Βιογραφικό Σημείωμα | Επιστροφή στη λίστα Διδακτικού Προσωπικού |
Επίθετο | ΒΡΥΝΙΩΤΗ |
Όνομα | ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
Βαθμίδα | Επίκουρος Καθηγητής |
Τμήμα | Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών |
Ίδρυμα | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τηλ. | Κινητό: 6944847467Γραφείου: 23850 55127Οικίας: Τηλ. Φαξ: 2310 343355 |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε. | |
Webpage | |
ΦΕΚ Διορισμού | ΦΕΚ 730/04-09-2009 τχ. Γ΄quot;Συγκριτική Παιδαγωγικήquot; |
Εκπαίδευση
Πτυχίο | Διδακτορικό |
Τίτλος | Δρ. Παιδαγωγικής |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο-Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Έτος | 2000 |
Πτυχίο | Παιδαγωγικής |
Τίτλος | Diplompädagogin |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Johann Wolfgang Goethe Universität Frankfurt |
Έτος | 1990 |
Προϋπηρεσία
Θέση - Τίτλος | Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 1970-1980 Ιδιωτική Εκπαίδευση. 1982-2008 Δημόσια Εκπαίδευση: 1985-1990 Απόσπαση στα Σχολεία Ελληνοπαίδων Εξωτερικού της Γερμανίας. 1992-2008 Αποσπάσεις στα: Παν |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Υπουργείο Παιδείας |
Έτος | 1970-2009 |
Διδασκαλία
Είδος Μαθήματος | Επιλογής |
Τίτλος Μαθήματος | Μετάβαση απο το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο και συνεργασία μεταξύ των δυο ιδρυμάτων |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | Εαρ. εξ. 2012 |
Είδος Μαθήματος | Επιλογής |
Τίτλος Μαθήματος | Κοινωνική και εκπαιδευτική πολιτική για την πρώτη παιδική ηλικία στα κράτη μέλη της ΕΕ |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | Εαρ. εξ. 2012 |
Είδος Μαθήματος | Υποχρεωτικό |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | Εαρ. εξ. 2009 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Ευρωπαϊκές πολιτικές για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διεθνής εκπαιδευτική διακυβέρνηση |
Πληροφορίες | ΠΤΝ & ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
Περίοδος | 2016-2017 |
Είδος Μαθήματος | Υποχρεωτικό |
Τίτλος Μαθήματος | Συγκριτική Παιδαγωγική |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2011-12 |
Είδος Μαθήματος | Υποχρεωτικό |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική μεθοδολογία και πρακτική άσκηση |
Πληροφορίες | Διδάσκεται 6 ώρες την εβδομάδα |
Περίοδος | 2011-12 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό |
Τίτλος Μαθήματος | Συγκριτική προσέγγιση ζητημάτων κοινωνικής και εκπαιδευτικής πολιτικής για την πρώτη παιδική ηλικία στα κράτη μέλη της ΕΕ |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2011-12 |
Επίβλεψη Πτυχιακών, Μεταπτυχιακών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Μεταπτυχιακή. ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Συνεκπαίδευση εκπαιδευτικών προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης: Συγκριτική προσέγγιση των απόψεων των σχολικών συμβούλων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΖΗΚΑΣ |
Είδος Συμμετοχής | Επόπτρια |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή. ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Διερεύνηση της μεθοδολογικής συνέχειας στο πεδίο της Γλώσσας, στο ΔΕΠΠΣ του νηπιαγωγείου και στο ΔΕΠΠΣ του δημοτικού (Α΄ τάξης). ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ |
Είδος Συμμετοχής | Επόπτρια |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ. |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Διερεύνηση της μεθοδολογικής συνέχειας στο πεδίο των Μαθηματικών στο ΔΕΠΠΣ του Νηπιαγωγείου και στο ΔΕΠΠΣ του Δημοτικού Σχολείου (Α΄ τάξης). ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΕΙΡΗΝΗ |
Είδος Συμμετοχής | Επόπτρια |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Προϋποθέσεις και πλαίσια για τη συμμετοχή των παιδιών στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία. ΚΥΡΚΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ |
Είδος Συμμετοχής | Β΄ βαθμολογήτρια |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Οι οπτικές των παιδιών για την ποιότητα της εκπαίδευσης στην προσχολική ηλικία. ΤΖΑΜΑΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ |
Είδος Συμμετοχής | Β΄ βαθμολογήτρια |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο Αρμενοχωρίου. ΒΑΡΔΑΡΗ ΣΟΥΛΤΑΝΑ |
Είδος Συμμετοχής | Επόπτρια |
Έτος | 2008 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή, ΠΤΝ, ΠΔΜ |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο Ταξιάρχη Χαλκιδικής.ΤΣΙΛΟΓΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ |
Είδος Συμμετοχής | Επόπτρια |
Έτος | 2008 |
Ερευνητικά Προγράμματα
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | MULTILATERAL PROJECT: Strengthening Activity – Oriented Interaction and Growth in the Early Years and Transition |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | www.signals-eu.com |
Έτος | 2015 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | MULTILATERAL PROJECT: Strengthening Activity – Oriented Interaction and Growth in the Early Years and Transition |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Βλ. www.signals-eu.com |
Έτος | 2014 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Early Years Transition Programm |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Βλ.www.ease-eu.com |
Έτος | 2008 |
Επιστημονικές Επιτροπές - Συνεργασίες
Καινοτόμες Δράσεις - Διακρίσεις
Επιστημονικό Έργο
1. Βιβλία - Μονογραφίες
2. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά με κριτές.
2.1 | "Preschool teachers’ views on children's learning: an international perspective.", Broström, S./Sandberg, A./Johansson, I./Margetts, K./Nyland, B./Frøkjær, T./ Kieferle, C./Seifert,Roth, A./Ugaste, A. & Vrinioti, Early Child Development and Care,, 185 (5), 824-847, 2015 |
2.2 | "A Comparison of the National Preschool Curricula in Greece and Iceland.", Vrinioti, Kalliope, Συγκριτική και Διεθνής Εκπαιδευτική Επιθεώρηση, 22, 30-47, 2014 |
2.3 | ") Professionalisation in Early Childhood Education: A Comparative View of Emerging Professional Profiles in Germany (Bremen) and Greece", Vrinioti, Kalliope, . European Early Childhood Education Research Journal, 21(1), 150-163, 2013 |
2.4 | "Μεταβάσεις από την προσχολική στην σχολική εκπαίδευση: Διεθνής εμπειρία και ελληνική πραγματικότητα.", , Νέα Παιδεία, Τευχ.136, 105-121, 2010 |
2.5 | "Europäische oder nationale Orientierung? Ein Vergleich der Einstellungen und des Verhaltens von Schülern aus den europäischen Mitgliedsländern an der Europaschule Luxemburg.", Kelpanides, M. & Vrinioti, K., Tertium Comparationis, τομ. 14, 25-53, 2008 |
3. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά χωρίς κριτές.
3.1 | "Μεταβάσεις από την προσχολική στην σχολική εκπαίδευση: Διεθνής εμπειρία και ελληνική πραγματικότητα", Βρυνιώτη, Καλλιόπη, Νεα Παιδεία, τευχ. 136, 105-121., 2009 |
4. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια με κριτές.
4.1 | "Pre-and primary school techers' views on children's learning: A critical appraisal of the Greek case", Kalliope Vrinioti & Ioannis Thoidis, European Early Childhood Education Research Association: Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhoods-07-10 September, Barcelona, , 2015 |
4.2 | "The perspective of primary school teashers on childrens's learning- a comparative study in Estonia; Germany and Greece", Seifert, A. / Tuul, M./ Kieferle, C./ Vrinioti, K./ Ugaste, A. /Thoidis, I. & Roth, A., European Early Childhood Education Research Association: Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhoods-07-10 September, Barcelona, , 2015 |
4.3 | "The Phenomenon of Occupations of School Buildings in Greece as a Factor Contributing to the Understanding of the Low Achievements in PISA", Vrinioti, Kalliope, CESE XXV Conference, Salamanka, , 2012 |
4.4 | "Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο και κοινωνική ζωή-μάθηση στην πρώτη δημοτικού: Σύγκριση της κοινωνιομετρικής δομής δυο τάξεων. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Α", Βρυνιώτη, Κ. & Ματσαγγούρας, Η., 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Αθήνα, τομ. Α΄, 182, 2008 |
5. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
6. Δημοσιεύσεις σε Συλλογικούς Τόμους.
6.1 | "Partizipation von Kindern als Lern-und Erfahrungsprozess in der Schulanfangsphase:Zwischen Anspruch und Alltagsrealität", Kalliope Vrinioti, Esslinger-Hinz, I. /Hahn, H. & Panagiotopoulou, A. (Hrsg.) Paradigmen und Paradigmenwechsel: Was die Schule in den letzten Jahrzehnten bewegte, , , 2016 |
6.2 | "The impact of relative deprivation on students’ reactions towards the financial crisis in Greece", Vrinioti, Kalliope, Φασούλης, Κ. κ. α.: Τιμητικός τόμος για τον ομότιμο καθηγητή Δημήτρη Ματθαίου, , , 2016 |
6.3 | "Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας συνδομούν τη γνώση του φυσικού κόσμου.", Φθενάκης, Β. & Βρυνιώτη, Κ., Καριώτογλου, Π. & Παπαδοπούλου, Π.: Φυσικές επιστήμες και περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση. Αναζητήσεις και προ, , 25-43, 2015 |
6.4 | "’’Participation’’ as a collaborative learning process in first-and second grade: a time-consuming process counteracting the achievement of cognitive learning objectives? In: www.signals-eu.com", Vrinioti, K. & Griva, E., Signals-Compendium www.signals-eu.com, www.signals-eu.com, 17, 2015 |
6.5 | "Entwicklung der frühpädagogischen Ausbildung in Griechenland: Von der Funktionärin des Nationalstaats zur professionellen Akademikerin.", Vrinioti, Kalliope, Fthenakis, W. (Hrsg.). Frühpädagogische Ausbildungen international, Reformen und Entwicklungen im Blickpunkt, 221-250. Bildungsverlag EINS, Köln, Συλλογικός τόμος, 221-250, 2014 |
6.6 | "Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας συνδομούν τη γνώση του φυσικού κόσμου", Βασίλειος Φθενάκης & Καλλιόπη Βρυνιώτη, Επιμ. Πέτρος Καριώτογλου & Πηνελόπη Παπαδοπούλου, , 25 - 43, 2014 |
6.7 | "Πέρα από τους στόχους της Βαρκελώνης: Προς μια ενιαία κοινωνική εκπαιδευτική πολιτική για την πρώτη παιδική ηλικία εστιασμένη στο "συμφέρον του παιδιού"", Βρυνιώτη, Κ. στο Παπαδάκης, Ν. & Χανιωτάκης, Ν. (Επιμ.). Εκπαίδευση-Κοινωνία & Πολιτική. Τιμητικός τόμος για τον καθηγητή Ιωάννη Ε. Πυργιωτάκη, Πεδίο, , 975-990, 2011 |
6.8 | "Η συνεκπαίδευση των εκπαιδευτικών προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης ως παράγοντας διασφάλισης συνέχειας κατά τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο", Βρυνιώτη, Κ. & Θωίδης, Ι. στο Οικονομίδης, Β. (Επιμ.) Εκπαίδευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις., , , 367-379, 2011 |
6.9 | "Transitions from Preschool to Primary school", Vrinioti, K./Einarsdottir & Broström, S., EASE-compedium www.ease-eu.com, Chapter 2, 16-20, 2010 |
6.10 | "Early Literacy in Transition from Pre-School to Primary School: Connecting Curricula.", Sivropoulou, Ι., Vrinioti, Κ., EASE-compedium www.ease-eu.com, Chapter 10, 72-82, 2010 |
6.11 | "Μετάβαση των νηπίων απο το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο", Αλευριάδου, Α., Βρυνιώτη, Κ., Κυρίδης, Α., Σιβροπούλου-Θεοδοσιάδου, Ε., & Χρυσαφίδης, Κ., Υπ.ΕΠΘ-ΕΥΠ-ΚΠΣ. Εκδόσεις Πατάκη, Κεφ. 3o, 99-152, 2008 |
7. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με κριτές.
7.1 | "Η «συμμετοχή» ως διαδικασία μάθησης στο επίκεντρο του ελληνικού SIGNALS- πρότζεκτ: Θεσμικές προϋποθέσεις και εκπαιδευτική πράξη", Βρυνιώτη, Κ., Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο σχολείο», Φλώρινα, , 2015 |
7.2 | "‘Participation’ as a learning process: a project at the first grades of primary school", Vrinioti, K. Griva, E., 2nd International Conference on Reimagining Schooling, Thessaloniki, Greece 24th, 25th & 26th September, , 2015 |
7.3 | "Pre-and primary school teachers’ views on children’s learning: A critical appraisal of the Greek case", Vrinioti, K. Thoidis, I., EECERA 25th Conference Barcelona, Spain 7-10 September 2015, Spain-Barcelona, , 2015 |
7.4 | "The role of subjective comparisons by the reactions of students towards the financial crisis in Greece", Kalliope Vrinioti, Comparative Education Society in Europe: XXVI Conference-June 10-13, Freiburg-Germany, , 2014 |
7.5 | "Απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης αναφορικά με τη μάθηση των παιδιών στο νηπιαγωγείο", , Πανελλήνιο Συνέδριο του ΠΤΔΕ Αθήνας, Αθήνα, , 2012 |
7.6 | "The Phenomenon of Occupations of School Buildings in Greece as a Factor Contributing to the Understanding of the Low Achievements in PISA", Vrinioti Kalliope, CESE XXV Conference, Salamanka, , 2012 |
7.7 | "Preschool teacher’s view on children’s learning. A voice from Greece.", Vrinioti, Kalliope, 21st annual Conference EECERA, Lausane-Geneva-Switzerland, , 2011 |
7.8 | "Early literacy in transition from preschool to primary school: A comparative view of the practices of preschool and Grade 1 teachers.", Vrinioti, K./ Sivropoulou, I., OMEP XXV World Congress,, Gothenburg-Sweden, , 2010 |
7.9 | "A Comparison of the National Preschool Curricula in Greece and Iceland.", Vrinioti, K./ Einarsdottir, J., CESE XXIV conference, Uppsala, Sweden, , 2010 |
7.10 | "Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο και κοινω¬νική ζωή-μάθηση στην πρώτη Δημοτικού: Σύγκριση της κοινωνιομετρικής δομής δυο τάξεων.", Βρυνιώτη Καλλιόπη & Ματσαγγούρας Ηλίας, 6o Πανελλήνιο Συνέδριο ΠΤΔΕ Αθήνας, Αθήνα, , 2009 |
7.11 | "Μεταβάσεις από την προσχολική στην σχολική εκπαίδευση: Διεθνής εμπειρία και ελληνική πραγματικότητα.", Βρυνιώτη Καλλιόπη, ΠΤΠΕ Πανεπιστημίου Κρήτης, Ρέθυμνο, , 2009 |
7.12 | "Professionalisation in Early Childhood Education: A Comparative View of Emerging Professional Profiles in Germany (Bremen) and Greece", Vrinioti, K./ Kaschefi-Haude I., CESE XXIII conference, Athens, , 2008 |
7.13 | "Καινοτόμα προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και βασικές αρχές του κοινωνικού δομισμού.", Φθενάκης, Β/ Βρυνιώτη, Κ., ΠΤΠΕ Πανεπιστημίου Κρήτης, , , 2008 |
8. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
9. Άλλες Εργασίες.
10. Άλλα.
Διοικητικό Έργο
Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς
ON-LINE
Στατιστικά στοιχεία επισκεπτών και συνδεδεμένων χρηστών στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π.