξεφτέρης Στ., Ζουμπουρτικούδη Ε., Παλαιγεωργίου Γ., Σπύρτου Α., 4o Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, , 2018 |
4.11 | "Σχεδίαση και Ανάπτυξη Περιβάλλοντος Μεικτής Πραγματικότητας για την Εξοικείωση με Θέματα Αειφορίας", Παπαγεωργίου Ν. & Παλαιγεωργίου Γ, 11ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»., Θεσσαλονίκη, , 2018 |
4.12 | "Augmented1010: Περιβάλλον μεικτής πραγματικότητας για την ανάπτυξη νοερών στρατηγικών για παιδιά δημοτικού", Παρνάβας Π., & Παλαιγεωργίου Γ, 11ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»., Θεσσαλονίκη, , 2018 |
4.13 | "Το σχολείο των ηθικών διλλημάτων: ένα περιβάλλον μεικτής πραγματικότητας για τη διδακτική της ηθικής", Καρατόσιου, Γ., Αθανασιάδης Α., & Παλαιγεωργίου, Γ., 11ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»., Θεσσαλονίκη, , 2018 |
4.14 | "Ταξίδι στο πεπτικό σύστημα μέσω ενός Περιβάλλοντος Μεικτής Πραγματικότητας", Μακατσώρη Α., Σοβίτσλη, Α., Ταμπάκη, Μ., Παλαιγεωργίου Γ, 5ο Συνέδριο Νέος Παιδαγωγός, Λάρισα, , 2018 |
4.15 | "Εκμάθηση Γεωγραφίας με τη χρήση τρισδιάστατου αλληλεπιδραστικού χάρτη", Γεωργάκη Ε., Παλαιγεωργίου Γ., & Μαλανδράκης Γ., 5ο Συνέδριο Νέος Παιδαγωγός, Λάρισα, , 2018 |
4.16 | "We!Design!Fractions: ένα επιτραπέζιο παιχνίδι συμμετοχικής σχεδίασης για τη δημιουργία μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής για τα κλάσματα", Σιδηροπούλου, Β., Παλαιγεωργίου, Γ., 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», , , 2017 |
4.17 | "'ImproviSchool: Ένα διάχυτο σύστημα για την εκμάθηση μουσικής στη σχολική τάξη", Πουλούλης , Χ., Παλαιγεωργίου, 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», , , 2017 |
4.18 | "Επιτραπέζιο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας για εκμάθηση στρατηγικών νοερών υπολογισμών", Βαρβέρης, Σ., Παλαιγεωργίου, Γ., Λεμονίδης, Χ., 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», , , 2017 |
4.19 | "Οι εκπαιδευτικοί ως δημιουργοί αλληλεπιδραστικών εκπαιδευτικών βίντεο: απόψεις για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα", Παλαιγεωργίου, Γ., Γιαννάκου, Α., 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», , , 2017 |
4.20 | "The mental calculations castle: A mixed reality game for practicing split and stringing arithmetic strategies", Vavyla H., Mintza N., Palaigeorgiou G., 1st Educational Technology Conference, Thessaloniki Greece, , 2017 |
4.21 | "Computational estimation in the classroom with tablets, interactive selfie video and self-regulated learning.", Palaigeorgiou, G., Chloptsidou, I., & Lemonidis, C., Interactive Mobile Communication, Technologies and Learning (IMCL), Thessaloniki, , 2017 |
4.22 | "FingerTrips on Tangible Augmented 3D Maps for Learning History", Triantafyllidou, I., Chatzitsakiroglou, A. M., Georgiadou, S., & Palaigeorgiou, G., Interactive Mobile Communication, Technologies and Learning (IMCL), , , 2017 |
4.23 | "Embodied Learning About Time with Tangible Clocks.", Palaigeorgiou, G., Tsapkini, D., Bratitsis, T., & Xefteris, S., Embodied Learning About Time with Tangible Clocks., , , 2017 |
4.24 | "Parental Mediation of Tablet Educational Use at Home and at School: Facilitators or Preventers?", Palaigeorgiou, G., Katerina, K., Bratitsis, T., & Xefteris, S., Interactive Mobile Communication, Technologies and Learning (IMCL), Thessaloniki, Greece, , 2017 |
4.25 | "Learning with Drones: flying windows for classroom virtual field trips.", Palaigeorgiou, G., Malandrakis, G., & Tsolopani, C., IEEE 17th International Conference on Advanced Learning Technologies, Timisoara, , 2017 |
4.26 | "FingerTrips: learning geography through tangible finger trips into 3D augmented maps", Palaigeorgiou, G., Karakostas, A., & Skenderidou, K., IEEE 17th International Conference on Advanced Learning Technologies, IEEE 17th International Conference on Advanced Learning Technologies, , 2017 |
4.27 | "Wikis as a Mediation Platform for Developing Learning Communities: The WEKI Framework", Palaigeorgiou, G., & Kazanidis, I., International Symposium on Emerging Technologies for Education, Rome, . 463-472, 2016 |
4.28 | "Interactive video, tablets and self-paced learning in the classroom: preservice teachers perceptions", Papadopoulou A., Palaigeorgiou, G., 13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2016), , 195-202, 2016 |
4.29 | "Learning Diaries for blended computer learning", Palaigeorgiou, G. & Grammatikopoulou A., 1nd World Conference on Blended Learning, International Association for Blended Learning, , , 2016 |
4.30 | "FRACTANGI: A tangible learning environment for learning about fractions with an interactive number line", Mpiladeri, Μ., Palaigeorgiou, G., & Lemonidis C., 13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2016), , 157-164, 2016 |
4.31 | "Σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση κινητής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για την υποβοήθηση της εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας", Σπαθούλας, Ε., Παλαιγεωργίου, Γ., 10ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», , , 2016 |
4.32 | "Το Κάστρο Των Κλασμάτων»: Ένα Ηλεκτρονικό Παιχνίδι Για Τις Πολλαπλές Αναπαραστάσεις Του Κλάσματος", Πουρνάρα, A., Λεμονίδης, X., Παλαιγεωργίου, Γ., 7o συνέδριο «Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση», , , 2015 |
4.33 | "Ενσώματη και παιγνιώδης εκμάθηση της ανάγνωσης από παιδιά της Β’ Δημοτικού: Μια διδακτική παρέμβαση", Λασκαράκη, Ε., Δημητριάδου, Κ., Παλαιγεωργίου, Γ., 2η Επιμορφωτική Ημερίδα με θέμα «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο», , , 2015 |
4.34 | "Testimonies of teachers using extensively and creatively Web 2.0: Benefits and Prerequisites", Grammatikopoulou,A., Nika, P. & Palaigeorgiou G., IADIS International Conference e-Learning 2012, , , 2012 |
4.35 | "Μαρτυρίες εκπαιδευτικών για τις δυσκολίες ένταξης του Web 2.0 στην τάξη", Γραμματικοπούλου Α., Νίκα Π., Παλαιγεωργίου Γ., 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική της Πληροφορικής, , , 2012 |
5. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
6. Δημοσιεύσεις σε Συλλογικούς Τόμους.
6.1 | "Designing e-learning applications with students: the case of the We!Design methodology. Affective, Interactive and Cognitive Methods for E-Learning Design: Creating an Optimal Education Experience", Triantafyllakos, G., Palaigeorgiou, Tsoukalas Ι., Affective, Interactive and Cognitive Methods for E-Learning Design: Creating an Optimal Education Experience, , , 2009 |
6.2 | "Educational Technologies and the Emergence of E-Learning 2.0. E-Learning Methodologies and Computer Applications in Archaeology", Siozos,P., & Palaigeorgiou, G., E-Learning Methodologies and Computer Applications in Archaeology, , , 2008 |
7. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με κριτές.
8. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
9. Άλλες Εργασίες.
10. Άλλα.
Διοικητικό Έργο
Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς
ON-LINE
Στατιστικά στοιχεία επισκεπτών και συνδεδεμένων χρηστών στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π.