Βιογραφικό Σημείωμα | Επιστροφή στη λίστα Διδακτικού Προσωπικού |
Επίθετο | ΣΤΕΦΑΝΟΥ |
Όνομα | ΓΕΩΡΓΙΑ |
Βαθμίδα | Αναπληρωτής Καθηγητής |
Τμήμα | Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών |
Ίδρυμα | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τηλ. | Πεδίο προς συμπλήρωση2385055107 |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε. | |
Webpage | |
ΦΕΚ Διορισμού | Πεδίο προς συμπλήρωσηΓ 929/2/9/2013 |
Εκπαίδευση
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων, 300 ώρες |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | ΕΚΕΠΙΣ _Σ.Ε.Κ. & Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Έτος | 2003 |
Πτυχίο | Πτυχίο |
Τίτλος | Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Τμήμα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της ΑΣΠΑΙΤΕ / ΣΕΛΕΤΕ Θεσσαλονίκης |
Έτος | 2002 |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Κατάρτιση Ειδικών Πληροφόρησης στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό, 900 ώρες |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
Έτος | 2000 |
Πτυχίο | Επιμόρφωση |
Τίτλος | Αγωγή Υγεία στα σχολεία, 240 ώρες |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Εργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα |
Έτος | 1999 |
Πτυχίο | Πτυχίο |
Τίτλος | Διδακτορικό Ψυχολογίας (Ph.D) |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Μάντσεστερ, Αγγλία |
Έτος | 1995 |
Πτυχίο | Πτυχίο |
Τίτλος | Master στην Εκπαίδευση (M.ed), με ειδίκευση στην Ψυχολογία |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Μάντσεστερ, Αγγλία |
Έτος | 1991 |
Πτυχίο | Πτυχίο |
Τίτλος | Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, με ειδίκευση στην Ψυχολογία |
Εκπ. Ίδρυμα - Τοποθεσία | Φιλισοφική Σχολή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Έτος | 1988 |
Προϋπηρεσία
Θέση - Τίτλος | Αναπληρώτρια καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Ό,τι αντιστοιχεί σε μέλος ΔΕΠ, όπως διδασκαλία σε προπτυχικό και μεταπτυχιακό επίπεδο, συμβουλευτική-συνεργασία με φοιτητές-τριες, επίβλεψη πτυχιακών εργασιών, ερευνητική δραστηριότητα και διοικητικό έργο |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2013 - 2018 |
Θέση - Τίτλος | Επίκουρος καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Ό,τι αντιστοιχεί σε μέλος ΔΕΠ, όπως διδασκαλία σε προπτυχικό και μεταπτυχιακό επίπεδο, συμβουλευτική-συνεργασία με φοιτητές-τριες, επίβλεψη πτυχιακών εργασιών, ερευνητική δραστηριότητα και διοικητικό έργο. |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2009 -2012 |
Θέση - Τίτλος | Ειδικός Επιστήμονας, 407 |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία του μαθήματος ‘Εφαρμογές της Γνωστικής Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Έτος | 2007-εαρινό εξά |
Θέση - Τίτλος | Ειδικός Επιστήμονας, 407 |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία του μαθήματος ‘Ψυχολογία της Εκπαίδευσης’ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής |
Έτος | 2006-εαρινό εξά |
Θέση - Τίτλος | Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ‘Σπουδές στην Εκπαίδευση’ |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία στη Θεματική ενότητα ‘Εξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον’, Πρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια εικοσιδύο Διπλωματικών εργασιών |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Έτος | 2006 - 2015 |
Θέση - Τίτλος | Λέκτορας Γνωστικής Ψυχολογίας |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Ό,τι αντιστοιχεί σε μέλος ΔΕΠ, όπως διδασκαλία σε προπτυχικό και μεταπτυχιακό επίπεδο, συμβουλευτική-συνεργασία με φοιτητές-τριες, επίβλεψη πτυχιακών εργασιών, ερευνητική δραστηριότητα και διοικητικό έργο. |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Έτος | 2005 – 2009 |
Θέση - Τίτλος | Υπεύθυνη ‘Συμβουλευτικής Γονέων ΙΙΙ’ στο Νομό Θεσσαλονίκης |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Υπεύθυνη ‘Συμβουλευτικής Γονέων ΙΙΙ’ στο Νομό Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια του έργου «Συμβουλευτική Γονέων ΙΙΙ» του Ε.Π.Ε.Α.E.Κ. ΙΙ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης) |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων του ΥΠ.Ε.Π.Θ. |
Έτος | 2005 - 2007 |
Θέση - Τίτλος | Ειδικός Επιστήμονας, 407 |
Αντικείμενο - Καθήκοντα | Διδασκαλία ‘Γνωστικής Ψυχολογίας’ |
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - Τοποθεσία | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Π.Τ.Ν |
Έτος | 2004- 2005 |
Διδασκαλία
Είδος Μαθήματος | Συμμετοχή στη Διδασκαλία μαθήματος στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Κατευθύνση ‘Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτικές δομές και πρακτικές’ |
Τίτλος Μαθήματος | Πολιτισμός και φύλο: νεωτερικές και μετανεωτερικές προσεγγίσεις |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | εαρινό εξάμηνο |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδών ‘Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού |
Τίτλος Μαθήματος | Κοινωνιολογία Οργανώσεων’ |
Πληροφορίες | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Περίοδος | 2017 |
Είδος Μαθήματος | Yποχρεωτικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ελληνικό, Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Τίτλος Μαθήματος | Εξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2016-2019 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό στο Πρόγραμμα ‘Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την Τεχνολογία’, , |
Τίτλος Μαθήματος | Ανάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες |
Πληροφορίες | Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΣπουδώΔιατμηματικό με το Τμήμα Δημοτικής ‘Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες, το Περιβάλλον και την |
Περίοδος | 2015-2017 |
Είδος Μαθήματος | Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Γνωστική και Κινητική Ανάπτυξη» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το Τμήμα Επι |
Τίτλος Μαθήματος | Ατομικές διαφορές στην Ανάπτυξη |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2010-2014 |
Είδος Μαθήματος | Μάθημα Υποχρεωτικό στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Κατευθύνσεις ‘Διδακτική Μεθοδολογία και Αναλυτικά Προγράμματα’ και ‘Ψυχολογικές κα |
Τίτλος Μαθήματος | ‘Θέματα Γνωστικής Ψυχολογίας’ |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2008 - 2014 |
Είδος Μαθήματος | Υποχρεωτικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ελληνικό, Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Τίτλος Μαθήματος | Εξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2006-2013 |
Είδος Μαθήματος | Μάθημα Υποχρεωτικό στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματοςτου Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος Μαθήματος | Γνωστική Ψυχολογία |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2005 -2018 |
Είδος Μαθήματος | Μάθημα επιλογής στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος Μαθήματος | Ψυχολογία Κινήτρων |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2005 -2017 |
Είδος Μαθήματος | Μάθημα επιλογής στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος Μαθήματος | Εκπαιδευτική Ψυχολογία & Εξέλιξη του νηπίου |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2005 -2015 |
Είδος Μαθήματος | Μάθημα επιλογής στο Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος Μαθήματος | Εφαρμογές της Γνωστικής Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση |
Πληροφορίες | |
Περίοδος | 2005 - 2017 |
Επίβλεψη Πτυχιακών, Μεταπτυχιακών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική Εργασία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | ‘Aυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση και μεταγνωστικές διεργασίες: ο ρόλος της ελπίδας και της αυτο-αποτελεσματικότητας στη μεταξύ τους σχέση και οι επιδράσεις στη σχολική επίδοση στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά- Φωτεινή Τσώνη |
Είδος Συμμετοχής | Επιβλέπων |
Έτος | 2016 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η αναπτυξιακή ψυχολογία ως απόθεμα λόγου στο βιβλίο του Γ. Δ. Κιτσαρά «Προσχολική Παιδαγωγική» (2001), Κυρία Ιφιγένεια Στακινού |
Είδος Συμμετοχής | Δεύτερη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η αναπτυξιακή ψυχολογία ως απόθεμα λόγου στο βιβλίο της Κουτσουβάνου και ομάδας εργασίας με τίτλο «Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και η διαθεματική διδακτική προσέγγιση» (2005). |
Είδος Συμμετοχής | Δεύτερη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εγασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η κατασκευή της ταυτότητας και της διαφοράς στην περιγραφή της εμπειρίας της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος των παιδιών από στρατιωτικούς γονείς, κυρία Τσολάκη Μαρία. |
Είδος Συμμετοχής | Δεύτερη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2012 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από την εργασία τους και Συναισθήματα: Ο ρόλος της Αυτοαποτελεσματικότητας και από τους ίδιους αντιλαμβανόμενης Ομαδικής Αποτελεσματικότητας του Σχολείου’, Κυρία Δουλκερί |
Είδος Συμμετοχής | Πρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2011 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Σχέση ανάμεσα στην αντιλαμβανόμενη Ποιότητα ζωής, τη θρησκευτικότητα και το Άγχος θανάτου σε φοιτητές και γενικό πληθυσμό, Κυρία Χαραλαμπίδου Μαρία |
Είδος Συμμετοχής | Πρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2011 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Οργάνωση μαθητικών επισκέψεων σε χώρους επιστήμης και τεχνολογίας, με στόχο την ανάπτυξη τουενδιαφέροντος και των κινήτρων: στοιχεία αξιολόγησης μιας επίσκεψης στον ΟΤΕ, ΚυρίαΦακάζη Ελένη |
Είδος Συμμετοχής | Τρίτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2010 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Η σχέση της αυτοαντίληψης των νηπίων για την ικανότητά τους στα γράμματα και στους αριθμούς με τα συναισθήματα που βιώνουν στο Νηπιαγωγείο και τη στάση τους προς αυτό, Κυρία Βλάχου Σοφία’ |
Είδος Συμμετοχής | Πρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2008 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Απόδοση αιτίων και συναισθήματα των γονέων για τη σχολική επίδοση των παιδιών τους, Κυρία Δουλκερίδου Μαρία |
Είδος Συμμετοχής | Πρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2008 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Απόδοση και συναισθήματα των νηπιαγωγών για τη διδασκαλία τους και ο ρόλος της αυτό-αποτελεσματικότητας στη μεταξύ τους σχέση, Κυρία Μάστορα Μαρία |
Είδος Συμμετοχής | Πρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2008 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Πτυχιακή Εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Ο ρόλος της αυτό-αποτελεσματικότητας και της ομαδικής αποτελεσματικότητας των νηπίων στα συναισθήματά τους και στη συμμετοχή τους στο Νηπιαγωγείο, Κυρία Χαραλαμπίδου Μαρία |
Είδος Συμμετοχής | Πρώτη Επιβλέπουσα Καθηγήτρια |
Έτος | 2008 |
Ερευνητικά Προγράμματα
Επιστημονικές Επιτροπές - Συνεργασίες
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων |
Τίτλος | 16ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ψυχολογικής έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας -ΕΛΨΕ- |
Πληροφορίες | Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του 16ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ψυχολογικής έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας -ΕΛΨΕ- ‘Άτομα, Θεσμοί, Κοινωνία: Ο κόσμος της Ψυχολογίας’ (Μάιος 2017). Θεσσαλονίκη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. |
Έτος | 2017 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Ελληνικού Περιοδικού |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | Μέλος της Ομάδας συγγραφής, υπό την Ευθύνη τουΣυντονιστή, καθηγητή Πετρογιάννη Κωνσταντίνο, του Οδηγού Μελέτης για το συνοδευτικί βιβλίο ‘Lightfoot, C., Cole, M., & Cole, S. R. (2014). Η ανάπτυξη των παιδιών. Αθήνα: Gutenberg’ που εντάχθηκε στο διδακτικό υλικό της Θεματική ενότητας ‘Εξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον’. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Έτος | 2017 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού |
Τίτλος | Μέλος Συντακτικής Επιτροπής |
Πληροφορίες | Μέλος Συντακτικής Επιτροπής του International Journal of Learning, από 2007. |
Έτος | 2017 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού |
Τίτλος | Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του International Education Research, από 2012. |
Πληροφορίες | Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του International Education Research, από 2012. ς του International Education Research, από 2012. |
Έτος | 2017 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | Mέλος της Συντακτικής Επιτροπής Hellenic Journal of Psychology, από 2014. |
Έτος | 2017 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Οργανωτική Επιτροπή Διεθνούς Συνεδρίου |
Τίτλος | member the 10th International Conference on Conceptual Change (SIG group of EARLI), |
Πληροφορίες | |
Έτος | 2016 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων |
Τίτλος | |
Πληροφορίες | Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου του κλάδου Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ, ‘60 χρόνια Γνωστική Ψυχολογία’ (Απρίλιος 2016). Αθήνα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. |
Έτος | 2016 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Οργανωτική Επιτροπή Εθνικού Συνεδρίου |
Τίτλος | Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του 1ου Συνεδρίου του Κέντρου Έρευνας και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (ΚΕΑΣΒΕΠ), |
Πληροφορίες | Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του 1ου Συνεδρίου του Κέντρου Έρευνας και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (ΚΕΑΣΒΕΠ), ‘Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων’ (Μάρτιος, 2016). Θεσσαλονίκη, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. |
Έτος | 2016 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων |
Τίτλος | 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος |
Πληροφορίες | Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος ‘Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Σύγχρονοι Προσανατολισμοί και Εφαρμογές’ (Οκτώβριος 2015). Ιωάννινα, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Έτος | 2015 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων |
Τίτλος | Μέλος / Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής της Διημερίδας της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος |
Πληροφορίες | Μέλος / Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής της Διημερίδας της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος ‘Μάθηση και Εκπαίδευση: Διορθώνοντας το λάθος και Ενισχύοντας το σωστό’ (Οκτώβριος 2014). Φλώρινα, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. |
Έτος | 2014 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού |
Τίτλος | International Journal of Learning |
Πληροφορίες | |
Έτος | 2012 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Eπιστημονική Eπιτροπή Διεθνούς Περιοδικού |
Τίτλος | International Journal of Learning |
Πληροφορίες | |
Έτος | 2011 |
Δραστηριότητα | Συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων |
Τίτλος | 3rd International Conference of the Psychological Society of Northern Greece: Children and Youth in Changing Societies. Thessaloniki, Greece. |
Πληροφορίες | Μember of the Scientific Committee of the 3rd International Conference of Psychological Society of Northern Greece, “Childhood and Youth in Changing Societies” (December 2010). Thessaloniki, Greece, Aristotle University of Thessaloniki.. |
Έτος | 2010 |
Καινοτόμες Δράσεις - Διακρίσεις
Επιστημονικό Έργο
1. Βιβλία - Μονογραφίες
2. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά με κριτές.
2.1 | "Metacognitive Knowledge and Metacognitive Regulation in Self-Regulatory Learning Style, and in Its Effects on Performance Expectation and Subsequent Performance across Diverse School Subjects", Georgia Stephanou & Maria-Helena Mpiontini, , 8, 1941-1975, 2017 |
2.2 | "Feelings for Child-Teacher Relationship, and Emotions about the Teacher in Kindergarten: Effects on Learning Motivation, Competence Beliefs and Performance in Mathematics and Literacy", Stephanou, G., European Early Childhood Education Research Journal, 22(4),, 457-477, 2014 |
2.3 | "Teachers’ Attributions and Emotions for their Teaching over a Kindergarten Year", Stephanou, G., & Mastora, M., . International Journal of Advances in Psychologυ, 2(3),, 137-156., 2013 |
2.4 | "The role of teachers’ self- and collective- efficacy beliefs on their job satisfaction and experienced emotions in school.", Stephanou, G., Gkavras, G. & Doulkeridou, M, Psychology, 4(3), 268-278, 2013 |
2.5 | "Romantic Relationships in Emerging Adulthood: Perception-Partner Ideal Discrepancies, Attributions, and Expectations.", Stephanou, G, Psychology, 3(2), 150-160, 2012 |
2.6 | "University Students’ Perceptions of Teacher Effectiveness and Emotions in Lectures: The Role of Socio-cognitive Factors, and Academic Performance", Stephanou, G. & Kyridis, A., International Education Studies, 5(2), 58-79, 2012 |
2.7 | "Kindergarten Childrens’ Emotions, Feeling of Task-Difficulty and Ability Self-Perceptions Before and After Performing an Unfamiliar Domino.", Stephanou, G., & Charalabidou, M, International Journal of Learning and Development, 2(1), 376-397, 2012 |
2.8 | "Feelings for Child-Teacher Relationship, and Emotions about the Teacher in Kindergarten: Effects on Learning Motivation, Competence Beliefs and Performance in Mathematics and Literacy.", Stephanou, G., European Early Childhood Education Research Journal., in press, , 2012 |
2.9 | "Adolescents’ intuitive appraisal, attributions and emotions for their relationships with their parents", Stephanou, G. & Gkavras, G., International Journal of Learning and Development, 2(4), , 2012 |
2.10 | "Students’ school performance in language and mathematics: Effects of hope on attributions, emotions and performance expectations", Stephanou, G., International Journal of Psychological Studies, 4(2), 93-119, 2012 |
2.11 | "Cross-thematic Curriculum Framework for Kindergartens: Kindergarten Teachers’ Perceptions about Assessment", Sivropoulou, I., Kyridis, A., & Stephanou, G., International Journal of Learning, in press, , 2012 |
2.12 | "Children friendship: the role of hope in attributions, emotions and expectations.", Stephanou, G., Psychology, 2(8), 875-888, 2011 |
2.13 | "Students’ classroom emotions: Cognitive antecedents and school performance.", Stephanou, G., Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 9 (1), 5-48, 2011 |
2.14 | "Children’s attributions and emotions for their friendships with their best friend.", Stephanou, G, & Balkamou, K, Psychology Research., 1(6), 392-409, 2011 |
2.15 | "University students’ emotions in lectures: The effect of competence beliefs, value beliefs and perceived task-difficulty, and the impact on academic performance.", Stephanou, G., Kariotoglou, P., & Ntinas, K., International Journal of Learning, 18(1), 45-72, 2011 |
2.16 | "Αντιλήψεις για την αποτελεσματικότητα του διδάσκοντα: Η σχέση τους με την ακαδημαϊκή επίδοση", Στεφάνου, Γ., & Κυρίδης, Α, Επιστημονική Επετηρίδα της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος, Τόμος 7, 181-215, 2009 |
2.17 | "Students’ value beliefs, performance expectations, and school performance: The effect of school subject and gender.", Stephanou, G., Hellenic Journal of Psychology: The Journal of the Psychological Society of Northern Greece,, 5, 231-257, 2008 |
2.18 | "Effects of Value Beliefs, Academic self-esteem, and Overgeneralization of Failure Experience on the Generation of Emotions and Attributions for Academic Performance", Stephanou, G, & Tatsis, K., International Journal of Learning, 15(11), 201- 220, 2008 |
2.19 | "Teachers’ teaching styles and self-efficacy in physical education.", Stephanou, G., & Tsapakidou, A, International Journal of Learning, 14(8), 1-12, 2007 |
3. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά χωρίς κριτές.
4. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια με κριτές.
4.1 | "Kindergarten teachers’ self-efficacy and attributions for positive and negative classroom situations.", Stephanou, G, & Sivropoulou, E., 10th International Congress of Balkan Society for Pedagogy and Education:, Konya, Turkey, 234-245, 2008 |
4.2 | "Σχέση μεταξύ του από τους νηπιαγωγούς αντιλαμβανομένου ρόλου του παραδοσιακού παιγνιδιού για την ανάπτυξη του νηπίου και της από τους ίδιους αναφερόμενης εφαρμογής του", Στεφάνου, Γ., & Πικέα, Χ., ΣΤ’ Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Αθήνα., 28-38, 2008 |
4.3 | "Socio-cognitive antecedents of teacher motivation. In Y. Theodorakis, M. Goudas, & A. Papaioannou (Eds.), Proceedings of the12th European Congress of Sport Psychology, Sport and Exercise Psychology. Bridges between disciplines and culture. Halkidiki, Greece: University of Thessaly & European Federation of Sport Psychology.", Stephanou, G., & Tsapakidou, Α., 12th European Congress of Sport Psychology, Greece, 248 – 252, 2007 |
4.4 | "). Effects of cognitive and perceived teacher- related factors on student emotions in physical education. In Y. Theodorakis, M. Goudas, & A. Papaioannou (Eds.), Proceedings of the 12th European Congress of Sport Psychology. Sport and Exercise Psychology.Bridges between disciplines and culture. Halkidiki - Greece: University of Thessaly & European Federation of Sport Psychology.", Stephanou, G.,, 12th European Congress of Sport Psychology, Halkidiki - Greece, 242 – 247, 2007 |
4.5 | "Students’ appraisals and emotions for interpersonal relationships with teachers. In S. Vosniadou, D. Kayser, & A. Protopapas, Proceedings of The European Cognitive Science Conference 2007. Canada: Lawrence Erlibaum Associates.", Stephanou, G., The European Cognitive Science Conference 2007, Canada:, 568 – 574, 2007 |
4.6 | "Effects of cognitive factors and teacher effectiveness on students’ academic emotions and performance. In R. G. Graven, J. Eccles, & M. Tr. Ha (Eds), Proceedings of the 4rd International SELF Research Conference: Self – Concept, Motivation, Social and Personal Identity for the 21tst Century (CD form). Sydney, Australia: SELF Research Center, University of Western Sydney. http//self.uws.edu.au", Stephanou, G, 4rd International SELF Research Conference, Sydney, Australia, , 2006 |
5. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
6. Δημοσιεύσεις σε Συλλογικούς Τόμους.
7. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με κριτές.
7.1 | "Συναισθήματα και ικανοποίηση από την εργασία: Ο ρόλος της αντιλαμβανόμενης ικανότητας επίλυσης καθημερινού προβλήματος και της αυτο-αποτελεσματικότητας.", Στεφάνου, Γ., 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας -ΕΛΨΕ- ‘Άτομα, Θεσμοί, Κοινωνία: Ο κόσμος της Ψυχολογίας’., Θεσσαλονίκη, , 2017 |
7.2 | "Προάγοντας τη μεταγνωστική γνώση και τη ρύθμιση του γιγνώσκειν μέσω Προγράμματος παρέμβασης διδασκαλίας ομαδικών παιχνιδιών διείσδυσης με τη μέθοδο κατανόησης της τακτικής", Στεφάνου, Γ. & Καραμούντζος, Δ., 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής έρευνας -ΕΛΨΕ- ‘Άτομα, Θεσμοί, Κοινωνία: Ο κόσμος της Ψυχολογίας’, Θεσσαλονίκη, , 2017 |
7.3 | "Αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση, μεταγνωστικές διεργασίες και σχολική επίδοση στη γλώσσα και στα μαθηματικά: Ο ρόλος της ελπίδας και της αυτο-αποτελεσματικότητας.", Στεφάνου, Γ. & Τσώνη, Φ., 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας ‘Συνθέτοντας το παζλ της ανθρώ¬πινης ανάπτυξης: Γέφυρες με την κοινωνία και την εκπαίδευση’, Βόλος, , 2016 |
7.4 | "The affects of metacognitive knowledge and regulation on self-regulated learning, and subsequent performance expectation and performance in various school subjects", Stephanou, G. & Mpiontini, 14th International conference on Motivation. EARLI-SIG8, Thessaloniki, Greece., , 2016 |
7.5 | "Students’ self- beliefs and perceived teacher- and classmates- related factors: The interactive role in classroom emotions and school performance", Stephanou, G., 10th International Conference on Conceptual Change ‘Conceptual Change Meets Other Disciplines’, , , 2016 |
7.6 | "Επίλυση προβλήματος και αυτο-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών: Επιδράσεις στη συλλογική αποτελεσματικότητα και στα συναισθήματα", Στεφάνου, Γ & Οικονόμου, Α, Στο Γ. Στεφάνου ‘Θετικά στοιχεία του χαρακτήρα: Επιτυγχάνοντας στόχους και καλή ποιότητα ζωής’, προσκεκλημένο Συμπόσιο. 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος ‘Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Σύγχρονοι Προσανατολισμοί και Εφαρμογές’ Ιωάννινα, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων., , , 2015 |
7.7 | "Teachers’ self-efficacy and problem-solving as determinants of school collective-efficacy beliefs and emotions in school", Stephanou, G. & Oikonomou, A., 8th International SELF Research Conference, Kiel, Germany, , 2015 |
7.8 | "Children’s hope, attributions and emotions for their friendships. In G. Stephanou, invited symposium Children and Youth interpersonal relationships: Socio-cognitive factors and emotional experience", Stephanou, G., 3rd International Conference of the Psychological Society of Northern Greece: Children and Youth in Changing Societies, Thessaloniki, Greece, , 2010 |
7.9 | "Students’ hope, performance expectations, attributions and emotions for school performance.", Stephanou, G., 27th International Congress of Applied Psychology., Melbourne, Australia, , 2010 |
7.10 | "Teachers’ emotions in classes: Antecedents and effects on teaching expectations.", Stephanou, G., & Giannopoulou, M., 4th International Conference on Metacognition., Munster, Germany, , 2010 |
7.11 | "Απόδοση αιτίων και πεποιθήσεις των γονέων για την ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών στο νηπιαγωγείο, και οι προσδοκίες τους για επίδοση στο δημοτικό σχολείο.", Στεφάνου, Γ., & Δουλκερίδου, 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας, Γνωστική Ψυχολογία: Από το Εργαστήριο στην Κοινωνία., Θεσσαλονίκη., , 2008 |
8. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.
9. Άλλες Εργασίες.
10. Άλλα.
Διοικητικό Έργο
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | Μέλος της Επιτροπής Οδηγού Σπουδών |
Περιγραφή | |
Περίοδος | Ακαδημαϊκό έτος |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του τμήματος |
Τίτλος | Μέλος της Επιτροπής Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2011-2017 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | Επιτροπής Αξιολόγησης Διοικητικές υπηρεσίες και υποδομές |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2008-2017 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | Μέλος της Επιτροπής για τη Βιβλιοθήκη |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2008-2015 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | Μέλος της Επιτροπής Στρατηγικής Ακαδημαϊκής Ανάπτυξης του Τμήματος |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2008-2012 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Άλλο |
Τίτλος | Σε συνεργασία με συνάδελφο, Διοργάνωση και υλοποίηση δύο εργαστηρίων ανά ακαδημαϊκ'ο έτος για τους φοιτητές και φοιτήτριες του Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ, με θέμα: «Κριτική ανάγνωση επιστημονικών κειμένων». |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2006-2015 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Άλλο |
Τίτλος | Σε συνεργασία με συνάδελφο, Διοργάνωση και υλοποίηση δύο εργαστηρίων για τους πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες του Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ., με θέμα: Στήριξη των πρωτοετών φοιτητών και φοιτητριών. |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2006-2015 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | Α’ εξεταστής και Βαθμολογητής στο μάθημα ‘Εκπαιδευτική ψυχολογία’ των Κατατακτηρίων εξετάσεων |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2005-2009 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | Μέλος της Επιτροπής Μεταγραφών των φοιτητών – φοιτητριών |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2005 – 2006, 2006 - 2007 |
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπή | Συμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου |
Τίτλος | Μέλος της Επιτροπής Κατατακτηρίων εξετάσεων |
Περιγραφή | |
Περίοδος | 2005 - 2009 |
Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς
ON-LINE
Στατιστικά στοιχεία επισκεπτών και συνδεδεμένων χρηστών στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π.