el-site | ελ el-site en
Βιογραφικό ΣημείωμαΕπιστροφή στη λίστα Διδακτικού Προσωπικού
Προσωπικές Πληροφορίες
ΕπίθετοΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
ΌνομαΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΒαθμίδαΑναπληρωτής Καθηγητής
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΊδρυμαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τηλ.23850-55012
6976569985
Email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.
Webpagehttps://uowm.academia.edu/AggelikiSakellariou
ΦΕΚ ΔιορισμούAντικείμενο: Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στην Εκπαίδευση

ΦΕΚ διορισμού: 607, τ.Γ΄/29.5.2018

Εκπαίδευση
ΠτυχίοΕπιμόρφωση 6 ωρών
ΤίτλοςΕκπαίδευση στη συγγραφή δίγλωσσου λεξικού
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΦορέας Διοργάνωσης: Κοντύλι
Έτος2010
ΠτυχίοΕπιμόρφωση 15 ωρών
ΤίτλοςΕκπαίδευση στην ανάλυση και επεξεργασία σωμάτων κειμένων (corpus)
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΦορέας Διοργάνωσης: Κοντύλι, Κεντρικός εισηγητής: Δ. Γούτσος, Αν. Καθηγητής Γλωσσολογίας ΕΚΠΑ
Έτος2010
ΠτυχίοΕπιμόρφωση 60 ωρών
ΤίτλοςΠαρατήρηση τάξεων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γαλλικής Εκπαίδευσης. («Stage d’observation de classes dans l’enseignement primaire et secondaire»).
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαAlliance Française Μπορντό Γαλλίας
Έτος2008
ΠτυχίοΕπιμόρφωση 35 ωρών
ΤίτλοςΔημιουργία Αναγνωστικών Κύκλων με χρήση διαδικτυακών εφαρμογών
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης
Έτος2008
ΠτυχίοΕπιμόρφωση. Παρακολούθηση του μαθήματος του καθηγητή του ΑΠΘ Σ. Χατζησαββίδη
ΤίτλοςΔιδακτική της ελληνικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο. Πρόγραμμα Ακαδημαϊκής και Επαγγελματικής Αναβάθμισης στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ.
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΑΠΘ
Έτος2003
ΠτυχίοΜεταδιδακτορική Έρευνα στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία (υποτροφία ΙΚΥ)
ΤίτλοςΤα συνώνυμα της Νέας Ελληνικής: Πρόταση κατηγοριοποίησής τους και έρευνα σε μαθητές της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας.
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΕΚΠΑ, Ελλάδα
Έτος2002
ΠτυχίοΔιδακτορικό. Βαθμός: ΑΡΙΣΤΑ ΜΕ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ (υποτροφία ΙΚΥ)
ΤίτλοςΣημασιολογική περιγραφή του παρατατικού της Νέας Ελληνικής. Επιχειρηματολογική προσέγγιση (Description sémantique du paratatikos en grec moderne: Approche argumentative).
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαEcole des Hautes Etudes en Sciences Sociales, Παρίσι
Έτος1998
ΠτυχίοΜεταπτυχιακό, DEA (υποτροφία ΙΚΥ)
ΤίτλοςDEA, Sciences du langage
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαEcole des Hautes Etudes en Sciences Sociales, Παρίσι
Έτος1992
ΠτυχίοΠτυχίο Βαθμός: ΑΡΙΣΤΑ (8 9/10)
ΤίτλοςΤμήμα Φιλολογίας, κατεύθυνση Γλωσσολογίας
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΕΚΠΑ, Ελλάδα
Έτος1989
ΠτυχίοΞένη γλώσσα. Αγγλική.
ΤίτλοςProficiency in English
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαUniversity of Cambridge
Έτος
ΠτυχίοΞένη Γλώσσα. Γαλλική.
ΤίτλοςDiplôme d’Etudes Supérieures en Langue Française
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαInstitut Français d’Athènes
Έτος
ΠτυχίοΞένη γλώσσα. Γερμανική.
ΤίτλοςGrundstuffe Diplom
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαGoethe Institut
Έτος
ΠτυχίοΞένη γλώσσα. Τουρκική.
Τίτλος1ο έτος εκμάθησης ενηλίκων
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΊδρυμα Μελετών Χερσονήσου του Αίμου
Έτος

Προϋπηρεσία
Θέση - ΤίτλοςΕπισκέπτρια καθηγήτρια
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία με ανάθεση του μαθήματος «Διδακτική Μεθοδολογία του Μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Β/βάθμια Εκπαίδευση».
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΑΠΘ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Έτοςεαρινό εξάμηνο 2010-11
Θέση - ΤίτλοςΑναπληρώτρια Καθηγήτρια
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕφαρμοσμένη Γλωσσολογία στην Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Έτος2018 κ.ε.
Θέση - ΤίτλοςΕπίκουρη Καθηγήτρια
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕφαρμοσμένη Γλωσσολογία στην Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΔΜ
Έτος2013
Θέση - ΤίτλοςΛεκτόρισσα
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΕφαρμοσμένη γλωσσολογία στην εκπαίδευση.
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Έτος2009- 2013
Θέση - ΤίτλοςΕιδική Επιστήμων βάσει του Π.Δ. 407/80
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία του μαθήματος "Η νεοελληνική γλώσσα και η γραμματική της".
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠαναπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Έτος2007-2009
Θέση - ΤίτλοςΤακτική Ερευνήτρια Γ΄ Βαθμίδας
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΑντικείμενο: Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιολόγηση της γλωσσικής επίδοσης, την κατάρτιση αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών στις σύγχρονες γλώσσες, την εκπαίδευση – επιμόρφωση διδασκόντων την ελληνική ως ξένη/ δεύτερη γλώσσα.
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΤμήμα Στήριξης και Προβολής της Ελληνικής Γλώσσας, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
Έτος2004-2009
Θέση - ΤίτλοςΕπιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Εξομοίωσης των πτυχίων των δασκάλων διετούς φοίτησης.
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία του μαθήματος "Διδασκαλία της νέας ελληνικής ως μητρικής γλώσσας.
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΑΠΘ, ΠΤΔΕ
Έτος2003-4
Θέση - ΤίτλοςΤακτική Ερευνήτρια Δ΄ Βαθμίδας
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΑντικείμενο: Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιολόγηση της γλωσσικής επίδοσης, την κατάρτιση αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών στις σύγχρονες γλώσσες, την εκπαίδευση – επιμόρφωση διδασκόντων την ελληνική ως ξένη/ δεύτερη γλώσσα.
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΤμήμα Στήριξης και Προβολής της Ελληνικής Γλώσσας, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
Έτος2001-2004
Θέση - ΤίτλοςΔιορισμένη Καθηγήτρια Φιλόλογος
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία Φιλολογικών μαθημάτων Γυμνασίου
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΚαθηγήτρια φιλόλογος στο Γ΄ Γυμνάσιο («Βενετόκλειο») Ρόδου, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση Δωδεκανήσου.
Έτος2000-2001
Θέση - ΤίτλοςΕιδική Επιστήμων βάσει του Π.Δ. 407/80
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία μαθημάτων γλωσσολογίας και διδακτικής γλώσσας
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Αιγαίου, Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών
Έτος2000-1
Θέση - ΤίτλοςΕιδική Επιστήμων βάσει του Π.Δ. 407/80
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδάσκουσα τα μαθήματα: - Η διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, - Ιστορία της ελληνικής γλώσσας.
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΕΚΠΑ, ΠΤΔΕ
Έτος1999-2001
Θέση - ΤίτλοςΩρομίσθια καθηγήτρια
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΔιδασκαλείο Νέας Ελληνικής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ
Έτος1996-2000

Διδασκαλία
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΠροσεγγίσεις στη γλώσσα βασισμένες στον κριτικό γραμματισμό.
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ ΠΔΜ
Περίοδος2018-9
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΓλωσσικές δεξιότητες και μαθησιακές δυσκολίες
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ ΠΔΜ
Περίοδος2017-8
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΣύγχρονες διδακτικές μέθοδοι - Εισαγωγή στον κριτικό γραμματισμό
ΠληροφορίεςΠρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Περίοδος2015-7
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΕκπαιδευτική Ρητορική
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ ΕΚΠΑ
Περίοδος2013-4, χειμερι
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΔιδακτική της γλώσσας (Υ402)
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ ΠΔΜ
Περίοδος2009-σήμερα
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΟ γραμματισμός στο σχολείο: κατανόηση και παραγωγή κειμένων (ΥΕ266)
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ ΠΔΜ
Περίοδος2009-σήμερα
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΗ ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα
ΠληροφορίεςΤμήμα Νηπιαγωγών ΠΔΜ
Περίοδος2009-11
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΤο λεξιλόγιο: περιγραφή και διδασκαλία του (ΥΕ265)
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ ΠΔΜ
Περίοδος2009- σήμερα
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΗ ελληνική γλώσσα και η γραμματική της (Υ203)
ΠληροφορίεςΠΤΔΕ ΠΔΜ
Περίοδος2007- σήμερα

Επίβλεψη Πτυχιακών, Μεταπτυχιακών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμαπτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΤο κοινωνικό-πολιτικό μυθιστόρημα στην παιδική λογοτεχνία: θεωρητική και κριτική προσέγγιση. Ζουργός Αχιλλέας.
Είδος ΣυμμετοχήςΒ΄ βαθμολογήτρια
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ αξιοποίηση του δημοσιογραφικού άρθρου για την ενίσχυση της κριτικής σκέψης και τη βελτίωση της παραγωγής γραπτού λόγου μαθητών της Στ΄ τάξης Δημοτικού. Αντωνιάδου Σοφία.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜελέτη των κειμενικών αποσπασμάτων στα σχολικά βιβλία γλώσσας και λογοτεχνίας της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: διαχρονική προσέγγιση. Τσιρίκα Φερενίκη.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας: ΑΠΘ.
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήA rhetorical analysis of discussion sections in MA dissertations in English: A corpus-based comparison between native and non-native writers. Μωρέτη Αικατερίνη.
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος τριμελούς επιτροπής
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική διατριβή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΜετάβαση των Μαθητών/τριών από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Θεσμικός Διαχωρισμός και Συνεργασία μεταξύ των δύο Βαθμίδων από την Οπτική των Εκπαιδευτικών. Χατζηκυριάκου Ιωάννης.
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος επταμελούς επιτροπής
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική διατριβή, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ σημασία και λειτουργία των χρόνων του ρήματος στον νεοελληνικό αφηγηματικό λόγο – Αξιοποίηση των συμπερασμάτων στη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας. Γαλανόπουλος Ιωάννης
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος επταμελούς επιτροπής
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική διατριβή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟ μύθος στην ψηφιακή εποχή: ενίσχυση της δεξιότητας κατανόησης του προφορικού λόγου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Γκαντιά Ελένη.
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος επταμελούς επιτροπής
Έτος2019
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ γλώσσα της αθλητικογραφίας: ένα σενάριο διδασκαλίας της γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο, Μιχαηλίδης Στέφανος
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα.
Έτος2018
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ γλώσσα της επιχειρηματολογικής επιστολής: ένα διδακτικό σενάριο για το Δημοτικό σχολείο. Μανδήλας Αντώνιος.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2018
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΠροάγοντας τον αναστοχασμό: ανάλυση κρίσιμων περιστατικών από την πρακτική άσκηση των φοιτητών, Κουτσού Χριστίνα.
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος τριμελούς επιτροπής
Έτος2018
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική διατριβή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, ΑΠΘ.
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΓλωσσική διδασκαλία στην Α΄ Δημοτικού: Συν-οικοδομώντας μια κοινότητα πρώτου σχολικού γραμματισμού. Τύμπα Ευαγγελία.
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος επιτροπής
Έτος2018
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΤο επιχειρηματολογικό άρθρο: ένα σενάριο διδασκαλίας για το Δημοτικό σχολείο, Παπαδάκης Ιωάννης
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΓραφή-ανάγνωση και φιλαναγνωσία, Χριστοδούλου Ευγενία
Είδος ΣυμμετοχήςΒ΄ βαθμολογήτρια
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟι απόψεις των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του νέου ΠΣ για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Ιωαννίδου Σοφία
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος επιτροπής
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟ Αττικισμός από τον 1ο αιώνα π.Χ. μέχρι την καθαρεύουσα, Ζορμπάς Σταύρος
Είδος ΣυμμετοχήςΒ΄ βαθμολογήτρια
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιδακτορική διατριβή, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ ανατροφοδότηση κατά τη διόρθωση του γραπτού λόγου: πεποιθήσεις και πρακτικές των φιλολόγων του Γυμνασίου Ζαρκογιάννη Ευανθία
Είδος ΣυμμετοχήςΜέλος επταμελούς επιτροπής
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιαή εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ γλώσσα της διαφήμισης: ένα διδακτικό σενάριο για το Δημοτικό σχολείο, Ιφιγένεια Ξάνθη
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔημοσιογραφικό άρθρο: Μια διδακτική παρέμβαση στο δημοτικό σχολείο, Μουρατίδου Γεωργία
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔιδασκαλία λεξιλογίου και γραμματικής με χρήση Νέων Τεχνολογιών: Εφαρμογή στο δημοτικό σχολείο, Τσαχειρίδου Ευδοξία
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑξιολόγηση παραμυθιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία των Μαθηματικών, Κουσαρίδα Λαρίσα
Είδος ΣυμμετοχήςΒ΄ βαθμολογήτρια
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔραστηριότητες φιλαναγνωσίας σε παιδικές βιβλιοθήκες για παιδιά των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού σχολείου, Βράκα Αλεξάνδρα
Είδος ΣυμμετοχήςΒ΄ Βαθμολογήτρια
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή«Τα Φιδάκια της Ορθογραφίας» Δύο επιτραπέζια παιχνίδια για μαθητές και μαθήτριες Τρίτης και Τετάρτης Δημοτικού, Φίλκα Ελένη
Είδος ΣυμμετοχήςΒ΄ βαθμολογήτρια
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΒλάχου, Ειρήνη. Προαγωγή του γραπτού λόγου των μαθητών- Ένα διδακτικό σενάριο για το παραμύθι.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπουσα
Έτος2015
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΓεωργοπούλου Όλγα, Η αποτελεσματικότητα της ανάγνωσης και της συγγραφής ανατρεπτικών κειμένων στην κατανόηση των φυσικών φαινομένων.
Είδος Συμμετοχής2ος βαθμολογητής
Έτος2014

Ερευνητικά Προγράμματα
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςΔιαδρομές στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΕξ αποστάσεως εκπαίδευση διδασκόντων την ελληνική ως δεύτερη/ ξένη γλώσσα. Πρόγραμμα βραβευμένο με το The European Label for innovative projects in language teaching and learning 2007. Το βραβείο αυτό απονέμεται στα πιο καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα κάθε χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Έτος2006

Επιστημονικές Επιτροπές - Συνεργασίες
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων
Τίτλος
ΠληροφορίεςColloque international « L’œuvre et l’extrait, lire la littérature à l’école », 21-22 novembre 2019, Gennevilliers, Paris
Έτος2019
ΔραστηριότηταΑνάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού
Τίτλος
ΠληροφορίεςΜέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού.
Έτος2019
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων
Τίτλος
Πληροφορίες4th International Conference “Education Across Borders”, Florina 2018
Έτος2018
ΔραστηριότηταΑνάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού
Τίτλος
ΠληροφορίεςΜέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού.
Έτος2018
ΔραστηριότηταΑνάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού
Τίτλος
ΠληροφορίεςΜέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού.
Έτος2017
ΔραστηριότηταΑνάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού
Τίτλος
ΠληροφορίεςΜέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού.
Έτος2016
ΔραστηριότηταΑνάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού
Τίτλος
ΠληροφορίεςΜέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού.
Έτος2015
ΔραστηριότηταΑνάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού
ΤίτλοςΠροσκεκλημένη ομιλήτρια σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Γενεύης
ΠληροφορίεςΜάιος 2014. Δίωρη ομιλία στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Φιλολογικής Σχολής (Faculté des Lettres)του Πανεπιστημίου Γενεύης.
Έτος2014
ΔραστηριότηταΕκπαιδευτική Επίσκεψη από και προς άλλα ΑΕΙ
ΤίτλοςΕπιστημονική άδεια τριών μηνών Μάρτιος - Μάιος στο Πανεπιστήμιο Γενεύης
ΠληροφορίεςΜετάβαση στη Σχολή Ψυχολογίας και Επιστημών της Εκπαίδευσης (Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education) του Πανεπιστημίου Γενεύης, συνεργασία με τον γλωσσολόγο πρόεδρο Bernard Schneuwly, και τους υπόλοιπους γλωσσολόγους καθηγητές, παρακολούθηση μαθημάτων σχετικών με τη γλώσσα και τη διδασκαλία της, μελέτη στη βιβλιοθήκη και παρακολούθηση των εκδηλώσεων του Πανεπιστημίου.
Έτος2014
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων
ΤίτλοςΚριτής στο περιοδικό ΜΕΝΩΝ
ΠληροφορίεςΚριτής δύο άρθρων για το περιοδικό ΜΕΝΩΝ της Παιδαγωγικής Σχολής ΠΔΜ.
Έτος2013
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων
ΤίτλοςΚριτής μιας ανακοίνωσης
ΠληροφορίεςΚριτής μιας ανακοίνωσης για τις Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσας: Πρακτικά της συνάντησης του Τομέας Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του ΑΠΘ.
Έτος2013
ΔραστηριότηταΕκπαιδευτική Επίσκεψη από και προς άλλα ΑΕΙ
ΤίτλοςΜε το πρόγραμμα Έρασμος
ΠληροφορίεςΣτο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου.
Έτος2012

Καινοτόμες Δράσεις - Διακρίσεις
ΔράσηΑνάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Ερευνητικό Φορέα
ΤίτλοςΔιεθνής ερευνητική ομάδα ΗELICE (Histoire de l’Enseignement de la Litterature: Comparaison Europeenne/ Ιστορία της διδασκαλίας της λογοτεχνίας: ευρωπαϊκή σύγκριση) που συνδιευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Cergy-Pontoise του Παρισιού.
Είδος ΣυμμετοχήςΣυμμετέχω ως εκπρόσωπος της Ελλάδας. Η ομάδα απαρτίζεται από Πανεπιστημιακούς καθηγητές διαφόρων ευρωπαϊκών χωρών (Ελβετία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Πολωνία κ.ά).Η ομάδα, που συναντιέται δύο φορές τον χρόνο σε πόλεις της Ευρώπης, ερευνά διάφορα κειμενικά είδη, τα χαρακτηριστικά και τη διδασκαλία τους μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια διαχρονικά και συγχρονικά (ως τώρα έχουν μελετηθεί ο μύθος και η επιστολή). Έμφαση δίνεται στη σύγκριση των πορισμάτων όσον αφορά τις διάφορες χώρες. Για κάθε μελετώμενο θέμα εκδίδεται συλλογικός ευρωπαϊκός τόμος.
Έτος2015
ΔράσηΑνάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Ερευνητικό Φορέα
ΤίτλοςΔιεθνής ερευνητική ομάδα ΗELICE (Histoire de l’Enseignement de la Litterature: Comparaison Europeenne/ Ιστορία της διδασκαλίας της λογοτεχνίας: ευρωπαϊκή σύγκριση) που συνδιευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Cergy-Pontoise του Παρισιού.
Είδος ΣυμμετοχήςΣυμμετέχω ως εκπρόσωπος της Ελλάδας. Η ομάδα απαρτίζεται από Πανεπιστημιακούς καθηγητές διαφόρων ευρωπαϊκών χωρών (Ελβετία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Πολωνία κ.ά).Η ομάδα, που συναντιέται δύο φορές τον χρόνο σε πόλεις της Ευρώπης, ερευνά διάφορα κειμενικά είδη, τα χαρακτηριστικά και τη διδασκαλία τους μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια διαχρονικά και συγχρονικά (ως τώρα έχουν μελετηθεί ο μύθος και η επιστολή). Έμφαση δίνεται στη σύγκριση των πορισμάτων όσον αφορά τις διάφορες χώρες. Για κάθε μελετώμενο θέμα εκδίδεται συλλογικός ευρωπαϊκός τόμος.
Έτος2014
ΔράσηΒραβείο Ερευνητικού Έργου
ΤίτλοςΔιαδρομές στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής
Είδος ΣυμμετοχήςΕξ αποστάσεως εκπαίδευση διδασκόντων την ελληνική ως δεύτερη/ ξένη γλώσσα. Πρόγραμμα βραβευμένο με το The European Label for innovative projects in language teaching and learning 2007. Το βραβείο αυτό απονέμεται στα πιο καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα κάθε χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Έτος2007

Επιστημονικό Έργο

1. Βιβλία - Μονογραφίες

1.1"Αντιστοίχιση Προγραμμάτων Σπουδών: Αντιστοίχιση του Αναλυτικού Εξεταστικού Προγράμματος Πιστοποίησης Επάρκειας της Ελληνομάθειας του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας με το Πρόγραμμα Σπουδών για τη γλώσσα όλω", Σακελλαρίου Αγγελική (επιμ. Θ. Ρουσουλιώτη και Β. Παναγιωτίδου), Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων - Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 99-184, 2015
1.2"Πιστοποίηση επάρκειας της ελληνομάθειας για επαγγελματικούς σκοπούς. Αναλυτικό εξεταστικό πρόγραμμα. Επίπεδο Α2. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΕΠΙΠΕΔΟ Α2.", Αντωνοπούλου, Νιόβη & Αγγελική Σακελλαρίου., Θεσσαλονίκη: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων - Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Και στην ηλεκτρ, , 2013
1.3"Σύγκριση των Προγραμμάτων Σπουδών για τη γλώσσα όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης προς το Αναλυτικό Εξεταστικό Πρόγραμμα της Πιστοποίησης Επάρκειας της Ελληνομάθειας.", Σακελλαρίου, Α.Ι. & Στ. Ευσταθιάδης., Θεσσαλονίκη: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων - Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας., , 2003
1.4"Τα Συνώνυμα της Νέας Ελληνικής: Πρόταση Κατηγοριοποίησής τους και Έρευνα σε Μαθητές της Ελληνικής ως Δεύτερης/ Ξένης Γλώσσας.", Αγγελική Σακελλαρίου, Αδημοσίευτη, , 2002
1.5"Description Sémantique du Paratatikos (Passé Ιmperfectif) du Grec Μoderne. Τhèse de Doctorat.", Angélique Sakellariou, Lille: Presses Universitaires de Septentrion., , 2001
1.6"Διδακτική της Ελληνικής ως Δεύτερης/ Ξένης Γλώσσας", Αγγελική Σακελλαρίου, Αθήνα: Γρηγρόρης, , 2000

2. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά με κριτές.

2.1". Φωνολογία της Νέας Ελληνικής και ηλεκτρονικά σώματα κειμένων: μελέτη του φαινομένου της έκκρουσης φωνηέντων.", Αγγελική Σακελλαρίου, Γλωσσολογία. Γλωσσολογία. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://glossologia.phil.uoa.gr/sites/default/files/2.Sakellariou.pdf, 23, 13-22, 2015
2.2"Dictionnaire bilingue et production de texte: les erreurs des étudiants français apprennant le grec moderne et comment les éviter à l’aide d’un dictionnaire bilingue.", Angélique Sakellariou, Revue des Etudes Néo-helléniques, 6, 5-17, 2010
2.3"Η εφαρμογή της επικοινωνιακής προσέγγισης στο γλωσσικό μάθημα.", Αγγελική Σακελλαρίου, Φιλολογική, 106, 60-4, 2009
2.4"Combined teaching of folk tale and advertisement: an application of the pedagogy of multiliteracies to the teaching of a second language.", Angeliki Sakellariou, International Journal of Learning, 14.2, 231-8, 2007
2.5"Argumentation et Τemps Grammatical: Le Cas du Paratatikos ("Passé Ιmperfectif") du Grec Μoderne", Angélique Sakellariou, Revue de Sémantique et Pragmatique, 13, 121-139, 2003
2.6"Αναλυτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης της Ελληνομάθειας και σχολικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη γλώσσα: Μια αναγκαία σύγκριση.", Αγγελική Σακελλαρίου, Journal of Applied Linguistics, 18, 87-101, 2002
2.7"Εtude comparée du paratatikos grec et de l’imparfait français", Angélique Sakellariou, Bulletin de Liaison du Centre d’Etudes Balkaniques, 12, 141-152, 1994

3. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά χωρίς κριτές.

4. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια με κριτές.

4.1"Το κειμενικό είδος της επιστολής και η αξιοποίησή του στα σχολικά διδακτικά εγχειρίδια", Σακελλαρίου, Α. & Κ. Ντίνας, Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα 39, Γλωσσολογικός τομέας ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, 851-866, 2019
4.2"Κατηγορίες για διαφθορά και η ανασκευή τους: ανάλυση λόγου με χρήση σωμάτων κειμένων", Σακελλαρίου Α., 14th International Congress on Greek Linguistics, Πανεπιστήμιο Πάτρας, υπό δημοσίευ, 2019
4.3"Solomos et Makriyiannis, en tant qu’auteurs nationaux : extraits de leur œuvre dans les manuels scolaires grecs", Sakellariou A., De l'extrait à l'oeuvre, Παρίσι, υπό δημοσίευ, 2019
4.4"The argumentative article: a teaching scenario for the Primary school.", Papadakis, I. & A. Sakellariou, 4th International Conference “Education across Borders”, Φλώρινα ΠΔΜ, υπό δημοσίευ, 2018
4.5"Promoting reflection: Analysis of critical incidents from student teachers", Papadopoulou, V., Sakellariou, A., Koutsou, Ch., 4th International Conference “Education across Borders”, Φλώρινα ΠΔΜ, υπό δημοσίευ, 2018
4.6"Language Teaching Scenarios for the Primary School", Sakellariou Aggeliki, Third International Conference “Education across Borders”. Education and Research across Time and Space (1100th Death Anniversary of St. Clement of Ohrid). http://www.pfbt.uklo. edu.mk/eab, University of Bitola, FYROM., τόμος 2: 74-, 2017
4.7"The representation of the refugees and the immigrants in the Greek press", Sakellariou Aggeliki, International Conference "Europe in Discourse", Hellenic-American University. http://europeindiscourse.eu/2016-conference/conference-proceedings, Athens, 397-408, 2017
4.8"Εφαρμογές της χρήσης Ηλεκτρονικών Σωμάτων Κειμένων στη διδασκαλία της γλώσσας", Σακελλαρίου Αγγελική, Πρακτικά του Πανελλήνιου Συνεδρίου Ψηφιοποίησης Πολιτιστικής Κληρονομιάς Euromed 2015, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 415-423, 2016
4.9"Το παραμυθολόγιο της τάξης μας: Ένα διδακτικό σενάριο για την προαγωγή του γραπτού λόγου των μαθητών.", Βλάχου, Ειρήνη & Αγγελική Σακελλαρίου., Υπό δημοσίευση στα Πρακτικά της 2ης Επιμορφωτικής Ημερίδας με θέμα «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Δημοτικό σχολείο», Φλώρινα, , 2015
4.10"Space and time in traditional folk tales and in modern literary tales: Orality vs. Literacy", Angeliki Sakellariou, International Annual Conference The Child and the Book. Θέμα του συνεδρίου: Time, Space and Memory in Literature for Children and Young Adults. 10-12 Αpril 2014., ΕΚΠΑ ΠΤΔΕ, υπό δημοσίευ, 2014
4.11"Εφαρμογές της χρήσης Ηλεκτρονικών Σωμάτων Κειμένων στη διδασκαλία της γλώσσας", Αγγελική Σακελλαρίου, Επιστημονική ημερίδα "Τέχνη και εκπαίδευση", ΠΤΔΕ ΠΔΜ, , 2014
4.12"Η αφηγηματικότητα στα γραπτά παιδιών του Δημοτικού σχολείου", Αγγελική Σακελλαρίου, Μαρκέλα Σταμούλη, 11ο Διεθνές Συνέδριο για την Ελληνική Γλώσσα, Ρόδος, , 2013
4.13"Παίζοντας ρόλους, ζώντας το κείμενο: Μια διδασκαλία γλώσσας στη Β΄ Δημοτικού.", Μαυροειδή Αλεξάνδρα, Ζωή Σαμουργιαννίδου, Αλεξάνδρα Προκόβα & Αγγελική Σακελλαρίου, 1η Επιμορφωτική ημερίδα: Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Δημοτικό Σχολείο., Φλώρινα, , 2013
4.14"Genre based language teaching.", Angeliki Sakellariou, Education Across Borders. Florina 5-7 October 2012., Faculty of Education, University of Western Macedonia, , 2012
4.15"Η πολυφωνία στο διεπίπεδο σημασιολογίας – πραγματολογίας", Αγγελική Σακελλαρίου, Μελέτες για την ελληνική γλώσσα. Πρακτικά της 32ης συνάντησης εργασίας του τομέα Γλωσσολογίας – ΑΠΘ., ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, , 2011
4.16"Η νεωτερικότητα των Λεξιλογικών Ασκήσεων του Μανόλη Τριανταφυλλίδη.", Αγγελική Σακελλαρίου, Επετειακό – επιστημονικό συνέδριο «1976-2011: 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική μεταρρύθμιση»., Παν/μιο Δυτ. Μακεδονίας, ΑΠΘ, ΕΚΠΑ. Δίον Πιερίας, http://www.i, 2011
4.17"Διαστάσεις της ελληνικής ταυτότητας στον λόγο των μελλοντικών δασκάλων: Οι αντιλήψεις τους για την επέτειο της 17ης Νοέμβρη 1973.", Αγγελική Ι. Σακελλαρίου & Κατερίνα Δημητριάδου, 4ο Διεθνές Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Νεοελληνικών Σπουδών., Πανεπιστήμιο Γρανάδας, Ισπανία, www.eens.org, 2010
4.18"Κριτήρια παρουσίασης και αξιολόγησης δίγλωσσων λεξικών.", Αγγελική Ι. Σακελλαρίου & Άννα Αναστασιάδη – Συμεωνίδη, 19th International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics., Aristotle University of Thessaloniki, School of English, Department of Theoretical and Applied Linguistics, 3-5 April 2009, Thessaloniki, Greece, 527-537, 2009
4.19"Το γλωσσικό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών στην ελληνική και τη γαλλική πρωτοβάθμια εκπαίδευση.", Σακελλαρίου Α., Στ. Καμαρούδης & Ιs. Τambrun., Πανελλήνιο Συνέδριο του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας με θέμα «Η διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας (ως πρώτης/ μητρικής, δεύτερης/ ξένης)», 4-6 Σεπτεμβρίου 2009, Νυμφαίο Φλώρινας, http://lingu, 2009
4.20"Η διδασκαλία ποιημάτων σε μαθητές της ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας: μέρος μιας γενικότερης αγωγής γραμματισμού.", Αγγελική Σακελλαρίου, Πρακτικά του Β΄ Διεθνούς Συνεδρίου για τη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας., Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών, Διατμηματικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής ως Ξένης., 385-9, 2008
4.21"Μια φορά κι έναν καιρό...: Μια διδακτική πρόταση για το παραμύθι βασισμένη στους πολυγραμματισμούς και τη διαθεματικότητα.", Αγγελική Σακελλαρίου, Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα. Πρακτικά της 26ης ετήσιας συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή Α.Π.Θ, ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, 427-437, 2006

5. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.

6. Δημοσιεύσεις σε Συλλογικούς Τόμους.

6.1"La lettre dans les manuels de la langue et de l’histoire en Grèce. Στο N. Denizot & C. Ronveaux (επιμ.) La lettre enseignée. Perspective historique et comparaison européenne. (Η επιστολή στα ελληνικά σχολικά εγχειρίδια γλώσσας και ιστορίας. Στο La lettre enseignée: Perspective historique et comparaison européenne. (Η επιστολή που διδάσκεται. Ιστορική προοπτική και ευρωπαϊκή σύγκριση).", Sakellariou, Α: & C. Dinas. 2019., Université Grenoble Alpes, Grenoble: UGA éditions. 173-184., 1, 173-184, 2019
6.2"La lettre dans les manuels du language et de l'histoire de l'école primaire en Grèce.", A. Sakellariou, συλλογικός τόμος υπό δημοσίευση, , , 2016
6.3"Προς μια κειμενοκεντρική προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος.", Αγγελική Σακελλαρίου, Γλωσσική Παιδεία: 35 μελέτες αφιερωμένες στον Καθηγητή Ναπολέοντα Μήτση. Γ. Ανδρουλάκης (επιμ.). Εκδ. Gutenberg., , 241-255, 2015
6.4"Le passage d’une grammaire scolaire à une autre: quoi de neuf? Le cas néohellénique.", Angélique Sakellariou, Voyages Grammairiens, Teddy Arnavielle (éd.). Σειρά La linguistique aux éditions L’Harmattan., Grammaire et usage, 103-114, 2012

7. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με κριτές.

7.1"Les extraits les plus fréquents dans les manuels scolaires grecs.", Sakellariou Angélique, REF 2017: Symposia des 15e Rencontres Internationales du Réseau Recherche en Education et en Formation (REF), CNAM, , 2017
7.2"Εφαρμογές της χρήσης Ηλεκτρονικών Σωμάτων Κειμένων στη διδασκαλία της γλώσσας", Αγγελική Σακελλαρίου, Διεθνές Συνέδριο του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας για τη Διδασκαλία και την Πιστοποίηση της Ελληνικής ως Ξένης/Δεύτερης Γλώσσας: Ελληνικά, η δική μου η γλώσσα η άλλη., , , 2014

8. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.

8.1"Διδάσκοντας επιχειρηματολογία στο σχολείο", Αγγελική Σακελλαρίου - Προσκεκλημένη ομιλήτρια, Επιμορφωτική ημερίδα της Ιωννιδείου Προτύπου Σχολής, Ιωννίδειος Πρότυπος Σχολή Αθήνα, , 2018

9. Άλλες Εργασίες.

9.1"La lettre dans les manuels du language et de l'histoire de l'école primaire en Grèce.", Angélique Sakellariou, Συμμετοχή στην επιστημονική διευρωπαϊκή ομάδα ΗΕLICE των Πανεπιστημίων της Γενεύης και του Παρισιού ως εκπρόσωπος της Ελλάδας. Θέμα της συνάντησης που έλαβε χώρα τον Νοέμβριο στη Γενεύη ήταν η μελέτη του κειμενικού είδους της επιστολής μέσα από τη διδασκαλία της στην εκπαίδευση κάθε χώρας., Γενεύη, , 2014

10. Άλλα.


Διοικητικό Έργο
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
ΤίτλοςΔιευρυμένη Πρακτική Άσκηση των φοιτητών
ΠεριγραφήΤμηματικά υπεύθυνη
Περίοδος2017-9
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
ΤίτλοςΕπιτροπή αγοράς πετρελαίου
ΠεριγραφήΑναπληρωματικό μέλος
Περίοδος2017-8
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΕκλογές προέδρου και αναπληρωτή προέδρου
ΠεριγραφήΕφορευτική επιτροπή
Περίοδος2017-8
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΕισαγωγικές εξετάσεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο
ΠεριγραφήΕξετάστρια στην προφορική εξέταση
Περίοδος2017
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΚατακτήριες εξετάσεις σε προπτυχιακό επίπεδο
ΠεριγραφήΘεματοδότρια για το μάθημα της γλώσσας
Περίοδος2016-7
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές ανεξάρτητων αρχών
ΤίτλοςΠρόεδρος του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου (ΕΠ.Ε.Σ) του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών (6/Θ Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο) με την αρ. πρωτ. 43398/Δ6/11-3-2016 Υπουργική Απόφαση (ΑΔΑ: 7ΜΒΓ4653ΠΣ-ΝΑ1).
Περιγραφή
Περίοδος2016-2019
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΕπιτροπή Ακαδημαϊκών θεμάτων και αναμόρφωσης του Προγράμματος Σπουδών
Περιγραφή
Περίοδος2015-9
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΕισαγωγικές εξετάσεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο
ΠεριγραφήΕξετάστρια στην προφορική συνέντευξη
Περίοδος2015-2019
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΕφορευτική επιτροπή στην εκλογή Προέδρου του τμήματος
Περιγραφή
Περίοδος2011
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΟργανωτική επιτροπή στην Ημερίδα «Οι ποιητές της Φλώρινας», στις 4 Μαΐου 2011 για τον εορτασμό των 20χρονων του ΠΤΔΕ.
Περιγραφή
Περίοδος2011
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΈκθεση εσωτερικής αξιολόγησης του τμήματος
ΠεριγραφήΣυμμετοχή στη συγγραφή του 4ου τμήματος της έκθεσης
Περίοδος2011
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΕισαγωγικές εξετάσεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο
Περιγραφήθεματοδότρια και διορθώτρια
Περίοδος2010, 2012
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΕπιτροπή μετεγγραφών φοιτητών και σπουδαστών εσωτερικού
Περιγραφή
Περίοδος2010-11
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΕπιτροπή παραλαβής υλικού
Περιγραφή
Περίοδος2010
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές της σχολής
ΤίτλοςΕφορευτική επιτροπή στις Κοσμητορικές εκλογές
Περιγραφή
Περίοδος2010
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΚατακτήριες εξετάσεις σε προπτυχιακό επίπεδο
Περιγραφήθεματοδότρια και διορθώτρια
Περίοδος2010
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΚατακτήριες εξετάσεις σε προπτυχιακό επίπεδο
ΠεριγραφήΘεματοδότρια και διορθώτρια στο μάθημα της γλώσσας
Περίοδος2009

Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς
ΔράσηΔράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία
Τίτλος
ΠεριγραφήΕπιμορφώτρια των δασκάλων του Κολλεγίου Αθηνών
ΠερίοδοςΙανουάριος - Φε
ΔράσηΔράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία
ΤίτλοςΣυμμετοχή ως επιμορφώτρια στο πρόγραμμα Διαδρομές του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
ΠεριγραφήΒραβευμένο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης των διδασκόντων την ελληνική ως δεύτερη/ ξένη γλώσσα
Περίοδος2007-2015
ΔράσηΔράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία
ΤίτλοςΕπιμορφωτική ημερίδα της Ιωννιδείου Προτύπου Σχολής, Αθήνα
ΠεριγραφήΠροσκεκλημένη ομιλήτρια
Περίοδος12 Μαϊου 2018
ΔράσηΔράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία
ΤίτλοςΟμιλία σε ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων στην Αθήνα
ΠεριγραφήΠροσκεκλημένη ομιλήτρια με θέμα: Κειμενοκεντρική προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος.
Περίοδος12 Ιουνίου 2012

ΕΙΣΟΔΟΣ

Χρησιμοποιήστε το ιδρυματικό σας Email και Password για να συνδεθείτε.




ON-LINE

Στατιστικά στοιχεία επισκεπτών και συνδεδεμένων χρηστών στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π.

Επισκέπτες: 4
Συνδεδεμένοι: 0