Βιογραφικό Σημείωμα | Επιστροφή στη λίστα Διδακτικού Προσωπικού |
Επίθετο | ΑΛΕΥΡΙΑΔΟΥ |
Όνομα | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
Βαθμίδα | Καθηγητής |
Τμήμα | Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών |
Ίδρυμα | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τηλ. | 23850 55085 |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε. | |
Webpage | researchgate.net/profile/Anastasia_Alevriadou |
ΦΕΚ Διορισμού | ΦΕΚ διορισμού 810/30-08-2016 τ.Γ΄ ΒΑΘΜΙΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ |
Εκπαίδευση
Πτυχίο | ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ /ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ |
Τίτλος | FULBRIGHT FOUNDATION |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | ΟΗΙΟ STATE UNIVERSITY |
Έτος | 2019 |
Πτυχίο | Μεταδιδακτορική έρευνα |
Τίτλος | |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | John’s Hopkins University των Η.Π.Α. |
Έτος | 1999 |
Πτυχίο | ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ |
Τίτλος | Διδάκτωρ Ψυχολογίας |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Τμήμα Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ελλάδα |
Έτος | 1998 |
Πτυχίο | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος | Γνωστική Ψυχολογία |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Τμήμα Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ελλάδα |
Έτος | 1995 |
Πτυχίο | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος | Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Ειδίκευση στην Ψυχολογία. Υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών σε όλα τα έτη σπουδών. Αποφοίτησα το Νοέμβριο του 1991 με βαθμό πτυχίου 8.60 (Άριστα). |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Φιλοσοφική Σχολή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ελλάδα |
Έτος | 1991 |
Προϋπηρεσία
Θέση - Τίτλος | ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
Έτος | 2016 |
Θέση - Τίτλος | ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ-ΔΕΠ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ -ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Νηπιαγωγών, Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας, Παν/μιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2010- |
Θέση - Τίτλος | ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ -ΔΕΠ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ -ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Νηπιαγωγών, Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας, Παν/μιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2005-2010 |
Θέση - Τίτλος | ΛΕΚΤΟΡΑΣ-ΔΕΠ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ -ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Νηπιαγωγών, Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας, Παν/μιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2000-2005 |
Θέση - Τίτλος | ΕΠΙΣΚΕΠΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | «Ψυχοδιαγνωστικά μέσα για άτομα με ειδικές ανάγκες» |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Κατεύθυνση Εκπαίδευσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα |
Έτος | 1999-2011 |
Θέση - Τίτλος | ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ -ΠΤΔΕ ΑΠΘ |
Έτος | 1999-2011 |
Θέση - Τίτλος | ΠΔ 407/80 στη βαθμίδα του Λέκτορα |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | στο γνωστικό αντικείμενο της Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας. |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, Ελλάδα |
Έτος | 1998-1999 |
Θέση - Τίτλος | ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΕΛΛΑΔΑ |
Έτος | 1994-1998 |
Διδασκαλία
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ |
Πληροφορίες | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ, ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ |
Περίοδος | 2019 ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
Πληροφορίες | ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ |
Περίοδος | 2019 |
Είδος Μαθήματος | METAΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
Πληροφορίες | ΤΜΗΜΑ ΠΤΔΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
Περίοδος | 2018 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ |
Πληροφορίες | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ |
Περίοδος | 2015-ΣΗΜΕΡΑ |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Εξειδικευμένα θέματα σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με νοητική αναπηρία |
Πληροφορίες | TMHMA NHΠΙΑΓΩΓΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
Περίοδος | 2015-2018 |
Είδος Μαθήματος | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | Εφαρμογές της γνωστικής ψυχολογίας και της ειδικής αγωγής σε τάξεις μικτών ικανοτήτων |
Πληροφορίες | ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ, ΠΤΝ |
Περίοδος | 2015-2018 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Αναπτυξιακές Διαταραχές |
Πληροφορίες | Πανεπιστήμιο Κύπρου, Τμήμα Ψυχολογίας |
Περίοδος | 2012 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Νοητική Καθυστέρηση |
Πληροφορίες | Πανεπιστήμιο Κύπρου, Τμήμα Ψυχολογίας |
Περίοδος | 2012 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Νοητική Καθυστέρηση και Σοβαρές Δυσκολίες στη Μάθηση |
Πληροφορίες | Τμήμα Νηπιαγωγών, ΠΔΜ |
Περίοδος | 2008-2012 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές |
Πληροφορίες | ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΔΜ |
Περίοδος | 2008-2011 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Ψυχολογία της Ειδικής Αγωγής |
Πληροφορίες | Τμήμα Νηπιαγωγών, ΠΔΜ |
Περίοδος | 2000- |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία |
Πληροφορίες | Τμήμα Νηπιαγωγών, ΠΔΜ |
Περίοδος | 2000- |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Νοητική Καθυστέρηση |
Πληροφορίες | Τμήμα Νηπιαγωγών, ΠΔΜ |
Περίοδος | 2000- |
Είδος Μαθήματος | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
Τίτλος Μαθήματος | ΨΥΧΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ |
Πληροφορίες | ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
Περίοδος | 1999-2011 |
Επίβλεψη Πτυχιακών, Μεταπτυχιακών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | ΣΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ |
Έτος | 2015 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | ΤΣΙΑΜΗΤΡΟΥ ΛΙΑΚΟΥ- ΟΙ ΑΝΓΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ |
Έτος | 2013 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | ΣΕΧΙΔΗΣ Ι. -ΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΑΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ |
Έτος | 2013 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Θεοδωρίδου, Ζ. . Οπτικοκινητικές δεξιότητες και κινητική μνήμη σε παιδιά με και χωρίς δυσλεξία. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Δαμιανίδου, Δ. (2012). Προσαρμογή του εργαλείου “Reading Free Vocational Inventory του Becker” σε εφήβους και ενήλικες με ελαφρά νοητική αναπηρία. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Μάστορα, Μ. (2011). Διερεύνηση προβλημάτων προφορικού λόγου σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με και χωρίς προβλήματα συμπεριφοράς. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ |
Έτος | 2011 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Μάσση, Μ. (2011). Πρόγραμμα παρέμβασης για την ανάπτυξη αναγνωστικών δεξιοτήτων σε παιδί με σύνδρομο Williams. |
Είδος Συμμετοχής | |
Έτος | 2011 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Δαλακούρα Α. (2011). Σχολική ενδυνάμωση και γλωσσική ενίσχυση αλλόγλωσσων μαθητών: παρέμβαση σε δίγλωσσο μαθητή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ |
Έτος | 2011 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Παυλίτσα, Π. (2011). Αναγνωστική δεξιότητα και χρήση στρατηγικών στη μητρική και ξένη γλώσσα παιδιών με δυσλεξία. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ |
Έτος | 2011 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Γκιαούρη, Σ. (2010). Οπτικές πλάνες και θεωρία του νου: Μια εμπειρική διερεύνηση σε παιδιά με σύνδρομο Down, νοητική καθυστέρηση μη οργανικής αιτιολογίας και με τυπική ανάπτυξη. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ |
Έτος | 2010 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Γκουντούρας, Ν. (2010). Δίγλωσσοι μαθητές με δυσκολίες στο γραπτό λόγο και προβλήματα συμπεριφοράς: Ένα πρόγραμμα παρέμβασης. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ |
Έτος | 2010 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Οικονομίδου, Γ. (2010). Συγκριτική διερεύνηση γραφοκινητικής συμπεριφοράς σε μαθητές με χαμηλή απόδοση στη γραφή και μαθητές με δυσλεξία. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ |
Έτος | 2010 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Υψηλάντη, Α. (2009). Διερεύνηση της λειτουργικής εγκεφαλικής ασυμμετρίας με μετρήσεις προτίμησης και επίδοσης σε άτομα με νοητική καθυστέρηση. |
Είδος Συμμετοχής | ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ |
Έτος | 2009 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Νιάκα, Ε. (2009). Πρόγραμμα παρέμβασης αγωγής υγείας σε παιδιά με ελαφρά νοητική καθυστέρηση. |
Είδος Συμμετοχής | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ |
Έτος | 2009 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | • Ελευθερίου, Π. (2008). «Ανάπηρος, ψυχοπαθής, τρελός, ανίκανος, αλλόκοτος, χωρίς φίλους, θλιμμένος»: στερεοτυπικές αντιλήψεις και στάσεις μαθητών του ελληνικού δημοτικού σχολείου για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. |
Είδος Συμμετοχής | ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ |
Έτος | 2008 |
Ερευνητικά Προγράμματα
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Deaf Adults as Role Models for the Hearing World: Links of the Same Chain |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | 36 months, ERASMUS PLUS, 350.000 WHOLE BUDGET HELLENIC FEDERATION OF THE DEAF UNIVERSITY OF WESTERN MACEDONIA IS A PARTNER. |
Έτος | 2019 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Teacher Training and Attention in Autism |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | 24 months, RASMUS PLUS,240000 WHOLE BUDGET THE UNIVERSITY OF BIRMINGHAM UNIVERSITY OF WESTERN MACEDONIA IS A PARTNER. |
Έτος | 2019 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΘΑΛΗΣ" |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΑΜΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ |
Έτος | 2015 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης |
Τίτλος | «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ» |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΟΔΗΓΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ |
Έτος | 2015 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης |
Τίτλος | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΡΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ |
Έτος | 2013 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Προγράμμα Εκπαίδευσης-Κατάρτισης |
Τίτλος | «Διαχείριση κρίσεων στο εσωτερικό περιβάλλον των δημοσίων οργανισμών & στην επικοινωνία με τον πολίτη" |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΑΔΕΔΥ |
Έτος | 2011 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | ολοήμερο νηπιαγωγείο |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | • Μέλος της ομάδας για τη συγγραφή Οδηγού για το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο (υπεύθυνη ενότητας που αφορά στη μετάβαση παιδιών με ειδικές ανάγκες από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο) |
Έτος | 2008 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | equal |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Συμφιλίωση της οικογενειακής με την επαγγελματική ζωή» [εκπρόσωπος του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών: Αλευριάδου Α. υλικό και διαλέξεις |
Έτος | 2008 |
Επιστημονικές Επιτροπές - Συνεργασίες
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων |
Τίτλος | ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ |
Πληροφορίες | ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ |
Έτος | 2016 |
Δραστηριότητα | Ανάπτυξη Συνεργασίας με ΑΕΙ Εξωτερικού |
Τίτλος | ΕΡΑΣΜΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
Πληροφορίες | ΕΠΙΣΚΕΨΗ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ |
Έτος | 2015 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού |
Τίτλος | Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment |
Πληροφορίες | editorial board |
Έτος | 2013 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Οργανωτική Επιτροπή Διεθνούς Συνεδρίου |
Τίτλος | Προσκεκλημένη Ομιλήτρια |
Πληροφορίες | ΣΥΝΈΔΡΙΟ Ψυχολογίας στην Κωνσταντινούπολη |
Έτος | 2012 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού |
Τίτλος | Journal of Developmental and Educational Psychology |
Πληροφορίες | Associate Editor |
Έτος | 2012 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Οργανωτική Επιτροπή Διεθνούς Συνεδρίου |
Τίτλος | Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences |
Πληροφορίες | editorial board |
Έτος | 2012 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Ελληνικού Περιοδικού |
Τίτλος | • MENON: Journal of Educational Research |
Πληροφορίες | editorial board |
Έτος | 2011 |
Καινοτόμες Δράσεις - Διακρίσεις
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Ερευνητικό Φορέα |
Τίτλος | ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ FULBRIGHT |
Είδος Συμμετοχής | ΥΠΟΤΡΟΦΟΣ FULBRIGHT ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ OHIO STATE UNIVERISITY/NISONGER CENTER ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΜΕΑ |
Έτος | 2019 |
Δράση | Παραγωγή καινοτόμου υλικού – Λογισμικό |
Τίτλος | Πρόγραμμα ανίχνευσης ψυχοκοινωνικής προσαρμογής σε παιδιά με ελαφρά νοητική καθυστέρηση και σύνδρομο Down |
Είδος Συμμετοχής | Κατασκευή και στάθμιση λογισμικού |
Έτος | 2012 |
Επιστημονικό Έργο
1. Βιβλία - Μονογραφίες
1.1 | "Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down: Προϋποθέσεις επιτυχούς ένταξης στο γενικό σχολείο.", Αλευριάδου, Α. & Γκιαoύρη, Σ., Κοζάνη: En-tiposis, 180, 2018 |
1.2 | "Διαχείριση προκλητικών συμπεριφορών σε άτομα με νοητική αναπηρία.", 5. Αλευριάδου, Α., Γκιαoύρη, Σ. & Παυλίδου Κ., ΠΕΔΙΟ, , 2016 |
1.3 | "Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down: Ανίχνευση δυσκολιών και προτάσεις παρέμβασης.", Αλευριάδου, Α., & Γκιαoύρη, Σ., Κοζάνη: En-tiposis, , 2012 |
1.4 | "Active Citizenship & Contexts of Special Education. Education for the inclusion of all students.", Alevriadou, A. & Lang, L., London: Cice., , 2011 |
1.5 | "Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης: Αναπτυξιακή και εκπαιδευτική προσέγγιση.", Αλευριάδου, Α., & Γκιαoύρη, Σ., Θεσσαλονίκη: University Studio Press., , 2010 |
1.6 | "Οδηγός Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.", 1. Αλευριάδου, Α., Βρυνιώτη, Κ., Κυρίδης, Α., Σιβροπούλου-Θεοδοσιάδου, Ε., & Χρυσαφίδης, Κ., Αθήνα: ΥΠΕΠΘ., , 2009 |
2. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά με κριτές.
2.1 | "Parental perspectives on inclusive education for children with intellectual disabilities in Greece.", Mavropalias, T., Alevriadou, A. & Rachanioti, E., International Journal of Developmental Disabilities., , , 2019 |
2.2 | "The effect of an exercise program on communication and behavior of a child with Autism Spectrum Disorder.", Stavrou, K., Tsimaras, V, Alevriadou, A., Gregoriadis, A., Pedagogics, Psychology, Medical-biological Problems of Physical Training and Sports, 22, 99-106, 2018 |
2.3 | "Ανάπτυξη της ικανότητας αναγνώρισης οπτικών πλανών σε παιδιά με νοητική αναπηρία: Εμπειρικά δεδομένα και εκπαιδευτικές προεκτάσεις.", Aντωνίου, Α-Σ., Γκιαούρη, Σ. & Αλευριάδου, Α., Παιδαγωγικός Λόγος, 1, 145-164, 2018 |
2.4 | "Children “think aloud” and “talk about” vocabulary strategies in an integrated memory-based text framework", Rachanioti, E., Griva, E. & Alevriadou, A., Journal of Studies in Education, 7(1), 61-88, 2017 |
2.5 | "Investigating the working memory and language acquisition strategies among monolingual and bilingual children in a classroom’s setting.", Rachanioti, E., Griva, E. & Alevriadou, A., European Journal of Education Studies, 3(9),33-54., 3(9), 33-54, 2017 |
2.6 | "A comparative analysis of cognitive and psychosocial functioning in children with writing disabilities", Alevriadou, A. & Giaouri, S., Psychology,, 7, 154-165, 2016 |
2.7 | "The Zeigarnik effect paradigm revisited: The case of children with intellectual disabilities.", Alevriadou, A., Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences., , , 2016 |
2.8 | "Teachers’ interpersonal style and its relationship to emotions, causal attributions, and type of challenging behaviors displayed by students with intellectual disabilities.", Alevriadou, A. & Pavlidou, K., Journal of Intellectual Disabilities, , , 2015 |
2.9 | "Concurrent validity of the Developmental Test of Visual-Motor Integration in a sample of children with mild intellectual disabilities.", Alevriadou, A. & Giaouri, S., International Journal of Assessment and Evaluation, 22(2), 37-45, 2015 |
2.10 | "The impact of executive functions on the written language process: Some evidence from children with writing disabilities.", 29. Alevriadou, A. & Giaouri, S., Journal of Psychologists and Counselors in Schools (former Australian Journal of Guidance and Counseling),, 25(1), 24-37, 2015 |
2.11 | "Review of upper limb motor coordination (handling skills) in students with specific learning disabilities.", Tsapakidou, A., Alevriadou A., & Contochristos, V., Indian Journal of Research, 3(2), 146-148., , , 2014 |
2.12 | "Investigating memory strategies and motor memory in dyslexic and non-dyslexic children.", Theodoridou, E., Alevriadou, A., Semoglou, K., & Anastasiadou, S., The International Journal of Learner Diversity and Identities, 20(3), 25-44., , , 2014 |
2.13 | "Teachers’ beliefs about the factors affecting the positive outcome of intervention in managing challenging behaviors of individuals with intellectual disabilities.", Alevriadou, A., & Pavlidou, K., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 159, 132-136., , , 2014 |
2.14 | "Reliability and validity of the “Reading-free Vocational Interest Inventory (R-FVII)” in adolescents and adults with intellectual disabilities.", Alevriadou, A., Anastasiadou, S., & Damianidou, D. (2014)., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 114, 388-393., , , 2014 |
2.15 | "Concurrent validity of the Developmental Test of Visual-Motor Integration in a sample of children with mild intellectual disabilities.", Alevriadou, A. & Giaouri, S., International Journal of Assessment and Evaluation., , , 2014 |
2.16 | "Representations of disability from the perspective of people with disabilities and their families: A critical discourse analysis of disability groups on Facebook.", Stamou A.G., Alevriadou, A., Soufla F., Scandinavian Journal of Disability Research., , , 2014 |
2.17 | "An intervention programme related to reading development – a case study of a child with Williams syndrome", Alevriadou & Massi, Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences, 1(1), 55-61, 2013 |
2.18 | "Ποιοτική και ποσοτική ανάλυση των δυσκολιών του γραπτού λόγου σε παιδιά με δυσλεξία και σε παιδιά με χαμηλή απόδοση στη γραφή.", Αλευριάδου, Α., & Σέμογλου, Κ., Oικονομίδου, Γ., Σύγχρονη Εκπαίδευση,, 167,, 36-51, 2012 |
2.19 | "Gender differences in reading preferences and strategies employed by Greek students: Socio-cognitive and citizenship issues.", Griva, E., Alevriadou, A. & Semoglou, K., International Education Studies,, 5(2),, 24-34., 2012 |
2.20 | "A comparative study of representations about disability in primary school children’s drawings: A sociosemiotic approach.", Eleftheriou, P., Stamou, A., & Alevriadou, A., Applied Semiotics,, 22(1),, 1-12., 2012 |
2.21 | "Ambiguous figures perception and theory of mind understanding in children with intellectual disabilities: Αn empirical study with some educational implications.", Giaouri, S., Alevriadou, A., & Lang, L., International Journal of Academic Research, 3(1),, ,296-300., 2011 |
2.22 | "Representations of disability in Greek school newspapers: a quantitative and qualitative analysis.", Valsamidou, Vamvakidou and Alevriadou, Review of European Studies, 3(2), 10-21, 2011 |
2.23 | "Second-order Mental State Attribution in Children with Intellectual Disability: Cognitive Functioning and Some Educational Planning Challenges", Alevriadou and Giaouri, Journal of Educational and Developmental Psychology, 1(1), 146-153, 2011 |
2.24 | "Promoting road safety for preadolescent boys with mild intellectual disabilities: The effect of cognitive style and the role of attention in the identification of safe and dangerous road-crossing sites.", Alevriadou, Α., International Journal of Special Education,, 2,, 127-135., 2010 |
2.25 | "Directionality in Down syndrome children: Is there a difference?", Semoglou, K., Alevriadou, Α., & Oikonomidou, G., The International Journal of Learning,, 16(5),, 203-210., 2010 |
2.26 | "A qualitative study of poor and good readers’ strategy use in EFL reading.", Griva, E., Alevriadou, A., & Geladari, A., The International Journal of Learning,, 16(1),, 51-72., 2009 |
2.27 | "Ο αφηγηματικός λόγος ενός παιδιού με σύνδρομο Williams: Μελέτη περίπτωσης.", Αλευριάδου, Α., & Ντίνας, Κ., Σύγχρονη Εκπαίδευση,, 155,, 177-189., 2008 |
2.28 | "Εφαρμογή προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής σε ενήλικες με ελαφρά νοητική καθυστέρηση.", Αλευριάδου, Α., Τσακιρίδου, Ε., Ανθοπούλου, Β., Αριτζομπάνου, Ε., Δεληγιαννίδου, Σ., & Κορωνίδου Α., Θέματα Ειδικής Αγωγής, ,, 40, 19-29, 2008 |
3. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά χωρίς κριτές.
4. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια με κριτές.
4.1 | "Spatial location of movement by young adults with intellectual disabilities: Does anxiety matter?", Alevriadou Anastasia, 13th International Conference on Social Sciences, University of Vienna, Austria., Vienna, , 2017 |
4.2 | "Η Διεπιστημονικότητα στη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συμβάλλοντας στην άρση του σχολικού-κοινωνικού αποκλεισμού των ατόμων με αναπηρία.", Αλευριάδου, A. & Γκιαούρη, Σ, Στα Πρακτικά του Συνέδριου Πολιτικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας «Από την Ρόζα Λούξεμπουργκ στο Τερατώδες Είδωλο της Ευρώπης»,, Φλωρινα, , 2016 |
4.3 | "Αντιλήψεις και στάσεις μητέρων παιδιών με νοητική αναπηρία για τη σημασία των κοινωνικογνωστικών δεξιοτήτων", Aλευριαδου και Φουντουλάκη, 5ο Συνέδριο Κοινωνιολογικής έρευνας, Αθήνα, , 2016 |
4.4 | "Σύνδρομο Asperger: Τεχνικές παρέμβασης –ευαισθητοποίησης μέσα από κείμενα δημιουργικής γραφής.", Αλευριάδου, A. & Kούσλης Χ., 2ο Διεθνές Συνέδριο Δημιουργικής Γραφής, Κέρκυρα, , 2016 |
4.5 | "Educational intervention programme in sexual education of a pre-Adoloscent boy with Prader- Willi syndrome: A case study.", Alevriadou, A. & Sereti, I., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 185, Σμύρνη, 98-103, 2015 |
4.6 | "Choice as an aspect of critical thinking for students with intellectual disabilities.", Alevriadou, A., In the proceedings of the 2nd International Conference, Education Across Borders ―Critical Thinking in Education, Κορυτσά, 299-303, 2015 |
4.7 | "Διδακτική παρέμβαση μαθηματικών σε μαθητές με ελαφρά νοητική αναπηρία και διαφορετικά επίπεδα αυτονομίας που φοιτούν σε Ε.Ε.Ε.Ε.Κ: Μια συγκριτική μελέτη.", Αλευριάδου, Α., Γκοτζαμάνης, Δ. & Χατζηγιαννακού, Α., Πρακτικά του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με θέμα: «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλωρινα, , 2015 |
4.8 | "Teachers’ beliefs about the factors affecting the positive outcome of intervention in managing challenging behaviors of individuals with intellectual disabilities.", Alevriadou, A., & Pavlidou, K., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 159, Κροατία, 132-136, 2014 |
4.9 | "Reliability and validity of the “Reading-free Vocational Interest Inventory (R-FVII)” in adolescents and adults with intellectual disabilities.", Alevriadou, A., Anastasiadou, S., & Damianidou, D., Procedia - Social and Behavioral Sciences, 114, κροατία, 388-393, 2014 |
4.10 | "Characters with special needs in the contemporary children's books: The role of education in community building versus social stereotypes',", Kotopoulos, T. H., Alevriadou, A., Vamvakidou, I. & Michailidis, E., in P. Cunningham & N. Fretwell (Εds.) Creating Communities: Local, National and Global. London: CiCe,, Αγγλία, , 2012 |
4.11 | "Teachers’ beliefs about the performance of bilingual immigrant students with or without learning difficulties", Alevriadou, A., Griva, E., Papadopoulou, I. & Spinthourakis, J-A., in P. Cunningham & N. Fretwell (Εds.) Creating Communities: Local, National and Global. London: CiCe,, Aγγλία, , 2012 |
4.12 | "Μαθητές με δυσλεξία: συγκριτική καταγραφή των αναγνωστικών δεξιοτήτων και στρατηγικών στη μητρική και ξένη γλώσσα.", Γρίβα, E., Αλευριάδου, A. & Παυλίτσα, Π., Πρακτικά του Εκπαιδευτικού Συνέδριου του Πανεπιστημίου Frederick, Απρίλιος 2011, ς, Λεμεσός, Κύπρος, , 2012 |
4.13 | "“Ζωγράφισε τα άτομα με ειδικές ανάγκες”: Aναπαραστάσεις της αναπηρίας μέσα από ιχνογραφήματα παιδιών του Δημοτικού.", Στάμου, Α., Αλευριάδου, Α., & Ελευθερίου, Π., . Στο Μ. Πουρκός & Ε. Κατσαρού (Επιμ.), Πρακτικά στο συλλογικό τόμο με τίτλο «Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Εφαρμογές στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση, τη Μάθηση και την Γνώση»., Ρέθυμνο, , 2012 |
4.14 | "Are children with Down syndrome susceptible to visual illusions?", Giaouri S., & Alevriadou, Α., Procedia-Social and Behavioral Sciences, 15,, Κωνσταντινούπολη, , 2011 |
4.15 | "Students with dyslexia: a comparative record of reading strategies in first and foreign language.", Griva, E., Alevriadou, A. & Pavlitsa, P., In the Proceedings of International Conference on Education, April 2011, Frederick University, Cyprus., Λεμεσός, , 2011 |
4.16 | "Spatial location of movement: Automatically encoded or not?", Alevriadou, Α., Procedia-Social and Behavioral Sciences,, Κωνσταντινούπολη, 2, 4707-4711, 2010 |
4.17 | "Theory of mind abilities in children with Down syndrome and non-specific intellectual disabilities: An empirical study with some educational implications.", Giaouri S., Alevriadou, Α. , & Tsakiridou, E., Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2,, Κωνσταντινούπολη, 3883-3887., 2010 |
4.18 | "Second-order False Belief Attribution in Children with Non-specific Intellectual Disabilities and Down Syndrome: Social-cognitive Profile Research and Educational Planning Challenges.", Giaouri S., & Alevriadou, Α., Bulletin of the University of Ploesti, Educational Series, 17(2)., Ρουμανία, , 2010 |
4.19 | "Παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: ανίχνευση γνωστικών παραμέτρων αναφορικά με την παραγωγή και επεξεργασία του γραπτού λόγου στη μητρική γλώσσα.", Γκιαούρη, Σ., Αλευριάδου, Α., & Τσακιρίδου, Ε., Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή «Η Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας (ως πρώτης/μητρικής, δεύτερης/ξένης)», του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας., Φλώρινα, , 2010 |
4.20 | "Αναγνωστικές δεξιότητες στη Δεύτερη/Ξένη Γλώσσα των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες: Μια κριτική σύνθεση.", Παυλίτσα, Π., Αλευριάδου, Α., & Γρίβα, Ε., Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή «Η Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας (ως πρώτης/μητρικής, δεύτερης/ξένης)» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας., Φλώρινα, , 2010 |
4.21 | "Minority language students: A comparative account of good and poor writers’ strategies in Greek and in a foreign language.", Griva, E., Alevriadou, Α., Xanthidou, P., & Tsakiridou, E., Conference Proceedings of the IAIE & IMEPO International Conference “Intercultural Education: Paideia, Polity, Demoi”,, Athens, Greece, , 2009 |
4.22 | "Οι εναλλακτικές ιδέες μαθητών με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες για τη σχέση μικροοργανισμών και αποικοδόμησης της νεκρής οργανικής ύλης.", Μαυρικάκη, E., Αλευριάδου, Α., & Γεροδήμου, Λ., Στο Π. Καριώτογλου, Α. Σπύρτου, & Α. Ζουπίδης (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας., Φλώρινα, εκδόσεις Γρά, 2009 |
4.23 | "). How Greek children with and without learning disabilities understand the concept of microbes.", Gerodimou, L., Alevriadou, Α., & Mavrikaki, E., Conference Proceedings of the Biological Sciences Ethics and Education entitled “The Challenges of Sustainable Development”, Dijon,, France, , 2008 |
4.24 | "Μετάβαση των νηπίων με ειδικές ανάγκες από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο.", Αλευριάδου, Α., Πρακτικά του Κεντρικού Επιμορφωτικού Σεμιναρίου Στελεχών της Εκπαίδευσης «Το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο» της Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΕΠΘ,, Αθήνα, 76-80, 2008 |
4.25 | "Constructing an identity of able-bodiedness: Discourses of disability by primary school children.", Stamou, A., Alevriadou, Α., Eleftheriou P., & Vamvakidou, I., In Ross A. & Cunningham P. (Eds.),Proceedings of the tenth Conference of the Children’s Identity and Citizenship in Europe Thematic Network entitled “Reflecting on Identities: Research, Practice & Innovation”, published by CiCe , London., Βαρκελώνη, , 2008 |
5. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
6. Δημοσιεύσεις σε Συλλογικούς Τόμους.
6.1 | "The relationship of Inhibitory Processes and Working Memory to Intelligence and Reading Skills in Children with Mild Intellectual Disabilities and Borderline Intelligence.", Alevriadou, A., Rachanioti, E. & Giaouri, S., proceedings of the International Conference on Social Sciences and Education (pp. 80-93). Berlin: Germany., 1, 80-93, 2018 |
6.2 | "Cognitive games for children's Executive Functions Training with or without learning difficulties: an Overview.", Rachanioti, E., Bratitsis, T., & Alevriadou, A., Proceedings of the 8th International Conference on Software Development and Technologies for Enhancing Accessibility and Fighting Info-exclusion, ACM PUB, 165-171, 2018 |
6.3 | "Self determination and social network support groups: Voices from women with Turner syndrome.", Alevriadou, A., proceedings of the 14nd International Conference on Social Sciences, 1, 45-57, 2018 |
6.4 | "A challenging approach concerning the cognitive strategies in problem solving situations by boys with and without intellectual disabilities using Markov chains.", Tsakiridou, E. & Alevriadou, A., In A. Colombus (Ed.), Advances in Psychology Research. New York: Nova Press., 127, , 2017 |
6.5 | "Ενισχύοντας την κοινωνική μάθηση και τη φιλία σε παιδιά με σύνδρομο Down: Παρεμβάσεις στη συμπεριληπτική εκπαίδευση.", Αλευριάδου, Α. & Γκιαούρη, Σ., εκδοσεις πεδιο Σχολική Συμβουλευτική και Παρεμβάσεις για παιδιά με Διαταραχές, 1, , 2017 |
6.6 | "Children with writing disabilities: Revisiting the role of attention and concentration.", Alevriadou, A., & Giaouri, S., Horizons in Neuroscience Research., 20, , 2015 |
6.7 | "Relationship between visual illusion perception and cognitive phenotype of children with Down syndrome.", Alevriadou, A., & Giaouri, S., . In A. Costa & E. Villalba (Eds.), Horizons in Neuroscience Research. Volume 10. New York: Nova Press., 10, , 2013 |
6.8 | "Νευρο-γνωστικό και συμπεριφορικό πρότυπο παιδιών με Δισχιδή ράχη και Υδροκεφαλία.", Αλευριάδου, Α. & Γκιαούρη, Στο Ε. Μεσσήνης (Επιμ.), Κλινική Παιδο-Νευροψυχολογία. Πάτρα: Γκότσης, , σελ. 89-109, 2012 |
6.9 | "Implementing technology to evaluate social-cognitive skills of children with Down syndrome.", Alevriadou, A., & Giaouri, S., In A. van den Bosch & E. Dubois (Eds.), New developments in Down syndrome research. New York: Nova Press., , , 2012 |
6.10 | "The use of strategies in embedded figures tasks by boys with and without organic mild mental retardation: A review and some experimental data.", Alevriadou, A., & Tsakiridou, E., In M. Barnes (Editor), Genes, brain and development: The neurocognition of genetic disorders. Cambridge, MA: Cambridge University Press., , , 2010 |
6.11 | "Distractor interference effects and identification of safe and dangerous road-crossing sites by children with and without mental retardation.", Alevriadou, A., & Grouios, G., In J.B. Mottely & A.R. Randall (Eds.), Early Education.New York: Nova Press., , , 2009 |
7. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με κριτές.
7.1 | "Γονεϊκή ηλικία και εμφάνιση διαταραχών αυτιστικού φάσματος.", Αλευριάδου, A. & Νικολαίδου Ε., Ανακοίνωση στο 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας,, Λευκωσία, , 2015 |
7.2 | "Συσχέτιση ψυχοεκπαιδευτικών δοκιμασιών σε παιδιά με αναγνωστικές δυσκολίες.", Αλευριάδου, A. & Γκιαούρη, Σ., Ανακοίνωση στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, Αθήνα, , 2015 |
7.3 | "Η μετάβαση στην ενήλικη ζωή ενηλίκων ή/και εφήβων με νοητική αναπηρία: Αντιλήψεις και προσδοκίες μητέρων, εκπαιδευτικών και ειδικών.", Αλιμπάκη, Κ. & Αλευριάδου Α., Ανακοίνωση στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, Αθήνα, , 2015 |
7.4 | "Φωνολογική επεξεργασία και αναγνωστικές δυσκολίες σε μαθητές με γλώσσα καταγωγής την Αλβανική.", Σανδραβέλης, Α., Πούλιου Α., & Αλευριάδου Α., 18ο Διεθνές Συνέδριο «Κοινωνική Παιδαγωγική, Διαπολιτισμικότητα και Ειδική Αγωγή, Πατρα, , 2014 |
7.5 | "Εφαρμογή των νέων τεχνολογιών ως ανιχνευτικών εργαλείων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση- H περίπτωση της νοητικής αναπηρίας", . Αλευριάδου1 *, Σ. Γκιαούρη, 14 ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΨΕ, 14-18 ΜΑΙΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, , 2013 |
7.6 | "Σχολική ενδυνάμωση και γλωσσική ενίσχυση αλλόγλωσσων μαθητών: παρέμβαση σε δίγλωσσο μαθητή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.", Αλευριάδου Α., Γρίβα Ε., Σπινθουράκη Ι., & Δαλακούρα Α., 3º Διεθνές Νότιο-Ευρωπαϊκό & Μεσογειακό Συνέδριο CiCe / CiCea Πολιτειότητα και εκπαίδευση με τίτλο "Πολιτειότητα, Κουλτούρα και Ταυτότητα: Κοινωνία Ενσωμάτωσης, Πάτρα, , 2011 |
7.7 | "Ambiguous figure perception in children with ID", Giaouri, S., & Alevriadou, A., 3rd International Conference “Children and youth in Changing Societies”, 2-5 Δεκεμβρίου,, Θεσσαλονίκη, , 2010 |
7.8 | "Knowledge and misconception about ADHD and DCD of Greek kindergarten teachers", Alevriadou, A., Semoglou, K., Tsakiridou, E., & Griva, E., 19th EECERA Annual Conference με τίτλο “Diversities in early childhood education, 26-29 Αυγούστου,, Γαλλία, , 2009 |
7.9 | "Συγκριτική ανάλυση των γνωστικών λειτουργιών και των διαστάσεων της ψυχοκοινωνικής συμπεριφοράς σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.", Γκιαoύρη, Σ., Αλευριάδου, Α., & Τσακιρίδου, Ε., 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 28-31 Μαΐου,, Αθήνα, , 2009 |
7.10 | "Οπτικο-κινητικός συντονισμός και χρόνος αντίδρασης στο σύνδρομο Prader-Willi: Μια διαχρονική μελέτη περίπτωσης.", Αλευριάδου, A., Κοΐδου Ε., Υψηλάντη, Α., & Γρούϊος, Γ., 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, 14-17 Μαΐου,, Βόλος, , 2009 |
7.11 | "Συγχρονική εγκυρότητα του Developmental Test of Visual Perception-Second Edition (DTVP-2) σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.", Γκιαoύρη, Σ., Αλευριάδου, Α., & Τσακιρίδου, Ε., Γιαννούλη, Β., & Παυλίτσα, Π., 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, 14-17 Μαΐου,, Βόλος, , 2009 |
7.12 | "Δεξιότητες ζωής εφήβων με νοητική υστέρηση: Η περίπτωση των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ελλάδος.", Γκανά. Ε., Αλευριάδου, Α., & Δ. Αναστασίου, 3Ο Κυπρο-Ελλαδικό Συνέδριο με θέμα «Ποιότητα ζωής των ατόμων με νοητική υστέρηση», 4-5 Απριλίου,, Λευκωσία, , 2008 |
7.13 | "Συγχρονική εγκυρότητα του Τεστ Ανάγνωσης σε δείγμα παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.", Γκιαoύρη, Σ., Αλευριάδου, Α., Γιαννούλη, Β., & Παυλίτσα, Π., Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας με θέμα «Σχολική Ψυχολογία: Αναγκαία για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης», 23-25 Μαΐου,, Ρέθυμνο, , 2008 |
7.14 | "Συγκριτική ανάλυση των γνωστικών και επιτελικών λειτουργιών σε παιδιά με δυσκολίες στο γραπτό λόγο.", Γκιαoύρη, Σ., Γιαννούλη, Β., Αλευριάδου, Α., & Τσακιρίδου, Ε. (2008)., 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ με θέμα «Γνωστική Ψυχολογία: Από το εργαστήριο στην κοινωνία», 6-9 Νοέμβρη,, Θεσσαλονίκη, , 2008 |
7.15 | "Διερεύνηση της ικανότητας του «κωμικού» σε παιδιά με και χωρίς νοητική καθυστέρηση.", Λιούλιος, Θ., Αλευριάδου, Α., & Τσακιρίδου, Ε. (2008)., 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ με θέμα «Γνωστική Ψυχολογία: Από το εργαστήριο στην κοινωνία», 6-9 Νοέμβρη,, Θεσσαλονίκη, , 2008 |
8. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
9. Άλλες Εργασίες.
10. Άλλα.
Διοικητικό Έργο
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές ανεξάρτητων αρχών |
Τίτλος | ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ |
Περιγραφή | ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΕΑΠ |
Περίοδος | 2019 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | ΑΝ. ΔΙΥΕΘΥΝΤΡΙΑ ΠΜΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2018- |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | ΑΝ. ΠΡΥΤΑΝΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2016-2019 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΤΝ |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2014-2016 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΜΣ |
Περιγραφή | ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
Περίοδος | 2014- |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | • Μέλος της Επιτροπής Σύνταξης του Εσωτερικού Κανονισμού του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστήμιου Δυτικής Μακεδονίας |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2011-2012 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | • Μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστήμιου Δυτικής Μακεδονίας |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2010-2018 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | • Μέλος της Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης του Π.Τ.Ν του Παν/μίου Δυτικής Μακεδονίας |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2010-2011 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές της σχολής |
Τίτλος | • Μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Διαπανεπιστημιακού Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Γνωστική και Κινητική Ανάπτυξη» του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Α.Π.Θ και του Π.Τ.Ν. του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2009-2013 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | • Πρόταση και συγγραφή του νέου Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Ψυχολογικές και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις της διαφορετικότητας» του Π.Τ.Ν του Παν/μίου Δυτικής Μακεδονίας |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2009 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | • Πρόταση και συγγραφή σε συνεργασία με τον κ. Γρούϊο του νέου Διαπανεπιστημιακού Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Γνωστική και Κινητική Ανάπτυξη» (Τ.Ε.Φ.Α.Α. Α.Π.Θ. και Π.Τ.Ν. Δυτικής Μακεδονίας) |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2009 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | • Από το 2008 έως σήμερα συντονιστής του Π.Τ.Ν. στο Ευρωπαϊκό δίκτυο συνεργασίας CICE |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2008-2013 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | • Μέλος της Ομάδας Σύνταξης του Οδηγού Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Παν/μίου Δυτικής Μακεδονίας |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2007-2009 |
Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς
Δράση | Δράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία |
Τίτλος | Συνεργασία με Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Φλώρινας |
Περιγραφή | Συμβουλευτική και έρευνα |
Περίοδος | 2010- |
Δράση | Δράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία |
Τίτλος | Συνεργασία του πανεπιστημίου με το ΚΕΔΔΥ ΚΟΖΑΝΗΣ |
Περιγραφή | Διαλέξεις |
Περίοδος | 2009- |
Δράση | Δράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία |
Τίτλος | Ε.Ε.Ε.Ε.Κ |
Περιγραφή | Συνεργασία-Πρακτική άσκηση |
Περίοδος | 2008-2010 |
Δράση | Δράσεις που αποσκοπούν στη διασύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία |
Τίτλος | ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ |
Περιγραφή | ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ |
Περίοδος | 2008-2009 |
ON-LINE
Στατιστικά στοιχεία επισκεπτών και συνδεδεμένων χρηστών στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π.