el-site | ελ el-site en
Βιογραφικό ΣημείωμαΕπιστροφή στη λίστα Διδακτικού Προσωπικού
Προσωπικές Πληροφορίες
ΕπίθετοΒΡΥΝΙΩΤΗ
ΌνομαΚΑΛΛΙΟΠΗ
ΒαθμίδαΕπίκουρος Καθηγητής
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Νηπιαγωγών
ΊδρυμαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τηλ.Κινητό: 6944847467
Γραφείου: 23850 55127
Οικίας: Τηλ. Φαξ: 2310 343355
Email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.
Webpage
ΦΕΚ ΔιορισμούΦΕΚ 730/04-09-2009 τχ. Γ΄

quot;Συγκριτική Παιδαγωγικήquot;












Εκπαίδευση
ΠτυχίοΔιδακτορικό
ΤίτλοςΔρ. Παιδαγωγικής
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο-Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Έτος2000
ΠτυχίοΠαιδαγωγικής
ΤίτλοςDiplompädagogin
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαJohann Wolfgang Goethe Universität Frankfurt
Έτος1990

Προϋπηρεσία
Θέση - ΤίτλοςΕκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 1970-1980 Ιδιωτική Εκπαίδευση. 1982-2008 Δημόσια Εκπαίδευση: 1985-1990 Απόσπαση στα Σχολεία Ελληνοπαίδων Εξωτερικού της Γερμανίας. 1992-2008 Αποσπάσεις στα: Παν
Αντικείμενο - Καθήκοντα
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΥπουργείο Παιδείας
Έτος1970-2009

Διδασκαλία
Είδος ΜαθήματοςΕπιλογής
Τίτλος ΜαθήματοςΜετάβαση απο το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο και συνεργασία μεταξύ των δυο ιδρυμάτων
Πληροφορίες
ΠερίοδοςΕαρ. εξ. 2012
Είδος ΜαθήματοςΕπιλογής
Τίτλος ΜαθήματοςΚοινωνική και εκπαιδευτική πολιτική για την πρώτη παιδική ηλικία στα κράτη μέλη της ΕΕ
Πληροφορίες
ΠερίοδοςΕαρ. εξ. 2012
Είδος ΜαθήματοςΥποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΔιδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση
Πληροφορίες
ΠερίοδοςΕαρ. εξ. 2009
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΕυρωπαϊκές πολιτικές για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διεθνής εκπαιδευτική διακυβέρνηση
ΠληροφορίεςΠΤΝ & ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Περίοδος2016-2017
Είδος ΜαθήματοςΥποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΣυγκριτική Παιδαγωγική
Πληροφορίες
Περίοδος2011-12
Είδος ΜαθήματοςΥποχρεωτικό
Τίτλος ΜαθήματοςΔιδακτική μεθοδολογία και πρακτική άσκηση
ΠληροφορίεςΔιδάσκεται 6 ώρες την εβδομάδα
Περίοδος2011-12
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΣυγκριτική προσέγγιση ζητημάτων κοινωνικής και εκπαιδευτικής πολιτικής για την πρώτη παιδική ηλικία στα κράτη μέλη της ΕΕ
Πληροφορίες
Περίοδος2011-12

Επίβλεψη Πτυχιακών, Μεταπτυχιακών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή. ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣυνεκπαίδευση εκπαιδευτικών προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης: Συγκριτική προσέγγιση των απόψεων των σχολικών συμβούλων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΖΗΚΑΣ
Είδος ΣυμμετοχήςΕπόπτρια
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή. ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔιερεύνηση της μεθοδολογικής συνέχειας στο πεδίο της Γλώσσας, στο ΔΕΠΠΣ του νηπιαγωγείου και στο ΔΕΠΠΣ του δημοτικού (Α΄ τάξης). ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
Είδος ΣυμμετοχήςΕπόπτρια
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ.
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΔιερεύνηση της μεθοδολογικής συνέχειας στο πεδίο των Μαθηματικών στο ΔΕΠΠΣ του Νηπιαγωγείου και στο ΔΕΠΠΣ του Δημοτικού Σχολείου (Α΄ τάξης). ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
Είδος ΣυμμετοχήςΕπόπτρια
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΠροϋποθέσεις και πλαίσια για τη συμμετοχή των παιδιών στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία. ΚΥΡΚΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Είδος ΣυμμετοχήςΒ΄ βαθμολογήτρια
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟι οπτικές των παιδιών για την ποιότητα της εκπαίδευσης στην προσχολική ηλικία. ΤΖΑΜΑΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Είδος ΣυμμετοχήςΒ΄ βαθμολογήτρια
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο Αρμενοχωρίου. ΒΑΡΔΑΡΗ ΣΟΥΛΤΑΝΑ
Είδος ΣυμμετοχήςΕπόπτρια
Έτος2008
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο Ταξιάρχη Χαλκιδικής.ΤΣΙΛΟΓΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Είδος ΣυμμετοχήςΕπόπτρια
Έτος2008

Ερευνητικά Προγράμματα
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςMULTILATERAL PROJECT: Strengthening Activity – Oriented Interaction and Growth in the Early Years and Transition
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμόςwww.signals-eu.com
Έτος2015
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςMULTILATERAL PROJECT: Strengthening Activity – Oriented Interaction and Growth in the Early Years and Transition
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΒλ. www.signals-eu.com
Έτος2014
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςEarly Years Transition Programm
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςΒλ.www.ease-eu.com
Έτος2008

Επιστημονικές Επιτροπές - Συνεργασίες
Καινοτόμες Δράσεις - Διακρίσεις
Επιστημονικό Έργο

1. Βιβλία - Μονογραφίες

2. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά με κριτές.

2.1"Preschool teachers’ views on children's learning: an international perspective.", Broström, S./Sandberg, A./Johansson, I./Margetts, K./Nyland, B./Frøkjær, T./ Kieferle, C./Seifert,Roth, A./Ugaste, A. & Vrinioti, Early Child Development and Care,, 185 (5), 824-847, 2015
2.2"A Comparison of the National Preschool Curricula in Greece and Iceland.", Vrinioti, Kalliope, Συγκριτική και Διεθνής Εκπαιδευτική Επιθεώρηση, 22, 30-47, 2014
2.3") Professionalisation in Early Childhood Education: A Comparative View of Emerging Professional Profiles in Germany (Bremen) and Greece", Vrinioti, Kalliope, . European Early Childhood Education Research Journal, 21(1), 150-163, 2013
2.4"Μεταβάσεις από την προσχολική στην σχολική εκπαίδευση: Διεθνής εμπειρία και ελληνική πραγματικότητα.", , Νέα Παιδεία, Τευχ.136, 105-121, 2010
2.5"Europäische oder nationale Orientierung? Ein Vergleich der Einstellungen und des Verhaltens von Schülern aus den europäischen Mitgliedsländern an der Europaschule Luxemburg.", Kelpanides, M. & Vrinioti, K., Tertium Comparationis, τομ. 14, 25-53, 2008

3. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά χωρίς κριτές.

3.1"Μεταβάσεις από την προσχολική στην σχολική εκπαίδευση: Διεθνής εμπειρία και ελληνική πραγματικότητα", Βρυνιώτη, Καλλιόπη, Νεα Παιδεία, τευχ. 136, 105-121., 2009

4. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια με κριτές.

4.1"Pre-and primary school techers' views on children's learning: A critical appraisal of the Greek case", Kalliope Vrinioti & Ioannis Thoidis, European Early Childhood Education Research Association: Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhoods-07-10 September, Barcelona, , 2015
4.2"The perspective of primary school teashers on childrens's learning- a comparative study in Estonia; Germany and Greece", Seifert, A. / Tuul, M./ Kieferle, C./ Vrinioti, K./ Ugaste, A. /Thoidis, I. & Roth, A., European Early Childhood Education Research Association: Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhoods-07-10 September, Barcelona, , 2015
4.3"The Phenomenon of Occupations of School Buildings in Greece as a Factor Contributing to the Understanding of the Low Achievements in PISA", Vrinioti, Kalliope, CESE XXV Conference, Salamanka, , 2012
4.4"Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο και κοινωνική ζωή-μάθηση στην πρώτη δημοτικού: Σύγκριση της κοινωνιομετρικής δομής δυο τάξεων. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Α", Βρυνιώτη, Κ. & Ματσαγγούρας, Η., 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Αθήνα, τομ. Α΄, 182, 2008

5. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.

6. Δημοσιεύσεις σε Συλλογικούς Τόμους.

6.1"Partizipation von Kindern als Lern-und Erfahrungsprozess in der Schulanfangsphase:Zwischen Anspruch und Alltagsrealität", Kalliope Vrinioti, Esslinger-Hinz, I. /Hahn, H. & Panagiotopoulou, A. (Hrsg.) Paradigmen und Paradigmenwechsel: Was die Schule in den letzten Jahrzehnten bewegte, , , 2016
6.2"The impact of relative deprivation on students’ reactions towards the financial crisis in Greece", Vrinioti, Kalliope, Φασούλης, Κ. κ. α.: Τιμητικός τόμος για τον ομότιμο καθηγητή Δημήτρη Ματθαίου, , , 2016
6.3"Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας συνδομούν τη γνώση του φυσικού κόσμου.", Φθενάκης, Β. & Βρυνιώτη, Κ., Καριώτογλου, Π. & Παπαδοπούλου, Π.: Φυσικές επιστήμες και περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση. Αναζητήσεις και προ, , 25-43, 2015
6.4"’’Participation’’ as a collaborative learning process in first-and second grade: a time-consuming process counteracting the achievement of cognitive learning objectives? In: www.signals-eu.com", Vrinioti, K. & Griva, E., Signals-Compendium www.signals-eu.com, www.signals-eu.com, 17, 2015
6.5"Entwicklung der frühpädagogischen Ausbildung in Griechenland: Von der Funktionärin des Nationalstaats zur professionellen Akademikerin.", Vrinioti, Kalliope, Fthenakis, W. (Hrsg.). Frühpädagogische Ausbildungen international, Reformen und Entwicklungen im Blickpunkt, 221-250. Bildungsverlag EINS, Köln, Συλλογικός τόμος, 221-250, 2014
6.6"Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας συνδομούν τη γνώση του φυσικού κόσμου", Βασίλειος Φθενάκης & Καλλιόπη Βρυνιώτη, Επιμ. Πέτρος Καριώτογλου & Πηνελόπη Παπαδοπούλου, , 25 - 43, 2014
6.7"Πέρα από τους στόχους της Βαρκελώνης: Προς μια ενιαία κοινωνική εκπαιδευτική πολιτική για την πρώτη παιδική ηλικία εστιασμένη στο "συμφέρον του παιδιού"", Βρυνιώτη, Κ. στο Παπαδάκης, Ν. & Χανιωτάκης, Ν. (Επιμ.). Εκπαίδευση-Κοινωνία & Πολιτική. Τιμητικός τόμος για τον καθηγητή Ιωάννη Ε. Πυργιωτάκη, Πεδίο, , 975-990, 2011
6.8"Η συνεκπαίδευση των εκπαιδευτικών προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης ως παράγοντας διασφάλισης συνέχειας κατά τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο", Βρυνιώτη, Κ. & Θωίδης, Ι. στο Οικονομίδης, Β. (Επιμ.) Εκπαίδευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις., , , 367-379, 2011
6.9"Transitions from Preschool to Primary school", Vrinioti, K./Einarsdottir & Broström, S., EASE-compedium www.ease-eu.com, Chapter 2, 16-20, 2010
6.10"Early Literacy in Transition from Pre-School to Primary School: Connecting Curricula.", Sivropoulou, Ι., Vrinioti, Κ., EASE-compedium www.ease-eu.com, Chapter 10, 72-82, 2010
6.11"Μετάβαση των νηπίων απο το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο", Αλευριάδου, Α., Βρυνιώτη, Κ., Κυρίδης, Α., Σιβροπούλου-Θεοδοσιάδου, Ε., & Χρυσαφίδης, Κ., Υπ.ΕΠΘ-ΕΥΠ-ΚΠΣ. Εκδόσεις Πατάκη, Κεφ. 3o, 99-152, 2008

7. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με κριτές.

7.1"Η «συμμετοχή» ως διαδικασία μάθησης στο επίκεντρο του ελληνικού SIGNALS- πρότζεκτ: Θεσμικές προϋποθέσεις και εκπαιδευτική πράξη", Βρυνιώτη, Κ., Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο σχολείο», Φλώρινα, , 2015
7.2"‘Participation’ as a learning process: a project at the first grades of primary school", Vrinioti, K. Griva, E., 2nd International Conference on Reimagining Schooling, Thessaloniki, Greece 24th, 25th & 26th September, , 2015
7.3"Pre-and primary school teachers’ views on children’s learning: A critical appraisal of the Greek case", Vrinioti, K. Thoidis, I., EECERA 25th Conference Barcelona, Spain 7-10 September 2015, Spain-Barcelona, , 2015
7.4"The role of subjective comparisons by the reactions of students towards the financial crisis in Greece", Kalliope Vrinioti, Comparative Education Society in Europe: XXVI Conference-June 10-13, Freiburg-Germany, , 2014
7.5"Απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης αναφορικά με τη μάθηση των παιδιών στο νηπιαγωγείο", , Πανελλήνιο Συνέδριο του ΠΤΔΕ Αθήνας, Αθήνα, , 2012
7.6"The Phenomenon of Occupations of School Buildings in Greece as a Factor Contributing to the Understanding of the Low Achievements in PISA", Vrinioti Kalliope, CESE XXV Conference, Salamanka, , 2012
7.7"Preschool teacher’s view on children’s learning. A voice from Greece.", Vrinioti, Kalliope, 21st annual Conference EECERA, Lausane-Geneva-Switzerland, , 2011
7.8"Early literacy in transition from preschool to primary school: A comparative view of the practices of preschool and Grade 1 teachers.", Vrinioti, K./ Sivropoulou, I., OMEP XXV World Congress,, Gothenburg-Sweden, , 2010
7.9"A Comparison of the National Preschool Curricula in Greece and Iceland.", Vrinioti, K./ Einarsdottir, J., CESE XXIV conference, Uppsala, Sweden, , 2010
7.10"Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο και κοινω¬νική ζωή-μάθηση στην πρώτη Δημοτικού: Σύγκριση της κοινωνιομετρικής δομής δυο τάξεων.", Βρυνιώτη Καλλιόπη & Ματσαγγούρας Ηλίας, 6o Πανελλήνιο Συνέδριο ΠΤΔΕ Αθήνας, Αθήνα, , 2009
7.11"Μεταβάσεις από την προσχολική στην σχολική εκπαίδευση: Διεθνής εμπειρία και ελληνική πραγματικότητα.", Βρυνιώτη Καλλιόπη, ΠΤΠΕ Πανεπιστημίου Κρήτης, Ρέθυμνο, , 2009
7.12"Professionalisation in Early Childhood Education: A Comparative View of Emerging Professional Profiles in Germany (Bremen) and Greece", Vrinioti, K./ Kaschefi-Haude I., CESE XXIII conference, Athens, , 2008
7.13"Καινοτόμα προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και βασικές αρχές του κοινωνικού δομισμού.", Φθενάκης, Β/ Βρυνιώτη, Κ., ΠΤΠΕ Πανεπιστημίου Κρήτης, , , 2008

8. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.

9. Άλλες Εργασίες.

10. Άλλα.


Διοικητικό Έργο
Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς

ΕΙΣΟΔΟΣ

Χρησιμοποιήστε το ιδρυματικό σας Email και Password για να συνδεθείτε.




ON-LINE

Στατιστικά στοιχεία επισκεπτών και συνδεδεμένων χρηστών στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π.

Επισκέπτες: 32
Συνδεδεμένοι: 0