el-site | ελ el-site en
Βιογραφικό ΣημείωμαΕπιστροφή στη λίστα Διδακτικού Προσωπικού
Προσωπικές Πληροφορίες
ΕπίθετοΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΌνομαΓΕΩΡΓΙΑ
ΒαθμίδαΑναπληρωτής Καθηγητής
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Νηπιαγωγών
ΊδρυμαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τηλ.Πεδίο προς συμπλήρωση

2385055107
Email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.
Webpage
ΦΕΚ ΔιορισμούΠεδίο προς συμπλήρωση
Γ 929/2/9/2013

Εκπαίδευση
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΕκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων, 300 ώρες
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΕΚΕΠΙΣ _Σ.Ε.Κ. & Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Έτος2003
ΠτυχίοΠτυχίο
ΤίτλοςΜεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΤμήμα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της ΑΣΠΑΙΤΕ / ΣΕΛΕΤΕ Θεσσαλονίκης
Έτος2002
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΚατάρτιση Ειδικών Πληροφόρησης στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό, 900 ώρες
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΟικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Έτος2000
ΠτυχίοΕπιμόρφωση
ΤίτλοςΑγωγή Υγεία στα σχολεία, 240 ώρες
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΕργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα
Έτος1999
ΠτυχίοΠτυχίο
ΤίτλοςΔιδακτορικό Ψυχολογίας (Ph.D)
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Μάντσεστερ, Αγγλία
Έτος1995
ΠτυχίοΠτυχίο
ΤίτλοςMaster στην Εκπαίδευση (M.ed), με ειδίκευση στην Ψυχολογία
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Μάντσεστερ, Αγγλία
Έτος1991
ΠτυχίοΠτυχίο
ΤίτλοςΦιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, με ειδίκευση στην Ψυχολογία
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΦιλισοφική Σχολή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Έτος1988

Προϋπηρεσία
Θέση - ΤίτλοςΑναπληρώτρια καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΌ,τι αντιστοιχεί σε μέλος ΔΕΠ, όπως διδασκαλία σε προπτυχικό και μεταπτυχιακό επίπεδο, συμβουλευτική-συνεργασία με φοιτητές-τριες, επίβλεψη πτυχιακών εργασιών, ερευνητική δραστηριότητα και διοικητικό έργο
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠαιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Έτος2013 - 2018
Θέση - ΤίτλοςΕπίκουρος καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΌ,τι αντιστοιχεί σε μέλος ΔΕΠ, όπως διδασκαλία σε προπτυχικό και μεταπτυχιακό επίπεδο, συμβουλευτική-συνεργασία με φοιτητές-τριες, επίβλεψη πτυχιακών εργασιών, ερευνητική δραστηριότητα και διοικητικό έργο.
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠαιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Έτος2009 -2012
Θέση - ΤίτλοςΕιδικός Επιστήμονας, 407
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία του μαθήματος ‘Εφαρμογές της Γνωστικής Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΤμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Έτος2007-εαρινό εξά
Θέση - ΤίτλοςΕιδικός Επιστήμονας, 407
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία του μαθήματος ‘Ψυχολογία της Εκπαίδευσης’
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
Έτος2006-εαρινό εξά
Θέση - ΤίτλοςΣυνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ‘Σπουδές στην Εκπαίδευση’
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία στη Θεματική ενότητα ‘Εξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον’, Πρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια εικοσιδύο Διπλωματικών εργασιών
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Έτος2006 - 2015
Θέση - ΤίτλοςΛέκτορας Γνωστικής Ψυχολογίας
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΌ,τι αντιστοιχεί σε μέλος ΔΕΠ, όπως διδασκαλία σε προπτυχικό και μεταπτυχιακό επίπεδο, συμβουλευτική-συνεργασία με φοιτητές-τριες, επίβλεψη πτυχιακών εργασιών, ερευνητική δραστηριότητα και διοικητικό έργο.
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠαιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Έτος2005 – 2009
Θέση - ΤίτλοςΥπεύθυνη ‘Συμβουλευτικής Γονέων ΙΙΙ’ στο Νομό Θεσσαλονίκης
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΥπεύθυνη ‘Συμβουλευτικής Γονέων ΙΙΙ’ στο Νομό Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια του έργου «Συμβουλευτική Γονέων ΙΙΙ» του Ε.Π.Ε.Α.E.Κ. ΙΙ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης)
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΥπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων του ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Έτος2005 - 2007
Θέση - ΤίτλοςΕιδικός Επιστήμονας, 407
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδασκαλία ‘Γνωστικής Ψυχολογίας’
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Π.Τ.Ν
Έτος2004- 2005

Διδασκαλία
Είδος ΜαθήματοςΣυμμετοχή στη Διδασκαλία μαθήματος στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Κατευθύνση ‘Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτικές δομές και πρακτικές’
Τίτλος ΜαθήματοςΠολιτισμός και φύλο: νεωτερικές και μετανεωτερικές προσεγγίσεις
Πληροφορίες
Περίοδοςεαρινό εξάμηνο
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδών ‘Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
Τίτλος ΜαθήματοςΚοινωνιολογία Οργανώσεων’
ΠληροφορίεςΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Περίοδος2017
Είδος ΜαθήματοςYποχρεωτικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ελληνικό, Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τίτλος ΜαθήματοςΕξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον
Πληροφορίες
Περίοδος2016-2019
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό στο Πρόγραμμα ‘Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την Τεχνολογία’, ,
Τίτλος ΜαθήματοςΑνάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
ΠληροφορίεςΔιατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΣπουδώΔιατμηματικό με το Τμήμα Δημοτικής ‘Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την
Περίοδος2015-2017
Είδος ΜαθήματοςΔιαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Γνωστική και Κινητική Ανάπτυξη» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το Τμήμα Επι
Τίτλος ΜαθήματοςΑτομικές διαφορές στην Ανάπτυξη
Πληροφορίες
Περίοδος2010-2014
Είδος ΜαθήματοςΜάθημα Υποχρεωτικό στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Κατευθύνσεις ‘Διδακτική Μεθοδολογία και Αναλυτικά Προγράμματα’ και ‘Ψυχολογικές κα
Τίτλος Μαθήματος‘Θέματα Γνωστικής Ψυχολογίας’
Πληροφορίες
Περίοδος2008 - 2014
Είδος ΜαθήματοςΥποχρεωτικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ελληνικό, Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Τίτλος ΜαθήματοςΕξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον
Πληροφορίες
Περίοδος2006-2013
Είδος ΜαθήματοςΜάθημα Υποχρεωτικό στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματοςτου Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος ΜαθήματοςΓνωστική Ψυχολογία
Πληροφορίες
Περίοδος2005 -2018
Είδος ΜαθήματοςΜάθημα επιλογής στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος ΜαθήματοςΨυχολογία Κινήτρων
Πληροφορίες
Περίοδος2005 -2017
Είδος ΜαθήματοςΜάθημα επιλογής στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος ΜαθήματοςΕκπαιδευτική Ψυχολογία & Εξέλιξη του νηπίου
Πληροφορίες
Περίοδος2005 -2015
Είδος ΜαθήματοςΜάθημα επιλογής στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος ΜαθήματοςΕφαρμογές της Γνωστικής Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση
Πληροφορίες
Περίοδος2005 - 2017

Επίβλεψη Πτυχιακών, Μεταπτυχιακών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή‘Aυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση και μεταγνωστικές διεργασίες: ο ρόλος της ελπίδας και της αυτο-αποτελεσματικότητας στη μεταξύ τους σχέση και οι επιδράσεις στη σχολική επίδοση στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά- Φωτεινή Τσώνη
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ αναπτυξιακή ψυχολογία ως απόθεμα λόγου στο βιβλίο του Γ. Δ. Κιτσαρά «Προσχολική Παιδαγωγική» (2001), Κυρία Ιφιγένεια Στακινού
Είδος ΣυμμετοχήςΔεύτερη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ αναπτυξιακή ψυχολογία ως απόθεμα λόγου στο βιβλίο της Κουτσουβάνου και ομάδας εργασίας με τίτλο «Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και η διαθεματική διδακτική προσέγγιση» (2005).
Είδος ΣυμμετοχήςΔεύτερη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή Διπλωματική Εγασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ κατασκευή της ταυτότητας και της διαφοράς στην περιγραφή της εμπειρίας της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος των παιδιών από στρατιωτικούς γονείς, κυρία Τσολάκη Μαρία.
Είδος ΣυμμετοχήςΔεύτερη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2012
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΙκανοποίηση των εκπαιδευτικών από την εργασία τους και Συναισθήματα: Ο ρόλος της Αυτοαποτελεσματικότητας και από τους ίδιους αντιλαμβανόμενης Ομαδικής Αποτελεσματικότητας του Σχολείου’, Κυρία Δουλκερί
Είδος ΣυμμετοχήςΠρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΣχέση ανάμεσα στην αντιλαμβανόμενη Ποιότητα ζωής, τη θρησκευτικότητα και το Άγχος θανάτου σε φοιτητές και γενικό πληθυσμό, Κυρία Χαραλαμπίδου Μαρία
Είδος ΣυμμετοχήςΠρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΜεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟργάνωση μαθητικών επισκέψεων σε χώρους επιστήμης και τεχνολογίας, με στόχο την ανάπτυξη τουενδιαφέροντος και των κινήτρων: στοιχεία αξιολόγησης μιας επίσκεψης στον ΟΤΕ, ΚυρίαΦακάζη Ελένη
Είδος ΣυμμετοχήςΤρίτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2010
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΗ σχέση της αυτοαντίληψης των νηπίων για την ικανότητά τους στα γράμματα και στους αριθμούς με τα συναισθήματα που βιώνουν στο Νηπιαγωγείο και τη στάση τους προς αυτό, Κυρία Βλάχου Σοφία’
Είδος ΣυμμετοχήςΠρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2008
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑπόδοση αιτίων και συναισθήματα των γονέων για τη σχολική επίδοση των παιδιών τους, Κυρία Δουλκερίδου Μαρία
Είδος ΣυμμετοχήςΠρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2008
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑπόδοση και συναισθήματα των νηπιαγωγών για τη διδασκαλία τους και ο ρόλος της αυτό-αποτελεσματικότητας στη μεταξύ τους σχέση, Κυρία Μάστορα Μαρία
Είδος ΣυμμετοχήςΠρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2008
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΟ ρόλος της αυτό-αποτελεσματικότητας και της ομαδικής αποτελεσματικότητας των νηπίων στα συναισθήματά τους και στη συμμετοχή τους στο Νηπιαγωγείο, Κυρία Χαραλαμπίδου Μαρία
Είδος ΣυμμετοχήςΠρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια
Έτος2008

Ερευνητικά Προγράμματα
Επιστημονικές Επιτροπές - Συνεργασίες
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων
Τίτλος16ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ψυχολογικής έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας -ΕΛΨΕ-
Πληροφορίες Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του 16ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ψυχολογικής έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας -ΕΛΨΕ- ‘Άτομα, Θεσμοί, Κοινωνία: Ο κόσμος της Ψυχολογίας’ (Μάιος 2017). Θεσσαλονίκη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Έτος2017
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Ελληνικού Περιοδικού
Τίτλος
Πληροφορίες Μέλος της Ομάδας συγγραφής, υπό την Ευθύνη τουΣυντονιστή, καθηγητή Πετρογιάννη Κωνσταντίνο, του Οδηγού Μελέτης για το συνοδευτικί βιβλίο ‘Lightfoot, C., Cole, M., & Cole, S. R. (2014). Η ανάπτυξη των παιδιών. Αθήνα: Gutenberg’ που εντάχθηκε στο διδακτικό υλικό της Θεματική ενότητας ‘Εξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον’. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Έτος2017
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού
ΤίτλοςΜέλος Συντακτικής Επιτροπής
ΠληροφορίεςΜέλος Συντακτικής Επιτροπής του International Journal of Learning, από 2007.
Έτος2017
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού
Τίτλος Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του International Education Research, από 2012.
Πληροφορίες  Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του International Education Research, από 2012. ς του International Education Research, από 2012.
Έτος2017
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού
Τίτλος
Πληροφορίες Mέλος της Συντακτικής Επιτροπής Hellenic Journal of Psychology, από 2014.
Έτος2017
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Οργανωτική Επιτροπή Διεθνούς Συνεδρίου
Τίτλοςmember the 10th International Conference on Conceptual Change (SIG group of EARLI),
Πληροφορίες
Έτος2016
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων
Τίτλος
Πληροφορίες Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου του κλάδου Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ, ‘60 χρόνια Γνωστική Ψυχολογία’ (Απρίλιος 2016). Αθήνα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο.
Έτος2016
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Οργανωτική Επιτροπή Εθνικού Συνεδρίου
ΤίτλοςΜέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του 1ου Συνεδρίου του Κέντρου Έρευνας και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (ΚΕΑΣΒΕΠ),
Πληροφορίες Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του 1ου Συνεδρίου του Κέντρου Έρευνας και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (ΚΕΑΣΒΕΠ), ‘Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων’ (Μάρτιος, 2016). Θεσσαλονίκη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Έτος2016
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων
Τίτλος3ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος
Πληροφορίες Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος ‘Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Σύγχρονοι Προσανατολισμοί και Εφαρμογές’ (Οκτώβριος 2015). Ιωάννινα, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Έτος2015
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων
ΤίτλοςΜέλος / Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής της Διημερίδας της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος
Πληροφορίες Μέλος / Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής της Διημερίδας της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος ‘Μάθηση και Εκπαίδευση: Διορθώνοντας το λάθος και Ενισχύοντας το σωστό’ (Οκτώβριος 2014). Φλώρινα, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
Έτος2014
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού
ΤίτλοςInternational Journal of Learning
Πληροφορίες
Έτος2012
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού
ΤίτλοςInternational Journal of Learning
Πληροφορίες
Έτος2011
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων
Τίτλος3rd International Conference of the Psychological Society of Northern Greece: Children and Youth in Changing Societies. Thessaloniki, Greece.
Πληροφορίες Μember of the Scientific Committee of the 3rd International Conference of Psychological Society of Northern Greece, “Childhood and Youth in Changing Societies” (December 2010). Thessaloniki, Greece, Aristotle University of Thessaloniki..
Έτος2010

Καινοτόμες Δράσεις - Διακρίσεις
Επιστημονικό Έργο

1. Βιβλία - Μονογραφίες

2. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά με κριτές.

2.1"Metacognitive Knowledge and Metacognitive Regulation in Self-Regulatory Learning Style, and in Its Effects on Performance Expectation and Subsequent Performance across Diverse School Subjects", Georgia Stephanou & Maria-Helena Mpiontini, , 8, 1941-1975, 2017
2.2"Feelings for Child-Teacher Relationship, and Emotions about the Teacher in Kindergarten: Effects on Learning Motivation, Competence Beliefs and Performance in Mathematics and Literacy", Stephanou, G., European Early Childhood Education Research Journal, 22(4),, 457-477, 2014
2.3"Teachers’ Attributions and Emotions for their Teaching over a Kindergarten Year", Stephanou, G., & Mastora, M., . International Journal of Advances in Psychologυ, 2(3),, 137-156., 2013
2.4"The role of teachers’ self- and collective- efficacy beliefs on their job satisfaction and experienced emotions in school.", Stephanou, G., Gkavras, G. & Doulkeridou, M, Psychology, 4(3), 268-278, 2013
2.5"Romantic Relationships in Emerging Adulthood: Perception-Partner Ideal Discrepancies, Attributions, and Expectations.", Stephanou, G, Psychology, 3(2), 150-160, 2012
2.6"University Students’ Perceptions of Teacher Effectiveness and Emotions in Lectures: The Role of Socio-cognitive Factors, and Academic Performance", Stephanou, G. & Kyridis, A., International Education Studies, 5(2), 58-79, 2012
2.7"Kindergarten Childrens’ Emotions, Feeling of Task-Difficulty and Ability Self-Perceptions Before and After Performing an Unfamiliar Domino.", Stephanou, G., & Charalabidou, M, International Journal of Learning and Development, 2(1), 376-397, 2012
2.8"Feelings for Child-Teacher Relationship, and Emotions about the Teacher in Kindergarten: Effects on Learning Motivation, Competence Beliefs and Performance in Mathematics and Literacy.", Stephanou, G., European Early Childhood Education Research Journal., in press, , 2012
2.9"Adolescents’ intuitive appraisal, attributions and emotions for their relationships with their parents", Stephanou, G. & Gkavras, G., International Journal of Learning and Development, 2(4), , 2012
2.10"Students’ school performance in language and mathematics: Effects of hope on attributions, emotions and performance expectations", Stephanou, G., International Journal of Psychological Studies, 4(2), 93-119, 2012
2.11"Cross-thematic Curriculum Framework for Kindergartens: Kindergarten Teachers’ Perceptions about Assessment", Sivropoulou, I., Kyridis, A., & Stephanou, G., International Journal of Learning, in press, , 2012
2.12"Children friendship: the role of hope in attributions, emotions and expectations.", Stephanou, G., Psychology, 2(8), 875-888, 2011
2.13"Students’ classroom emotions: Cognitive antecedents and school performance.", Stephanou, G., Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 9 (1), 5-48, 2011
2.14"Children’s attributions and emotions for their friendships with their best friend.", Stephanou, G, & Balkamou, K, Psychology Research., 1(6), 392-409, 2011
2.15"University students’ emotions in lectures: The effect of competence beliefs, value beliefs and perceived task-difficulty, and the impact on academic performance.", Stephanou, G., Kariotoglou, P., & Ntinas, K., International Journal of Learning, 18(1), 45-72, 2011
2.16"Αντιλήψεις για την αποτελεσματικότητα του διδάσκοντα: Η σχέση τους με την ακαδημαϊκή επίδοση", Στεφάνου, Γ., & Κυρίδης, Α, Επιστημονική Επετηρίδα της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος, Τόμος 7, 181-215, 2009
2.17"Students’ value beliefs, performance expectations, and school performance: The effect of school subject and gender.", Stephanou, G., Hellenic Journal of Psychology: The Journal of the Psychological Society of Northern Greece,, 5, 231-257, 2008
2.18"Effects of Value Beliefs, Academic self-esteem, and Overgeneralization of Failure Experience on the Generation of Emotions and Attributions for Academic Performance", Stephanou, G, & Tatsis, K., International Journal of Learning, 15(11), 201- 220, 2008
2.19"Teachers’ teaching styles and self-efficacy in physical education.", Stephanou, G., & Tsapakidou, A, International Journal of Learning, 14(8), 1-12, 2007

3. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά χωρίς κριτές.

4. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια με κριτές.

4.1"Kindergarten teachers’ self-efficacy and attributions for positive and negative classroom situations.", Stephanou, G, & Sivropoulou, E., 10th International Congress of Balkan Society for Pedagogy and Education:, Konya, Turkey, 234-245, 2008
4.2"Σχέση μεταξύ του από τους νηπιαγωγούς αντιλαμβανομένου ρόλου του παραδοσιακού παιγνιδιού για την ανάπτυξη του νηπίου και της από τους ίδιους αναφερόμενης εφαρμογής του", Στεφάνου, Γ., & Πικέα, Χ., ΣΤ’ Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Αθήνα., 28-38, 2008
4.3"Socio-cognitive antecedents of teacher motivation. In Y. Theodorakis, M. Goudas, & A. Papaioannou (Eds.), Proceedings of the12th European Congress of Sport Psychology, Sport and Exercise Psychology. Bridges between disciplines and culture. Halkidiki, Greece: University of Thessaly & European Federation of Sport Psychology.", Stephanou, G., & Tsapakidou, Α., 12th European Congress of Sport Psychology, Greece, 248 – 252, 2007
4.4"). Effects of cognitive and perceived teacher- related factors on student emotions in physical education. In Y. Theodorakis, M. Goudas, & A. Papaioannou (Eds.), Proceedings of the 12th European Congress of Sport Psychology. Sport and Exercise Psychology.Bridges between disciplines and culture. Halkidiki - Greece: University of Thessaly & European Federation of Sport Psychology.", Stephanou, G.,, 12th European Congress of Sport Psychology, Halkidiki - Greece, 242 – 247, 2007
4.5"Students’ appraisals and emotions for interpersonal relationships with teachers. In S. Vosniadou, D. Kayser, & A. Protopapas, Proceedings of The European Cognitive Science Conference 2007. Canada: Lawrence Erlibaum Associates.", Stephanou, G., The European Cognitive Science Conference 2007, Canada:, 568 – 574, 2007
4.6"Effects of cognitive factors and teacher effectiveness on students’ academic emotions and performance. In R. G. Graven, J. Eccles, & M. Tr. Ha (Eds), Proceedings of the 4rd International SELF Research Conference: Self – Concept, Motivation, Social and Personal Identity for the 21tst Century (CD form). Sydney, Australia: SELF Research Center, University of Western Sydney. http//self.uws.edu.au", Stephanou, G, 4rd International SELF Research Conference, Sydney, Australia, , 2006

5. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.

6. Δημοσιεύσεις σε Συλλογικούς Τόμους.

7. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με κριτές.

7.1"Συναισθήματα και ικανοποίηση από την εργασία: Ο ρόλος της αντιλαμβανόμενης ικανότητας επίλυσης καθημερινού προβλήματος και της αυτο-αποτελεσματικότητας.", Στεφάνου, Γ., 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας -ΕΛΨΕ- ‘Άτομα, Θεσμοί, Κοινωνία: Ο κόσμος της Ψυχολογίας’., Θεσσαλονίκη, , 2017
7.2"Προάγοντας τη μεταγνωστική γνώση και τη ρύθμιση του γιγνώσκειν μέσω Προγράμματος παρέμβασης διδασκαλίας ομαδικών παιχνιδιών διείσδυσης με τη μέθοδο κατανόησης της τακτικής", Στεφάνου, Γ. & Καραμούντζος, Δ., 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας -ΕΛΨΕ- ‘Άτομα, Θεσμοί, Κοινωνία: Ο κόσμος της Ψυχολογίας’, Θεσσαλονίκη, , 2017
7.3"Αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση, μεταγνωστικές διεργασίες και σχολική επίδοση στη γλώσσα και στα μαθηματικά: Ο ρόλος της ελπίδας και της αυτο-αποτελεσματικότητας.", Στεφάνου, Γ. & Τσώνη, Φ., 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας ‘Συνθέτοντας το παζλ της ανθρώ¬πινης ανάπτυξης: Γέφυρες με την κοινωνία και την εκπαίδευση’, Βόλος, , 2016
7.4"The affects of metacognitive knowledge and regulation on self-regulated learning, and subsequent performance expectation and performance in various school subjects", Stephanou, G. & Mpiontini, 14th International conference on Motivation. EARLI-SIG8, Thessaloniki, Greece., , 2016
7.5"Students’ self- beliefs and perceived teacher- and classmates- related factors: The interactive role in classroom emotions and school performance", Stephanou, G., 10th International Conference on Conceptual Change ‘Conceptual Change Meets Other Disciplines’, , , 2016
7.6"Επίλυση προβλήματος και αυτο-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών: Επιδράσεις στη συλλογική αποτελεσματικότητα και στα συναισθήματα", Στεφάνου, Γ & Οικονόμου, Α, Στο Γ. Στεφάνου ‘Θετικά στοιχεία του χαρακτήρα: Επιτυγχάνοντας στόχους και καλή ποιότητα ζωής’, προσκεκλημένο Συμπόσιο. 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος ‘Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Σύγχρονοι Προσανατολισμοί και Εφαρμογές’ Ιωάννινα, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων., , , 2015
7.7"Teachers’ self-efficacy and problem-solving as determinants of school collective-efficacy beliefs and emotions in school", Stephanou, G. & Oikonomou, A., 8th International SELF Research Conference, Kiel, Germany, , 2015
7.8"Children’s hope, attributions and emotions for their friendships. In G. Stephanou, invited symposium Children and Youth interpersonal relationships: Socio-cognitive factors and emotional experience", Stephanou, G., 3rd International Conference of the Psychological Society of Northern Greece: Children and Youth in Changing Societies, Thessaloniki, Greece, , 2010
7.9"Students’ hope, performance expectations, attributions and emotions for school performance.", Stephanou, G., 27th International Congress of Applied Psychology., Melbourne, Australia, , 2010
7.10"Teachers’ emotions in classes: Antecedents and effects on teaching expectations.", Stephanou, G., & Giannopoulou, M., 4th International Conference on Metacognition., Munster, Germany, , 2010
7.11"Απόδοση αιτίων και πεποιθήσεις των γονέων για την ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών στο νηπιαγωγείο, και οι προσδοκίες τους για επίδοση στο δημοτικό σχολείο.", Στεφάνου, Γ., & Δουλκερίδου, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας, Γνωστική Ψυχολογία: Από το Εργαστήριο στην Κοινωνία., Θεσσαλονίκη., , 2008

8. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.

9. Άλλες Εργασίες.

10. Άλλα.


Διοικητικό Έργο
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
ΤίτλοςΜέλος της Επιτροπής Οδηγού Σπουδών
Περιγραφή
ΠερίοδοςΑκαδημαϊκό έτος
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος
ΤίτλοςΜέλος της Επιτροπής Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου
Περιγραφή
Περίοδος2011-2017
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
ΤίτλοςΕπιτροπής Αξιολόγησης Διοικητικές υπηρεσίες και υποδομές
Περιγραφή
Περίοδος2008-2017
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
ΤίτλοςΜέλος της Επιτροπής για τη Βιβλιοθήκη
Περιγραφή
Περίοδος2008-2015
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
ΤίτλοςΜέλος της Επιτροπής Στρατηγικής Ακαδημαϊκής Ανάπτυξης του Τμήματος
Περιγραφή
Περίοδος2008-2012
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΆλλο
ΤίτλοςΣε συνεργασία με συνάδελφο, Διοργάνωση και υλοποίηση δύο εργαστηρίων ανά ακαδημαϊκ'ο έτος για τους φοιτητές και φοιτήτριες του Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ, με θέμα: «Κριτική ανάγνωση επιστημονικών κειμένων».
Περιγραφή
Περίοδος2006-2015
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΆλλο
ΤίτλοςΣε συνεργασία με συνάδελφο, Διοργάνωση και υλοποίηση δύο εργαστηρίων για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες του Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ., με θέμα: Στήριξη των πρωτοετών φοιτητών και φοιτητριών.
Περιγραφή
Περίοδος2006-2015
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
Τίτλος Α’ εξεταστής και Βαθμολογητής στο μάθημα ‘Εκπαιδευτική ψυχολογία’ των Κατατακτηρίων εξετάσεων
Περιγραφή
Περίοδος2005-2009
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
ΤίτλοςΜέλος της Επιτροπής Μεταγραφών των φοιτητών – φοιτητριών
Περιγραφή
Περίοδος2005 – 2006, 2006 - 2007
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
ΤίτλοςΜέλος της Επιτροπής Κατατακτηρίων εξετάσεων
Περιγραφή
Περίοδος2005 - 2009

Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς

ΕΙΣΟΔΟΣ

Χρησιμοποιήστε το ιδρυματικό σας Email και Password για να συνδεθείτε.




ON-LINE

Στατιστικά στοιχεία επισκεπτών και συνδεδεμένων χρηστών στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π.

Επισκέπτες: 7
Συνδεδεμένοι: 0