Βιογραφικό Σημείωμα | Επιστροφή στη λίστα Διδακτικού Προσωπικού |
Επίθετο | ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ |
Όνομα | ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
Βαθμίδα | Αναπληρωτής Καθηγητής |
Τμήμα | Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Ίδρυμα | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τηλ. | 23850-550126976569985 |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε. | |
Webpage | https://uowm.academia.edu/AggelikiSakellariou |
ΦΕΚ Διορισμού | Aντικείμενο: Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στην ΕκπαίδευσηΦΕΚ διορισμού: 607, τ.Γ΄/29.5.2018 |
Εκπαίδευση
Πτυχίο | Επιμόρφωση 6 ωρών |
Τίτλος | Εκπαίδευση στη συγγραφή δίγλωσσου λεξικού |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Φορέας Διοργάνωσης: Κοντύλι |
Έτος | 2010 |
Πτυχίο | Επιμόρφωση 15 ωρών |
Τίτλος | Εκπαίδευση στην ανάλυση και επεξεργασία σωμάτων κειμένων (corpus) |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Φορέας Διοργάνωσης: Κοντύλι, Κεντρικός εισηγητής: Δ. Γούτσος, Αν. Καθηγητής Γλωσσολογίας ΕΚΠΑ |
Έτος | 2010 |
Πτυχίο | Επιμόρφωση 60 ωρών |
Τίτλος | Παρατήρηση τάξεων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γαλλικής Εκπαίδευσης. («Stage d’observation de classes dans l’enseignement primaire et secondaire»). |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Alliance Française Μπορντό Γαλλίας |
Έτος | 2008 |
Πτυχίο | Επιμόρφωση 35 ωρών |
Τίτλος | Δημιουργία Αναγνωστικών Κύκλων με χρήση διαδικτυακών εφαρμογών |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης |
Έτος | 2008 |
Πτυχίο | Επιμόρφωση. Παρακολούθηση του μαθήματος του καθηγητή του ΑΠΘ Σ. Χατζησαββίδη |
Τίτλος | Διδακτική της ελληνικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο. Πρόγραμμα Ακαδημαϊκής και Επαγγελματικής Αναβάθμισης στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | ΑΠΘ |
Έτος | 2003 |
Πτυχίο | Μεταδιδακτορική Έρευνα στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία (υποτροφία ΙΚΥ) |
Τίτλος | Τα συνώνυμα της Νέας Ελληνικής: Πρόταση κατηγοριοποίησής τους και έρευνα σε μαθητές της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | ΕΚΠΑ, Ελλάδα |
Έτος | 2002 |
Πτυχίο | Διδακτορικό. Βαθμός: ΑΡΙΣΤΑ ΜΕ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ (υποτροφία ΙΚΥ) |
Τίτλος | Σημασιολογική περιγραφή του παρατατικού της Νέας Ελληνικής. Επιχειρηματολογική προσέγγιση (Description sémantique du paratatikos en grec moderne: Approche argumentative). |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales, Παρίσι |
Έτος | 1998 |
Πτυχίο | Μεταπτυχιακό, DEA (υποτροφία ΙΚΥ) |
Τίτλος | DEA, Sciences du langage |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales, Παρίσι |
Έτος | 1992 |
Πτυχίο | Πτυχίο Βαθμός: ΑΡΙΣΤΑ (8 9/10) |
Τίτλος | Τμήμα Φιλολογίας, κατεύθυνση Γλωσσολογίας |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | ΕΚΠΑ, Ελλάδα |
Έτος | 1989 |
Πτυχίο | Ξένη γλώσσα. Αγγλική. |
Τίτλος | Proficiency in English |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | University of Cambridge |
Έτος |
Πτυχίο | Ξένη Γλώσσα. Γαλλική. |
Τίτλος | Diplôme d’Etudes Supérieures en Langue Française |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Institut Français d’Athènes |
Έτος |
Πτυχίο | Ξένη γλώσσα. Γερμανική. |
Τίτλος | Grundstuffe Diplom |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Goethe Institut |
Έτος |
Πτυχίο | Ξένη γλώσσα. Τουρκική. |
Τίτλος | 1ο έτος εκμάθησης ενηλίκων |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Ίδρυμα Μελετών Χερσονήσου του Αίμου |
Έτος |
Προϋπηρεσία
Θέση - Τίτλος | Επισκέπτρια καθηγήτρια |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία με ανάθεση του μαθήματος «Διδακτική Μεθοδολογία του Μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Β/βάθμια Εκπαίδευση». |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΑΠΘ, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής |
Έτος | εαρινό εξάμηνο 2010-11 |
Θέση - Τίτλος | Αναπληρώτρια Καθηγήτρια |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στην Εκπαίδευση |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2018 κ.ε. |
Θέση - Τίτλος | Επίκουρη Καθηγήτρια |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στην Εκπαίδευση |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΔΜ |
Έτος | 2013 |
Θέση - Τίτλος | Λεκτόρισσα |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Εφαρμοσμένη γλωσσολογία στην εκπαίδευση. |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2009- 2013 |
Θέση - Τίτλος | Ειδική Επιστήμων βάσει του Π.Δ. 407/80 |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία του μαθήματος "Η νεοελληνική γλώσσα και η γραμματική της". |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Παναπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2007-2009 |
Θέση - Τίτλος | Τακτική Ερευνήτρια Γ΄ Βαθμίδας |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Αντικείμενο: Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιολόγηση της γλωσσικής επίδοσης, την κατάρτιση αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών στις σύγχρονες γλώσσες, την εκπαίδευση – επιμόρφωση διδασκόντων την ελληνική ως ξένη/ δεύτερη γλώσσα. |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Στήριξης και Προβολής της Ελληνικής Γλώσσας, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας |
Έτος | 2004-2009 |
Θέση - Τίτλος | Επιμορφώτρια στο Πρόγραμμα Εξομοίωσης των πτυχίων των δασκάλων διετούς φοίτησης. |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία του μαθήματος "Διδασκαλία της νέας ελληνικής ως μητρικής γλώσσας. |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΑΠΘ, ΠΤΔΕ |
Έτος | 2003-4 |
Θέση - Τίτλος | Τακτική Ερευνήτρια Δ΄ Βαθμίδας |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Αντικείμενο: Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιολόγηση της γλωσσικής επίδοσης, την κατάρτιση αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών στις σύγχρονες γλώσσες, την εκπαίδευση – επιμόρφωση διδασκόντων την ελληνική ως ξένη/ δεύτερη γλώσσα. |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Στήριξης και Προβολής της Ελληνικής Γλώσσας, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας |
Έτος | 2001-2004 |
Θέση - Τίτλος | Διορισμένη Καθηγήτρια Φιλόλογος |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία Φιλολογικών μαθημάτων Γυμνασίου |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Καθηγήτρια φιλόλογος στο Γ΄ Γυμνάσιο («Βενετόκλειο») Ρόδου, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση Δωδεκανήσου. |
Έτος | 2000-2001 |
Θέση - Τίτλος | Ειδική Επιστήμων βάσει του Π.Δ. 407/80 |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία μαθημάτων γλωσσολογίας και διδακτικής γλώσσας |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών |
Έτος | 2000-1 |
Θέση - Τίτλος | Ειδική Επιστήμων βάσει του Π.Δ. 407/80 |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδάσκουσα τα μαθήματα: - Η διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, - Ιστορία της ελληνικής γλώσσας. |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΕΚΠΑ, ΠΤΔΕ |
Έτος | 1999-2001 |
Θέση - Τίτλος | Ωρομίσθια καθηγήτρια |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Διδασκαλείο Νέας Ελληνικής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ |
Έτος | 1996-2000 |
Διδασκαλία
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Προσεγγίσεις στη γλώσσα βασισμένες στον κριτικό γραμματισμό. |
Πληροφορίες | ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Περίοδος | 2018-9 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Γλωσσικές δεξιότητες και μαθησιακές δυσκολίες |
Πληροφορίες | ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Περίοδος | 2017-8 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι - Εισαγωγή στον κριτικό γραμματισμό |
Πληροφορίες | Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Περίοδος | 2015-7 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Εκπαιδευτική Ρητορική |
Πληροφορίες | ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ |
Περίοδος | 2013-4, χειμερι |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική της γλώσσας (Υ402) |
Πληροφορίες | ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Περίοδος | 2009-σήμερα |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Ο γραμματισμός στο σχολείο: κατανόηση και παραγωγή κειμένων (ΥΕ266) |
Πληροφορίες | ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Περίοδος | 2009-σήμερα |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Η ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα |
Πληροφορίες | Τμήμα Νηπιαγωγών ΠΔΜ |
Περίοδος | 2009-11 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Το λεξιλόγιο: περιγραφή και διδασκαλία του (ΥΕ265) |
Πληροφορίες | ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Περίοδος | 2009- σήμερα |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Η ελληνική γλώσσα και η γραμματική της (Υ203) |
Πληροφορίες | ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Περίοδος | 2007- σήμερα |
Επίβλεψη Πτυχιακών, Μεταπτυχιακών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | πτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Το κοινωνικό-πολιτικό μυθιστόρημα στην παιδική λογοτεχνία: θεωρητική και κριτική προσέγγιση. Ζουργός Αχιλλέας. |
Είδος Συμμετοχής | Β΄ βαθμολογήτρια |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η αξιοποίηση του δημοσιογραφικού άρθρου για την ενίσχυση της κριτικής σκέψης και τη βελτίωση της παραγωγής γραπτού λόγου μαθητών της Στ΄ τάξης Δημοτικού. Αντωνιάδου Σοφία. |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπουσα |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Μελέτη των κειμενικών αποσπασμάτων στα σχολικά βιβλία γλώσσας και λογοτεχνίας της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: διαχρονική προσέγγιση. Τσιρίκα Φερενίκη. |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπουσα |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας: ΑΠΘ. |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | A rhetorical analysis of discussion sections in MA dissertations in English: A corpus-based comparison between native and non-native writers. Μωρέτη Αικατερίνη. |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος τριμελούς επιτροπής |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διδακτορική διατριβή |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Μετάβαση των Μαθητών/τριών από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Θεσμικός Διαχωρισμός και Συνεργασία μεταξύ των δύο Βαθμίδων από την Οπτική των Εκπαιδευτικών. Χατζηκυριάκου Ιωάννης. |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επταμελούς επιτροπής |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διδακτορική διατριβή, ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η σημασία και λειτουργία των χρόνων του ρήματος στον νεοελληνικό αφηγηματικό λόγο – Αξιοποίηση των συμπερασμάτων στη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας. Γαλανόπουλος Ιωάννης |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επταμελούς επιτροπής |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διδακτορική διατριβή |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Ο μύθος στην ψηφιακή εποχή: ενίσχυση της δεξιότητας κατανόησης του προφορικού λόγου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Γκαντιά Ελένη. |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επταμελούς επιτροπής |
Έτος | 2019 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η γλώσσα της αθλητικογραφίας: ένα σενάριο διδασκαλίας της γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο, Μιχαηλίδης Στέφανος |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπουσα. |
Έτος | 2018 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η γλώσσα της επιχειρηματολογικής επιστολής: ένα διδακτικό σενάριο για το Δημοτικό σχολείο. Μανδήλας Αντώνιος. |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπουσα |
Έτος | 2018 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία, ΠΤΔΕ ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Προάγοντας τον αναστοχασμό: ανάλυση κρίσιμων περιστατικών από την πρακτική άσκηση των φοιτητών, Κουτσού Χριστίνα. |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος τριμελούς επιτροπής |
Έτος | 2018 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διδακτορική διατριβή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, ΑΠΘ. |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Γλωσσική διδασκαλία στην Α΄ Δημοτικού: Συν-οικοδομώντας μια κοινότητα πρώτου σχολικού γραμματισμού. Τύμπα Ευαγγελία. |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επιτροπής |
Έτος | 2018 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Το επιχειρηματολογικό άρθρο: ένα σενάριο διδασκαλίας για το Δημοτικό σχολείο, Παπαδάκης Ιωάννης |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπουσα |
Έτος | 2017 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Γραφή-ανάγνωση και φιλαναγνωσία, Χριστοδούλου Ευγενία |
Είδος Συμμετοχής | Β΄ βαθμολογήτρια |
Έτος | 2017 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του νέου ΠΣ για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Ιωαννίδου Σοφία |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επιτροπής |
Έτος | 2017 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Ο Αττικισμός από τον 1ο αιώνα π.Χ. μέχρι την καθαρεύουσα, Ζορμπάς Σταύρος |
Είδος Συμμετοχής | Β΄ βαθμολογήτρια |
Έτος | 2017 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διδακτορική διατριβή, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η ανατροφοδότηση κατά τη διόρθωση του γραπτού λόγου: πεποιθήσεις και πρακτικές των φιλολόγων του Γυμνασίου Ζαρκογιάννη Ευανθία |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επταμελούς επιτροπής |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιαή εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η γλώσσα της διαφήμισης: ένα διδακτικό σενάριο για το Δημοτικό σχολείο, Ιφιγένεια Ξάνθη |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπουσα |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Δημοσιογραφικό άρθρο: Μια διδακτική παρέμβαση στο δημοτικό σχολείο, Μουρατίδου Γεωργία |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπουσα |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Διδασκαλία λεξιλογίου και γραμματικής με χρήση Νέων Τεχνολογιών: Εφαρμογή στο δημοτικό σχολείο, Τσαχειρίδου Ευδοξία |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπουσα |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Αξιολόγηση παραμυθιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία των Μαθηματικών, Κουσαρίδα Λαρίσα |
Είδος Συμμετοχής | Β΄ βαθμολογήτρια |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Δραστηριότητες φιλαναγνωσίας σε παιδικές βιβλιοθήκες για παιδιά των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού σχολείου, Βράκα Αλεξάνδρα |
Είδος Συμμετοχής | Β΄ Βαθμολογήτρια |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | «Τα Φιδάκια της Ορθογραφίας» Δύο επιτραπέζια παιχνίδια για μαθητές και μαθήτριες Τρίτης και Τετάρτης Δημοτικού, Φίλκα Ελένη |
Είδος Συμμετοχής | Β΄ βαθμολογήτρια |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή εργασία |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Βλάχου, Ειρήνη. Προαγωγή του γραπτού λόγου των μαθητών- Ένα διδακτικό σενάριο για το παραμύθι. |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπουσα |
Έτος | 2015 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Μεταπτυχιακή |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Γεωργοπούλου Όλγα, Η αποτελεσματικότητα της ανάγνωσης και της συγγραφής ανατρεπτικών κειμένων στην κατανόηση των φυσικών φαινομένων. |
Είδος Συμμετοχής | 2ος βαθμολογητής |
Έτος | 2014 |
Ερευνητικά Προγράμματα
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Διαδρομές στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση διδασκόντων την ελληνική ως δεύτερη/ ξένη γλώσσα. Πρόγραμμα βραβευμένο με το The European Label for innovative projects in language teaching and learning 2007. Το βραβείο αυτό απονέμεται στα πιο καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα κάθε χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. |
Έτος | 2006 |
Επιστημονικές Επιτροπές - Συνεργασίες
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | Colloque international « L’œuvre et l’extrait, lire la littérature à l’école », 21-22 novembre 2019, Gennevilliers, Paris |
Έτος | 2019 |
Δραστηριότητα | Ανάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | Μέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού. |
Έτος | 2019 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | 4th International Conference “Education Across Borders”, Florina 2018 |
Έτος | 2018 |
Δραστηριότητα | Ανάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | Μέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού. |
Έτος | 2018 |
Δραστηριότητα | Ανάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | Μέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού. |
Έτος | 2017 |
Δραστηριότητα | Ανάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | Μέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού. |
Έτος | 2016 |
Δραστηριότητα | Ανάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | Μέλος, ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής ομάδας HELICE (για τη διδακτική της γλώσσας και της λογοτεχνίας) που διευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Gennevilliers του Παρισιού. |
Έτος | 2015 |
Δραστηριότητα | Ανάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού |
Τίτλος | Προσκεκλημένη ομιλήτρια σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Γενεύης |
Πληροφορίες | Μάιος 2014. Δίωρη ομιλία στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Φιλολογικής Σχολής (Faculté des Lettres)του Πανεπιστημίου Γενεύης. |
Έτος | 2014 |
Δραστηριότητα | Εκπαιδευτική Επίσκεψη από και προς άλλα ΑΕΙ |
Τίτλος | Επιστημονική άδεια τριών μηνών Μάρτιος - Μάιος στο Πανεπιστήμιο Γενεύης |
Πληροφορίες | Μετάβαση στη Σχολή Ψυχολογίας και Επιστημών της Εκπαίδευσης (Faculté de Psychologie et des Sciences de l'Education) του Πανεπιστημίου Γενεύης, συνεργασία με τον γλωσσολόγο πρόεδρο Bernard Schneuwly, και τους υπόλοιπους γλωσσολόγους καθηγητές, παρακολούθηση μαθημάτων σχετικών με τη γλώσσα και τη διδασκαλία της, μελέτη στη βιβλιοθήκη και παρακολούθηση των εκδηλώσεων του Πανεπιστημίου. |
Έτος | 2014 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων |
Τίτλος | Κριτής στο περιοδικό ΜΕΝΩΝ |
Πληροφορίες | Κριτής δύο άρθρων για το περιοδικό ΜΕΝΩΝ της Παιδαγωγικής Σχολής ΠΔΜ. |
Έτος | 2013 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων |
Τίτλος | Κριτής μιας ανακοίνωσης |
Πληροφορίες | Κριτής μιας ανακοίνωσης για τις Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσας: Πρακτικά της συνάντησης του Τομέας Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του ΑΠΘ. |
Έτος | 2013 |
Δραστηριότητα | Εκπαιδευτική Επίσκεψη από και προς άλλα ΑΕΙ |
Τίτλος | Με το πρόγραμμα Έρασμος |
Πληροφορίες | Στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. |
Έτος | 2012 |
Καινοτόμες Δράσεις - Διακρίσεις
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Ερευνητικό Φορέα |
Τίτλος | Διεθνής ερευνητική ομάδα ΗELICE (Histoire de l’Enseignement de la Litterature: Comparaison Europeenne/ Ιστορία της διδασκαλίας της λογοτεχνίας: ευρωπαϊκή σύγκριση) που συνδιευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Cergy-Pontoise του Παρισιού. |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετέχω ως εκπρόσωπος της Ελλάδας. Η ομάδα απαρτίζεται από Πανεπιστημιακούς καθηγητές διαφόρων ευρωπαϊκών χωρών (Ελβετία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Πολωνία κ.ά).Η ομάδα, που συναντιέται δύο φορές τον χρόνο σε πόλεις της Ευρώπης, ερευνά διάφορα κειμενικά είδη, τα χαρακτηριστικά και τη διδασκαλία τους μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια διαχρονικά και συγχρονικά (ως τώρα έχουν μελετηθεί ο μύθος και η επιστολή). Έμφαση δίνεται στη σύγκριση των πορισμάτων όσον αφορά τις διάφορες χώρες. Για κάθε μελετώμενο θέμα εκδίδεται συλλογικός ευρωπαϊκός τόμος. |
Έτος | 2015 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Ερευνητικό Φορέα |
Τίτλος | Διεθνής ερευνητική ομάδα ΗELICE (Histoire de l’Enseignement de la Litterature: Comparaison Europeenne/ Ιστορία της διδασκαλίας της λογοτεχνίας: ευρωπαϊκή σύγκριση) που συνδιευθύνεται από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης και το Πανεπιστήμιο Cergy-Pontoise του Παρισιού. |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετέχω ως εκπρόσωπος της Ελλάδας. Η ομάδα απαρτίζεται από Πανεπιστημιακούς καθηγητές διαφόρων ευρωπαϊκών χωρών (Ελβετία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Πολωνία κ.ά).Η ομάδα, που συναντιέται δύο φορές τον χρόνο σε πόλεις της Ευρώπης, ερευνά διάφορα κειμενικά είδη, τα χαρακτηριστικά και τη διδασκαλία τους μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια διαχρονικά και συγχρονικά (ως τώρα έχουν μελετηθεί ο μύθος και η επιστολή). Έμφαση δίνεται στη σύγκριση των πορισμάτων όσον αφορά τις διάφορες χώρες. Για κάθε μελετώμενο θέμα εκδίδεται συλλογικός ευρωπαϊκός τόμος. |
Έτος | 2014 |
Δράση | Βραβείο Ερευνητικού Έργου |
Τίτλος | Διαδρομές στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής |
Είδος Συμμετοχής | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση διδασκόντων την ελληνική ως δεύτερη/ ξένη γλώσσα. Πρόγραμμα βραβευμένο με το The European Label for innovative projects in language teaching and learning 2007. Το βραβείο αυτό απονέμεται στα πιο καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα κάθε χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. |
Έτος | 2007 |
Επιστημονικό Έργο
1. Βιβλία - Μονογραφίες
1.1 | "Αντιστοίχιση Προγραμμάτων Σπουδών: Αντιστοίχιση του Αναλυτικού Εξεταστικού Προγράμματος Πιστοποίησης Επάρκειας της Ελληνομάθειας του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας με το Πρόγραμμα Σπουδών για τη γλώσσα όλω", Σακελλαρίου Αγγελική (επιμ. Θ. Ρουσουλιώτη και Β. Παναγιωτίδου), Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων - Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 99-184, 2015 |
1.2 | "Πιστοποίηση επάρκειας της ελληνομάθειας για επαγγελματικούς σκοπούς. Αναλυτικό εξεταστικό πρόγραμμα. Επίπεδο Α2. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΕΠΙΠΕΔΟ Α2.", Αντωνοπούλου, Νιόβη & Αγγελική Σακελλαρίου., Θεσσαλονίκη: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων - Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Και στην ηλεκτρ, , 2013 |
1.3 | "Σύγκριση των Προγραμμάτων Σπουδών για τη γλώσσα όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης προς το Αναλυτικό Εξεταστικό Πρόγραμμα της Πιστοποίησης Επάρκειας της Ελληνομάθειας.", Σακελλαρίου, Α.Ι. & Στ. Ευσταθιάδης., Θεσσαλονίκη: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων - Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας., , 2003 |
1.4 | "Τα Συνώνυμα της Νέας Ελληνικής: Πρόταση Κατηγοριοποίησής τους και Έρευνα σε Μαθητές της Ελληνικής ως Δεύτερης/ Ξένης Γλώσσας.", Αγγελική Σακελλαρίου, Αδημοσίευτη, , 2002 |
1.5 | "Description Sémantique du Paratatikos (Passé Ιmperfectif) du Grec Μoderne. Τhèse de Doctorat.", Angélique Sakellariou, Lille: Presses Universitaires de Septentrion., , 2001 |
1.6 | "Διδακτική της Ελληνικής ως Δεύτερης/ Ξένης Γλώσσας", Αγγελική Σακελλαρίου, Αθήνα: Γρηγρόρης, , 2000 |
2. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά με κριτές.
2.1 | ". Φωνολογία της Νέας Ελληνικής και ηλεκτρονικά σώματα κειμένων: μελέτη του φαινομένου της έκκρουσης φωνηέντων.", Αγγελική Σακελλαρίου, Γλωσσολογία. Γλωσσολογία. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://glossologia.phil.uoa.gr/sites/default/files/2.Sakellariou.pdf, 23, 13-22, 2015 |
2.2 | "Dictionnaire bilingue et production de texte: les erreurs des étudiants français apprennant le grec moderne et comment les éviter à l’aide d’un dictionnaire bilingue.", Angélique Sakellariou, Revue des Etudes Néo-helléniques, 6, 5-17, 2010 |
2.3 | "Η εφαρμογή της επικοινωνιακής προσέγγισης στο γλωσσικό μάθημα.", Αγγελική Σακελλαρίου, Φιλολογική, 106, 60-4, 2009 |
2.4 | "Combined teaching of folk tale and advertisement: an application of the pedagogy of multiliteracies to the teaching of a second language.", Angeliki Sakellariou, International Journal of Learning, 14.2, 231-8, 2007 |
2.5 | "Argumentation et Τemps Grammatical: Le Cas du Paratatikos ("Passé Ιmperfectif") du Grec Μoderne", Angélique Sakellariou, Revue de Sémantique et Pragmatique, 13, 121-139, 2003 |
2.6 | "Αναλυτικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης της Ελληνομάθειας και σχολικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη γλώσσα: Μια αναγκαία σύγκριση.", Αγγελική Σακελλαρίου, Journal of Applied Linguistics, 18, 87-101, 2002 |
2.7 | "Εtude comparée du paratatikos grec et de l’imparfait français", Angélique Sakellariou, Bulletin de Liaison du Centre d’Etudes Balkaniques, 12, 141-152, 1994 |
3. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά χωρίς κριτές.
4. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια με κριτές.
4.1 | "Το κειμενικό είδος της επιστολής και η αξιοποίησή του στα σχολικά διδακτικά εγχειρίδια", Σακελλαρίου, Α. & Κ. Ντίνας, Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα 39, Γλωσσολογικός τομέας ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, 851-866, 2019 |
4.2 | "Κατηγορίες για διαφθορά και η ανασκευή τους: ανάλυση λόγου με χρήση σωμάτων κειμένων", Σακελλαρίου Α., 14th International Congress on Greek Linguistics, Πανεπιστήμιο Πάτρας, υπό δημοσίευ, 2019 |
4.3 | "Solomos et Makriyiannis, en tant qu’auteurs nationaux : extraits de leur œuvre dans les manuels scolaires grecs", Sakellariou A., De l'extrait à l'oeuvre, Παρίσι, υπό δημοσίευ, 2019 |
4.4 | "The argumentative article: a teaching scenario for the Primary school.", Papadakis, I. & A. Sakellariou, 4th International Conference “Education across Borders”, Φλώρινα ΠΔΜ, υπό δημοσίευ, 2018 |
4.5 | "Promoting reflection: Analysis of critical incidents from student teachers", Papadopoulou, V., Sakellariou, A., Koutsou, Ch., 4th International Conference “Education across Borders”, Φλώρινα ΠΔΜ, υπό δημοσίευ, 2018 |
4.6 | "Language Teaching Scenarios for the Primary School", Sakellariou Aggeliki, Third International Conference “Education across Borders”. Education and Research across Time and Space (1100th Death Anniversary of St. Clement of Ohrid). http://www.pfbt.uklo. edu.mk/eab, University of Bitola, FYROM., τόμος 2: 74-, 2017 |
4.7 | "The representation of the refugees and the immigrants in the Greek press", Sakellariou Aggeliki, International Conference "Europe in Discourse", Hellenic-American University. http://europeindiscourse.eu/2016-conference/conference-proceedings, Athens, 397-408, 2017 |
4.8 | "Εφαρμογές της χρήσης Ηλεκτρονικών Σωμάτων Κειμένων στη διδασκαλία της γλώσσας", Σακελλαρίου Αγγελική, Πρακτικά του Πανελλήνιου Συνεδρίου Ψηφιοποίησης Πολιτιστικής Κληρονομιάς Euromed 2015, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 415-423, 2016 |
4.9 | "Το παραμυθολόγιο της τάξης μας: Ένα διδακτικό σενάριο για την προαγωγή του γραπτού λόγου των μαθητών.", Βλάχου, Ειρήνη & Αγγελική Σακελλαρίου., Υπό δημοσίευση στα Πρακτικά της 2ης Επιμορφωτικής Ημερίδας με θέμα «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Δημοτικό σχολείο», Φλώρινα, , 2015 |
4.10 | "Space and time in traditional folk tales and in modern literary tales: Orality vs. Literacy", Angeliki Sakellariou, International Annual Conference The Child and the Book. Θέμα του συνεδρίου: Time, Space and Memory in Literature for Children and Young Adults. 10-12 Αpril 2014., ΕΚΠΑ ΠΤΔΕ, υπό δημοσίευ, 2014 |
4.11 | "Εφαρμογές της χρήσης Ηλεκτρονικών Σωμάτων Κειμένων στη διδασκαλία της γλώσσας", Αγγελική Σακελλαρίου, Επιστημονική ημερίδα "Τέχνη και εκπαίδευση", ΠΤΔΕ ΠΔΜ, , 2014 |
4.12 | "Η αφηγηματικότητα στα γραπτά παιδιών του Δημοτικού σχολείου", Αγγελική Σακελλαρίου, Μαρκέλα Σταμούλη, 11ο Διεθνές Συνέδριο για την Ελληνική Γλώσσα, Ρόδος, , 2013 |
4.13 | "Παίζοντας ρόλους, ζώντας το κείμενο: Μια διδασκαλία γλώσσας στη Β΄ Δημοτικού.", Μαυροειδή Αλεξάνδρα, Ζωή Σαμουργιαννίδου, Αλεξάνδρα Προκόβα & Αγγελική Σακελλαρίου, 1η Επιμορφωτική ημερίδα: Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Δημοτικό Σχολείο., Φλώρινα, , 2013 |
4.14 | "Genre based language teaching.", Angeliki Sakellariou, Education Across Borders. Florina 5-7 October 2012., Faculty of Education, University of Western Macedonia, , 2012 |
4.15 | "Η πολυφωνία στο διεπίπεδο σημασιολογίας – πραγματολογίας", Αγγελική Σακελλαρίου, Μελέτες για την ελληνική γλώσσα. Πρακτικά της 32ης συνάντησης εργασίας του τομέα Γλωσσολογίας – ΑΠΘ., ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, , 2011 |
4.16 | "Η νεωτερικότητα των Λεξιλογικών Ασκήσεων του Μανόλη Τριανταφυλλίδη.", Αγγελική Σακελλαρίου, Επετειακό – επιστημονικό συνέδριο «1976-2011: 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική μεταρρύθμιση»., Παν/μιο Δυτ. Μακεδονίας, ΑΠΘ, ΕΚΠΑ. Δίον Πιερίας, http://www.i, 2011 |
4.17 | "Διαστάσεις της ελληνικής ταυτότητας στον λόγο των μελλοντικών δασκάλων: Οι αντιλήψεις τους για την επέτειο της 17ης Νοέμβρη 1973.", Αγγελική Ι. Σακελλαρίου & Κατερίνα Δημητριάδου, 4ο Διεθνές Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Νεοελληνικών Σπουδών., Πανεπιστήμιο Γρανάδας, Ισπανία, www.eens.org, 2010 |
4.18 | "Κριτήρια παρουσίασης και αξιολόγησης δίγλωσσων λεξικών.", Αγγελική Ι. Σακελλαρίου & Άννα Αναστασιάδη – Συμεωνίδη, 19th International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics., Aristotle University of Thessaloniki, School of English, Department of Theoretical and Applied Linguistics, 3-5 April 2009, Thessaloniki, Greece, 527-537, 2009 |
4.19 | "Το γλωσσικό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών στην ελληνική και τη γαλλική πρωτοβάθμια εκπαίδευση.", Σακελλαρίου Α., Στ. Καμαρούδης & Ιs. Τambrun., Πανελλήνιο Συνέδριο του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας με θέμα «Η διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας (ως πρώτης/ μητρικής, δεύτερης/ ξένης)», 4-6 Σεπτεμβρίου 2009, Νυμφαίο Φλώρινας, http://lingu, 2009 |
4.20 | "Η διδασκαλία ποιημάτων σε μαθητές της ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας: μέρος μιας γενικότερης αγωγής γραμματισμού.", Αγγελική Σακελλαρίου, Πρακτικά του Β΄ Διεθνούς Συνεδρίου για τη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας., Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών, Διατμηματικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής ως Ξένης., 385-9, 2008 |
4.21 | "Μια φορά κι έναν καιρό...: Μια διδακτική πρόταση για το παραμύθι βασισμένη στους πολυγραμματισμούς και τη διαθεματικότητα.", Αγγελική Σακελλαρίου, Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα. Πρακτικά της 26ης ετήσιας συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή Α.Π.Θ, ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, 427-437, 2006 |
5. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
6. Δημοσιεύσεις σε Συλλογικούς Τόμους.
6.1 | "La lettre dans les manuels de la langue et de l’histoire en Grèce. Στο N. Denizot & C. Ronveaux (επιμ.) La lettre enseignée. Perspective historique et comparaison européenne. (Η επιστολή στα ελληνικά σχολικά εγχειρίδια γλώσσας και ιστορίας. Στο La lettre enseignée: Perspective historique et comparaison européenne. (Η επιστολή που διδάσκεται. Ιστορική προοπτική και ευρωπαϊκή σύγκριση).", Sakellariou, Α: & C. Dinas. 2019., Université Grenoble Alpes, Grenoble: UGA éditions. 173-184., 1, 173-184, 2019 |
6.2 | "La lettre dans les manuels du language et de l'histoire de l'école primaire en Grèce.", A. Sakellariou, συλλογικός τόμος υπό δημοσίευση, , , 2016 |
6.3 | "Προς μια κειμενοκεντρική προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος.", Αγγελική Σακελλαρίου, Γλωσσική Παιδεία: 35 μελέτες αφιερωμένες στον Καθηγητή Ναπολέοντα Μήτση. Γ. Ανδρουλάκης (επιμ.). Εκδ. Gutenberg., , 241-255, 2015 |
6.4 | "Le passage d’une grammaire scolaire à une autre: quoi de neuf? Le cas néohellénique.", Angélique Sakellariou, Voyages Grammairiens, Teddy Arnavielle (éd.). Σειρά La linguistique aux éditions L’Harmattan., Grammaire et usage, 103-114, 2012 |
7. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με κριτές.
7.1 | "Les extraits les plus fréquents dans les manuels scolaires grecs.", Sakellariou Angélique, REF 2017: Symposia des 15e Rencontres Internationales du Réseau Recherche en Education et en Formation (REF), CNAM, , 2017 |
7.2 | "Εφαρμογές της χρήσης Ηλεκτρονικών Σωμάτων Κειμένων στη διδασκαλία της γλώσσας", Αγγελική Σακελλαρίου, Διεθνές Συνέδριο του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας για τη Διδασκαλία και την Πιστοποίηση της Ελληνικής ως Ξένης/Δεύτερης Γλώσσας: Ελληνικά, η δική μου η γλώσσα η άλλη., , , 2014 |
8. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
8.1 | "Διδάσκοντας επιχειρηματολογία στο σχολείο", Αγγελική Σακελλαρίου - Προσκεκλημένη ομιλήτρια, Επιμορφωτική ημερίδα της Ιωννιδείου Προτύπου Σχολής, Ιωννίδειος Πρότυπος Σχολή Αθήνα, , 2018 |
9. Άλλες Εργασίες.
9.1 | "La lettre dans les manuels du language et de l'histoire de l'école primaire en Grèce.", Angélique Sakellariou, Συμμετοχή στην επιστημονική διευρωπαϊκή ομάδα ΗΕLICE των Πανεπιστημίων της Γενεύης και του Παρισιού ως εκπρόσωπος της Ελλάδας. Θέμα της συνάντησης που έλαβε χώρα τον Νοέμβριο στη Γενεύη ήταν η μελέτη του κειμενικού είδους της επιστολής μέσα από τη διδασκαλία της στην εκπαίδευση κάθε χώρας., Γενεύη, , 2014 |
10. Άλλα.
Διοικητικό Έργο
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | Διευρυμένη Πρακτική Άσκηση των φοιτητών |
Περιγραφή | Τμηματικά υπεύθυνη |
Περίοδος | 2017-9 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | Επιτροπή αγοράς πετρελαίου |
Περιγραφή | Αναπληρωματικό μέλος |
Περίοδος | 2017-8 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Εκλογές προέδρου και αναπληρωτή προέδρου |
Περιγραφή | Εφορευτική επιτροπή |
Περίοδος | 2017-8 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Εισαγωγικές εξετάσεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο |
Περιγραφή | Εξετάστρια στην προφορική εξέταση |
Περίοδος | 2017 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Κατακτήριες εξετάσεις σε προπτυχιακό επίπεδο |
Περιγραφή | Θεματοδότρια για το μάθημα της γλώσσας |
Περίοδος | 2016-7 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές ανεξάρτητων αρχών |
Τίτλος | Πρόεδρος του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου (ΕΠ.Ε.Σ) του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών (6/Θ Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο) με την αρ. πρωτ. 43398/Δ6/11-3-2016 Υπουργική Απόφαση (ΑΔΑ: 7ΜΒΓ4653ΠΣ-ΝΑ1). |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2016-2019 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Επιτροπή Ακαδημαϊκών θεμάτων και αναμόρφωσης του Προγράμματος Σπουδών |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2015-9 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Εισαγωγικές εξετάσεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο |
Περιγραφή | Εξετάστρια στην προφορική συνέντευξη |
Περίοδος | 2015-2019 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Εφορευτική επιτροπή στην εκλογή Προέδρου του τμήματος |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2011 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Οργανωτική επιτροπή στην Ημερίδα «Οι ποιητές της Φλώρινας», στις 4 Μαΐου 2011 για τον εορτασμό των 20χρονων του ΠΤΔΕ. |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2011 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης του τμήματος |
Περιγραφή | Συμμετοχή στη συγγραφή του 4ου τμήματος της έκθεσης |
Περίοδος | 2011 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Εισαγωγικές εξετάσεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο |
Περιγραφή | θεματοδότρια και διορθώτρια |
Περίοδος | 2010, 2012 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Επιτροπή μετεγγραφών φοιτητών και σπουδαστών εσωτερικού |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2010-11 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Επιτροπή παραλαβής υλικού |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2010 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές της σχολής |
Τίτλος | Εφορευτική επιτροπή στις Κοσμητορικές εκλογές |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2010 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Κατακτήριες εξετάσεις σε προπτυχιακό επίπεδο |
Περιγραφή | θεματοδότρια και διορθώτρια |
Περίοδος | 2010 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Κατακτήριες εξετάσεις σε προπτυχιακό επίπεδο |
Περιγραφή | Θεματοδότρια και διορθώτρια στο μάθημα της γλώσσας |
Περίοδος | 2009 |
Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς
Δράση | Δράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία |
Τίτλος | |
Περιγραφή | Επιμορφώτρια των δασκάλων του Κολλεγίου Αθηνών |
Περίοδος | Ιανουάριος - Φε |
Δράση | Δράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία |
Τίτλος | Συμμετοχή ως επιμορφώτρια στο πρόγραμμα Διαδρομές του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας |
Περιγραφή | Βραβευμένο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης των διδασκόντων την ελληνική ως δεύτερη/ ξένη γλώσσα |
Περίοδος | 2007-2015 |
Δράση | Δράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία |
Τίτλος | Επιμορφωτική ημερίδα της Ιωννιδείου Προτύπου Σχολής, Αθήνα |
Περιγραφή | Προσκεκλημένη ομιλήτρια |
Περίοδος | 12 Μαϊου 2018 |
Δράση | Δράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία |
Τίτλος | Ομιλία σε ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων στην Αθήνα |
Περιγραφή | Προσκεκλημένη ομιλήτρια με θέμα: Κειμενοκεντρική προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος. |
Περίοδος | 12 Ιουνίου 2012 |
ON-LINE
Στατιστικά στοιχεία επισκεπτών και συνδεδεμένων χρηστών στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π.