el-site | ελ el-site en
Βιογραφικό ΣημείωμαΕπιστροφή στη λίστα Διδακτικού Προσωπικού
Προσωπικές Πληροφορίες
ΕπίθετοΧΡΗΣΤΟΥ
ΌνομαΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΒαθμίδαΕπίκουρος Καθηγητής
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Νηπιαγωγών
ΊδρυμαΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Τηλ.2385055158
Email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.
Webpagehttps://sites.google.com/site/christoukp/
ΦΕΚ Διορισμού820/Γ/30.06.2014 - Μαθηματικά και η Διδασκαλία τους

Εκπαίδευση
ΠτυχίοΔιδακτορικό Δίπλωμα στη Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη,
Τίτλος"Εννοιολογική Αλλαγή στα Μαθηματικά – Η Περίπτωση της Άλγεβρας"
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΔιαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών & Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ελλάδα
Έτος2009
ΠτυχίοΜεταπτυχιακό
ΤίτλοςMSc. Science Education,
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαCenter for Science Education University of Glasgow, U.K.
Έτος2001
ΠτυχίοΠτυχίο
ΤίτλοςΜαθηματικών
Εκπ. Ίδρυμα - ΤοποθεσίαΣχολή Θετικών Επιστημών Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ελλάδα
Έτος1999

Προϋπηρεσία
Θέση - ΤίτλοςΛέκτορας ΠΔ 407/80
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΜαθηματικά και Διδασκαλία Μαθηματικών και προ-Μαθηματικών Εννοιών
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευση, Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ελλάδα
Έτος2010-2013
Θέση - ΤίτλοςΕπισκέπτης Καθηγητής
Αντικείμενο - ΚαθήκονταResearch methodology - lecturer
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαPostgraduate Program Studies in «International Medicine-Health Crisis Management», National and Kapodistrian University of Athens, School of Medicine
Έτος2010-2012
Θέση - ΤίτλοςΕπισκέπτης Καθηγητής
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΨυχολογία Μάθησης – Γνωστική Ψυχολογία & Εφαρμογές της Ψυχολογίας στη Μαθηματική Εκπαίδευση
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΔιαπανεπιστημιακό Διατμηματικό ΜΠΣ «Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών», Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών & Πανεπιστήμιο Κύπρου
Έτος2010-2011
Θέση - ΤίτλοςΔιδάσκων
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΠαιδαγωγικές Εφαρμογές με χρήση Η/Υ, Εκπαιδευτική Τεχνολογία με χρήση Πολυμέσων,
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε), Αθήνα, Ελλάδα
Έτος2009-2012
Θέση - ΤίτλοςΛέκτορας ΠΔ 407/80
Αντικείμενο - ΚαθήκονταΔιδακτική Μεθοδολογία- Δομικά Στοιχεία της Διδασκαλίας
Εκπ. Ίδρυμα - Εταιρία - ΤοποθεσίαΠαιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Έτος2009-2010

Διδασκαλία
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΑνάπτυξη της έννοιας του αριθμού
ΠληροφορίεςΠαιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Περίοδος2014-2015
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΠρομαθηματικές Έννοιες
ΠληροφορίεςΠαιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Περίοδος2013-2015
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΣύγχρονες όψεις της Μαθηματικής Εκπαίδευσης
ΠληροφορίεςΜεταπτυχικαό Πρόγραμμα Σπουδών «Διδακτική Μεθοδολογία και Αναλυτικά Προγράμματα", Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας,
Περίοδος2013-2014

Επίβλεψη Πτυχιακών, Μεταπτυχιακών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή Εργασία, ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΠότε ο πολλαπλασιασμός μεγαλώνει? Μια διδακτική παρέμβαση με χρήση επιτραπέζιου παιχνιδιού με κάρτες - Αποστολάκη, Δ.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2017
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία, Μ.Π.Σ. «Διδακτική Μεθοδολογία & Αναλυτικά Προγράμματα», ΠΤΝ, ΠΔΜ
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΑνάλυση λεκτικής επικοινωνίας κατά τη συνεργατική επίλυση μαθηματικών προβλημάτων σε μαθητές ΣΤ’ τάξης Δημοτικού - Δούλγερη Μ.
Είδος Συμμετοχήςμέλος συμβουλευτικής/εξεταστικής επιτροπής
Έτος2016
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΔιπλωματική Εργασία στο Διαπανεπιστημιακό – Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών»
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΧρήση Γραμμάτων ως Μεταβλητές - Τρόποι κατανόησης από τους Μαθητές & Τρόποι εμφάνισης στα Σχολικά βιβλία του Γυμνασίου, Στέλλα Δημητρακοπούλου
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2014
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΛάθη και δυσκολίες των μαθητών Ε’ και Στ’ Δημοτικού στην κατανόηση του κλάσματος ως μέρος του όλου - Καραδάκης, Σ.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2011
Είδος Εργασίας - Τμήμα - ΊδρυμαΠτυχιακή εργασία, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Τίτλος - Όνομα ΦοιτητήΛάθη και δυσκολίες των μαθητών Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού στη σύγκριση δεκαδικών αριθμών - Τιμπαλέξης, Β.
Είδος ΣυμμετοχήςΕπιβλέπων
Έτος2011

Ερευνητικά Προγράμματα
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςCultivating Future Mathematical Minds
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςCo-leader in one sub-project Funded by the Academy of Finland
Έτος2014
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΕρευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από ΟΤΑ και άλλους φορείς
ΤίτλοςResearch Program «Students’ Misconceptions with Mathematical and Scientific Concepts and Teaching Interventions»,
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμόςfunded by the Special Account for Research, University of Crete.
Έτος2012
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΆλλο Χρηματοδοτούμενο Πρόγραμμα
ΤίτλοςResearch Program «Students’ Misconceptions with Mathematical and Scientific Concepts and Teaching Interventions»
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςFunded by the Special Account for Research, University of Crete.
Έτος2011
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςResearch Program “ANALOGY: Human-The Analogy Making Species”
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςFunded by the FP6 NEST Program of the European Commission.
Έτος2010
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςResearch Program “ANALOGY: Human-The Analogy Making Species”,
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςFunded by the FP6 NEST Program of the European Commission.
Έτος2009
Είδος Ερευνητικού ΠρογράμματοςΧρηματοδοτούμενο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα
ΤίτλοςResearch Program “The Problem of Conceptual Change and its Implications in Mathematics Education”
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, ΠροϋπολογισμόςPYTHAGORAS I, funded by E.U. and National Funds EPEAEK ΙΙ.
Έτος2006

Επιστημονικές Επιτροπές - Συνεργασίες
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Οργανωτική Επιτροπή Διεθνούς Συνεδρίου
ΤίτλοςΠρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής
ΠληροφορίεςΔιοργανωτής του 10th International Conference on Conceptual Change, 9-12 Ιουνίου 2016, Φλώρινα
Έτος2016
Δραστηριότητα
ΤίτλοςΔιοργανωτής
ΠληροφορίεςΔιοργανωτής του 1st Summer School on Conceotual Change for PhD students, 7-9 Ιουνίου 2016, Φλώρινα
Έτος2016
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων
ΤίτλοςΜέλος επιστημονικής επιτροπής
Πληροφορίες2o Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή για το Εκπαιδευτικό Υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες Ρόδο 14-16 Οκτωβρίου 2016
Έτος2016
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Διεθνών Συνεδρίων
ΤίτλοςΜέλος επιστημονικής επιτροπής
Πληροφορίες10th International Conference on Conceptual Change, 9-12 Ιουνίου 2016, Φλώρινα
Έτος2016
Δραστηριότητα
ΤίτλοςΣυντονιστής της Ομάδας με Ειδικό Ενδιαφέρον για την Εννοιολογική Αλλαγή European Association for Research in Learning and Instruction, 2016-σήμερα
Πληροφορίες
Έτος2016
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές Πανελλήνιων Συνεδρίων
ΤίτλοςΜέλος επιστημονικής επιτροπής
Πληροφορίες6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕνΕΔιΜ), Θεσσαλονίκη
Έτος2015
Δραστηριότητα
ΤίτλοςOrganizer
ΠληροφορίεςBarriers to the development of mathematical knowledge: Just what kind of barriers? symposium in the 13th European Conference on Research in Learning and Instruction, Amsterdam, Netherland
Έτος2009
Δραστηριότητα
ΤίτλοςOrganizer
ΠληροφορίεςInstructional implications of conceptual change research in mathematics, symposium in the 6th International Conference on Conceptual Change, Turku, Finland
Έτος2008
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Οργανωτική Επιτροπή Διεθνούς Συνεδρίου
Τίτλοςμέλος οργανωτικής επιτροπής
Πληροφορίες2nd European Cognitive Science Conference 2007. Delphi, Greece.
Έτος2007
ΔραστηριότηταΣυμμετοχή σε Οργανωτική Επιτροπή Διεθνούς Συνεδρίου
ΤίτλοςΜέλος οργανωτικής επιτροπής
Πληροφορίες4th International Conference on Conceptual Change, Delphi, Greece.
Έτος2004

Καινοτόμες Δράσεις - Διακρίσεις
Επιστημονικό Έργο

1. Βιβλία - Μονογραφίες

1.1"Epistemic Cognition and Conceptual Change", Book of Abstracts Edited by: Christou, K. P. & Benke, G. (Eds.), 11th International Conference on Conceptual Change, Klagenfurt, Austria., 105, 2018
1.2"The 10th International Conference on Conceptual Change Conceptual Change Meets Other Disciplines", Book of Abstracts Edited by: Konstantinos P. Christou & Haim Eshach, 10th International Conference on Conceptual Change, Florina: UOWM, 110, 2016

2. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά με κριτές.

2.1"Στρατηγικές νοερού υπολογισμού σε πράξεις με ακεραίους. Περιοδικό «Νέοι Ερευνητές», της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ)", Λεμονή, Ι. & Χρήστου, Κ. Π., Περιοδικό «Νέοι Ερευνητές», της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ), 13, 25-45, 2019
2.2"Η Μαθηματική ιστορία ως εργαλείο για την κατανόηση των ρητών αριθμών. Περιοδικό «Νέοι Ερευνητές», της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ)", Μαρής, Δ & Χρήστου, Κ. Π., , 13, 46-67, 2019
2.3"Bridging psychological and educational research on rational number knowledge.", Vamvakoussi, X., Christou, K.P., Vosniadou, Journal of Numerical Cognition, 4(1), 84–106, 2018
2.4"Students’ interpretation of variables and the phenomenal sign of algebraic expressions", Christou, K. P., MENON: Journal of Educational Research, 4, 161-175, 2017
2.5"Natural Number Bias in Operations with Missing Numbers", Christou KP, ZDM Mathematics Education, 47(5), 747-758, 2015
2.6"The dual aspect of Natural Number Bias in Arithmetic Operations", Christou, K. P., Mediterranean Journal for research in Mathematics Education, 14, 107-121, 2015
2.7"What kinds of numbers do students assign to literal symbols? Aspects of the transition from arithmetic to algebra.,", Christou, K. P. & Vosniadou, S, Mathematical Thinking and Learning, 14(1), 1-27, 2012
2.8"What fills the gap between discrete and dense? Greek and Flemish students’ understanding of density", Vamvakoussi, X., Christou, K. P., Mertens, L., & Van Dooren, W, Learning and Instruction, 21(5), 676–685, 2011

3. Δημοσιεύσεις σε Περιοδικά χωρίς κριτές.

4. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια με κριτές.

4.1"Εφαρμογή Ανατρεπτικού Κειμένου για την Αντιμετώπιση της Παρανόησης ότι ο Πολλαπλασιασμός Μεγαλώνει.", Χρήστου, Κ.Π., Προκόπου, Α., 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές, Λευκωσία, Κύπρος, , 2019
4.2"Στρατηγικές Νοερού Υπολογισμού σε Πρόσθεση και Αφαίρεση με Ακέραιους.", Λεμονή, Ι., Χρήστου, Κ.Π., 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές, Λευκωσία, Κύπρος, , 2019
4.3"Tackling the natural number bias – A comparative textbook analysis.", an Dooren, W., Christou, K.P., Depaepe, F., Inglis, M., Määtä, S., McMullen, J., Obersteiner, A., Ribeiras, P.H., Van Hoof, J., Triantafyllou, M., Vamvakoussi, X., Verschaffel, L., Wittman, G., Wollac, the 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Aachen, Germany., 84, 2019
4.4"Η Μαθηματική Ιστορία ως Εργαλείο για την Κατανόηση των Ρητών Αριθμών.", Μαρής, Δ., Χρήστου, Κ.Π., 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές, Λευκωσία, Κύπρος, , 2019
4.5"Using refutational text to remedy the Multiplication Makes Bigger misconception", Prokopou, A, & Christou, K.P., the 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction,, Aachen, Germany, 84, 2019
4.6"Μαθηματικό Άγχος: Μελέτη σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης", Χαραλαμπάκης, Σ., Χρήστου, 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές, Λευκωσία, Κύπρος, , 2019
4.7"The natural number bias in arithmetic operations: the case of the representational form of the number.", Christou, K. P., 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umeå, Sweden: PME., 267-274, 2018
4.8"Natural Number Bias when Reasoning about the Effect of Operations.", Van Dooren, W., Pollack, C., Vannuten, S., Van Hoof, J. Christou, K. P, 11th International Conference on Conceptual Change – Epistemic Cognition & Conceptual Change, Klagenfurt, Austria., 97, 2018
4.9"Natural Number Bias in understanding variables in algebra – the role of mathematics textbooks", Dimitrakopoulou, S., & Christou, K. P, 11th International Conference on Conceptual Change – Epistemic Cognition & Conceptual Change, Klagenfurt, Austria., 72, 2018
4.10"Η προκατάληψη των φυσικών αριθμών ως διαισθητικός συλλογισμός – μια μελέτη της βεβαιότητας των μαθητών.", Κούρτη, Σ.Κ., Τριανταφυλλάκος, Α., Χρήστου, Κ.Π., Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές. (σελ. ). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ, , 837-846, 2018
4.11"Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού στις πράξεις – πέρα από το μέγεθος του αριθμού.", Χρήστου, Κ.Π., Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές. (σελ. ). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ, Αθήνα, 931-941, 2018
4.12"Mental calculation strategies for addition and subtraction with integers", Lemoni, I., Lemonides, C., Christou, K. P., 4rd International Conference Education Across Borders, Florina, in press, 2018
4.13"The Spontaneous Focusing οn Quantitative Relations (SFOR) in preschool students", Karagiorgou, M. Α, Christou, K. P., 4rd International Conference Education Across Borders, Florina, in press, 2018
4.14"Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού σε πράξεις με φυσικούς αριθμούς και κλάσματα.", Κόρδα, Μ.Α., Μίχα, Ι., Χρήστου, Κ.Π., Στο Φ. Γούσιας (Επιμ.), Τα Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου Νέος Παιδαγωγός (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82301-2-5)., Αθήνα, 824-832, 2017
4.15"Natural Number Bias in operations - Beyond the size of numbers.", Christou, K. P., 7th National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education (ENEDIM), Athens, 931-942, 2017
4.16"Natural Number Bias as intuitive resasoning - A study of students' feel of certainty.", Kourti, S. K, Triantafillakos, A., Christou, K. P., 7th National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education (ENEDIM), Athens, 837-847, 2017
4.17"Natural Number Bias in operations with integers", Bambi, K., Christou, K. P., 7th National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education (ENEDIM), Athens, 950, 2017
4.18"Natural Number Bias when Reasoning with Rational Numbers and Unknown Operands", Pollack, C., Christou, K. P., Van Hoof, J., Van Dooren, W.,, 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Tampere, Finland, 206, 2017
4.19"The Natural Number Bias also affects the representational form of arithmetic operation results.", Christou, K. P., 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Tampere, Finland, 233, 2017
4.20"Testing the Number Navigation Game with Mathematics Educators", Kemos, A., Christou, K. P., Vamvakoussi, X.,, 10th International Conference on Conceptual Change - Conceptual Change Meets Other Disciplines, Florina, Greece, 46-47, 2016
4.21"The Natural Number Bias in Arithmetic Operations when Negative Numbers are Introduced", Dimitriadis, T.E., Christou, K. P.,, 10th International Conference on Conceptual Change - Conceptual Change Meets Other Disciplines, Florina, Greece, 73, 2016
4.22"New Insights on Natural Number Bias in Arithmetic Operations", Christou, K.P., Pollack, C., Vannuten, S., Van Hoof, J., Van Dooren, W., 10th International Conference on Conceptual Change - Conceptual Change Meets Other Disciplines, Florina, 72, 2016
4.23"The Natural Number Bias in Arithmetic Operations: Beyond the Size of the numbers", Christou, K.P.,, 3rd International Conference - Education across Borders‖ Education and Research across Time and Space, Bitola, , 2016
4.24"The Dual Aspect of Natural Number Bias in Arithmetic Operations.", Christou, K. P., 16th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Limassol , Cyprus, 270-271, 2015
4.25"The Rational Number Navigation Game - A Serious Game for Developing Rational Number Knowledge", Christou, K.P., McMullen, J.,Van Dooren, W., Verschaffel, L., Lehtinen, E.,, 16th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Limassol , Cyprus., 655-656, 2015
4.26"Τρόποι επίδρασης της προκατάληψης του φυσικού αριθμού σε πράξεις, μέγεθος και διάταξη των ρητών αριθμών", Χρήστου, Κ. Π., , Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, Μ. Τζεκάκη (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-0-5), Θεσσαλινίκη, Ελλάδα,, 688-697, 2015
4.27"Χρήση γραμμάτων ως μεταβλητών, τρόποι κατανόησης από τους μαθητές και τρόποι εμφάνισης στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου", Δημητρακοπούλου, Σ., Χρήστου, Κ. Π., Η δύναμη των μαθηματικών κινητήριος μοχλός της επιστημονικής έρευνας και της εξελικτικής πορείας του πολιτισμού μας, Πρακτικά του 32ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, (Ελληνική Μαθηματική Εταιρία), Καστοριά, Ελλάδα, 273-284, 2015
4.28"Μία βιωματική δραστηριότητα κατασκευής διαγραμμάτων συχνοτήτων σε παιδιά του Νηπιαγωγείου.", Γκατζιούρα, Κ., Ζωγράφου, Κ., Μακαρίκα, Α., Μιχαϊλίδου, Μ., Χρήστου, Κ.Π., Εργασία που παρουσιάστηκε στη 2η Ημερίδα με τίτλο «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο», Φλώρινα, Ελλάδα., , 2015
4.29"Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού στις αριθμητικές πράξεις.", Χρήστου, Κ. Π., Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (11 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494)., Φλώρινα, Ελλάδα, 1-11, 2014
4.30"Δημητρακοπούλου, Σ., Χρήστου, Κ. Π.", Πως ερμηνεύουν οι μαθητές τα γράμματα-μεταβλητές & πώς αυτά εμφανίζονται στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου;, Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (11 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494), ΕΝΕΔΙΜ., Φλώρινα, Ελλάδα, 1-11, 2014
4.31"Mind the Gap! Considerations in the Development of a Rational Number Navigation Game,", Christou, K.P., McMullen, J.,Van Dooren, W., Verschaffel, L., Lehtinen, E.,, 1st Meeting on Research on Domain-Specific Serious Games" of the International Scientific Research Community: WO.008.14N on Developing competencies in learners: From ascertaining to intervening., Leuven, Belgium., , 2014
4.32"Whole numbers bias in calculations with missing numbers – another chance for conceptual change.", Christou, K. P, 15th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Munich, Germany., 565-566, 2013
4.33"Helping students remedy the phenomenal sign bias: The case of a refutational lecture", Christou, K. P., 8th International Conference on Education, Samos, Greece, 643-648, 2012
4.34"Το Πέρασμα από την Αριθμητική στην Άλγεβρα, Λύση και Κατηγοριοποίηση Εξισώσεων και Ανισώσεων", Αραμπατζής, Κ., Χρήστου, Κ. Π., Βοσνιαδου, Σ, Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας - Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, Ιωάννινα, Ελλάδα., 85-94, 2011
4.35"Τι αριθμητικές τιμές (δεν) παίρνουν οι μεταβλητές – Απαντήσεις Ελλήνων και Βέλγων μαθητών.", Χρήστου, Κ. Π., Βαμβακούση, Ξ., & Van Dooren, W., Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας - Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, Ιωάννινα, Ελλάδα., 539-548, 2011
4.36"Greek and Flemish students’ conceptual difficulties in the shift from (discrete) natural to (dense) rational numbers", Vamvakoussi, X., Mertens, L., Christou, K. P., & Van Dooren, W., 14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Exeter, UK, 1426-1427, 2011
4.37"Changing the way students interpret the phenomenal sign of algebraic expressions: The effect of direct instruction", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Exeter, UK, 648-649, 2011
4.38"Greek and Flemish students’ understanding of the density of rational numbers: More similar, than different.", Vamvakoussi, X., Christou, K.P., & Van Dooren, W., 34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education, Belo Horizonte, Brazil, 249-256, 2010
4.39"Greek and Flemish students’ interpretation of the literal symbols as variables. In M.M.F. Pinto & T.F. Kawasaki (Eds.), Mathematics in different settings – Proceedings of the", Van Dooren, W., Christou, K.P., & Vamvakoussi, X., 34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education, Belo Horizonte, Brazil, Vol. 4, pp., 2010
4.40"How many numbers are there in an interval? Greek and Flemish 9th graders struggling with the density of numbers. Paper presented at the.", Vamvakoussi, X., Christou, K. P., VanDooren, W., 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium., 63, 2010
4.41"Students’ Ways to Interpret Literal Symbols in Algebra – A Comparison Between Greek and Flemish Students.", Christou, K. P., Vamvakoussi, X., VanDooren, W., 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium., 77, 2010
4.42"The Transition from Arithmetic to Algebra: Categorization and Solving of Equations and Inequalities", Arambatzis, K., Christou, K. P., & Vosniadou, S, 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium, 61-62, 2010
4.43"Η παρερμηνεία του φαινομενικού προσήμου των αλγεβρικών παραστάσεων - Μια διδακτική παρέμβαση.", Χρήστου, Κ. Π., & Βοσνιάδου, Σ., Στο Φ. Καλαβάσης, Σ. Καφούση, Μ. Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Χ. Σκουμπουρδή & Γ. Φεσάκης (Επιμ.), Μαθηματική Εκπαίδευση και Οικογενειακές Πρακτικές – Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, Ρόδος, Ελλάδα., 229-308, 2009
4.44"Misinterpreting the use of literal symbols in Algebra", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Thessaloniki, Greece, 329-339, 2009
4.45"Students’ Tendency to Think of Literal Symbols as Natural Numbers.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 13th European Conference on Research in Learning and Instruction, Amsterdam, Netherlands, , 2009
4.46"Transgressing the Barriers of Thinking with Natural Numbers in Understanding Variables in Algebra.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 13th European Conference on Research in Learning and Instruction, Amsterdam, Netherlands., , 2009
4.47"Natural numbers and their interference in students’ interpretations of literal symbols in algebra..", Christou, K. P., & Vosniadou, S., XXIX International Congress of Psychology, Berlin, Germany., 128, 2008
4.48"Understanding the concept of variable – a teaching intervention to foster conceptual change.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 6th International Conference on Conceptual Change., Turku, Finland., 34, 2008
4.49"Unravelling the cognitive obstacles in mathematical reasoning.", VanDooren, W., Vamvakoussi, X., Christou, K. P. & Gillard, E, 6th International Conference on Conceptual Change., Turku, Finland., 47, 2008
4.50"Εννοιολογική Αλλαγή στην κατανόηση της έννοιας της μεταβλητής στην Άλγεβρα.", Χρήστου, Κ. Π. & Βοσνιάδου, Σ.,, Εργασία που παρουσιάστηκε στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο του κλάδου Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, , 2008
4.51"Interpreting the sign of algebraic expressions.", Christou, K. P., Vosniadou, S., & Vamvakoussi, X., 29th Annual meeting of Cognitive Science Society, Austin, TX, 1723, 2007
4.52"Conceptual change from equations to inequalities with no solution or with real number solution. In C. Sakonides, D., Desli, (Eds.), Typical and non-Typical mathematics: Characteristics, relationships, characteristics, relationships and interactions within the mathematics education", Arampatzis, K., Skiadaressis, P., & Christou, K. P., 2nd National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education, Athens, Greece, 637-638, 2007
4.53"Πως κατανοούν οι μαθητές τη χρήση των γραμμάτων στα μαθηματικά.", Χρήστου, Κ. Π., & Βοσνιάδου, Σ., Στο Χ. Σακονίδης & Δ. Δεσλή (Επιμ.), Τυπικά και άτυπα μαθηματικά: χαρακτηριστικά, σχέσεις και αλληλεπιδράσεις στο πλαίσιο της μαθηματικής εκπαίδευσης, Πρακτικά από το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών, Αθήνα: Τυπωθήτω., 279-289, 2007
4.54"Students’ difficulties with algebraic expressions containing literal symbols", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 2nd European Cognitive Science Conference (EuroCogSci07), Delphi, Greece: Taylor & Francis Ltd., 881, 2007
4.55"Students’ interpretations of algebraic expressions in inequalities.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 11th European Conference on Research in Learning and Instruction, Budapest, Hungary., 293, 2007
4.56"Students’ Interpretation of the Use of Literal Symbols in Algebra – Α conceptual change approach.(pp. ). Prague:PME.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Prague, Czech Republic, 171-172, 2006
4.57"Students’ interpretations of the use of literal symbols in inequalities", Christou, K. P. & Vosniadou, S., 5th International Conference on Conceptual Change., Stockholm, Sweden., , 2006
4.58"What can we gain from a conceptual change approach to the learning and teaching of mathematics?", Vosniadou, S., Vamvakoussi, X., & Christou, K. P., 4th Mediterranean Conference on Mathematics Education, Palermo, Italy., 435-446, 2005
4.59"How students interpret literal symbols in algebra: A conceptual change approach", Christou, K. P. & Vosniadou, S., XXVII Annual Conference of the Cognitive Science Society, Stresa, Italy, 453-458, 2005
4.60"Conceptual change in understanding the use of literal symbols in algebra.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 11th European Conference on Research in Learning and Instruction., Nicosia, Cyprus., 846, 2005
4.61"Conceptual change in the transition from arithmetic to algebra", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 4th European Symposium on Conceptual Change, Athens, Greece, 115-117, 2004
4.62"Γνωστικοί περιορισμοί στην κατανόηση της χρήσης των συμβόλων της άλγεβρας", Χρήστου, Κ. Π., & Βοσνιάδου, Σ., Στο Ν. Μακρής και Δ. Δεσλή (Επιμ.), Η Γνωστική Ψυχολογία σήμερα: Γέφυρες για τη μελέτη της νόησης -Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου Γνωστικής Ψυχολογίας, Αθήνα: Τυπωθήτω- Γιώργος Δαρδανός., 303-306, 2004
4.63"Une analyse socio-didactique du passage du calcul arithmétique à l'algèbre.", Christou, K. P., & Markidis, K., 7e Biennale de l’Eduaction et de la Formation, Lion, France., , 2004
4.64"Difficulties in solving algebra story problems", Christou, K. P., Reid, N., & Vosniadou, S., European Cognitive Science Conference, Osnavrück, 378, 2003

5. Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.

6. Δημοσιεύσεις σε Συλλογικούς Τόμους.

6.1"Εννοιολογική Αλλαγή και το Φαινόμενο της Προκατάληψης του Φυσικού Αριθμού στην Κατανόηση της Έννοιας της Μεταβλητής.", Χρήστου, Κ. Π., Στο Ν. Κυριακοπούλου & Ε. Σκοπελίτη (Eds.), Νόηση και Μάθηση υπό το πρίσμα της Εννοιολογικής Αλλαγής: Σύγχρονες Έρευνες και Προβληματισμοί. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg., , , 2019
6.2"Εννοιολογική Αλλαγή και το Φαινόμενο της Προκατάληψης του Φυσικού Αριθμού στην Κατανόηση της Έννοιας της Μεταβλητής. Στο Ν. Κυριακοπούλου & Ε. Σκοπελίτη (Eds.), Νόηση και Μάθηση υπό το πρίσμα της Εννοιολογικής Αλλαγής: Σύγχρονες Έρευνες και Προβληματισμοί.", Χρήστου, Κ. Π., Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg., , (υπό έκδοση), 2018
6.3"Students’ interpretations of literal symbols in algebra.", Christou, K. P. Vosniadou, S., & Vamvakoussi, X., In S. Vosniadou, A. Baltas & X. Vamvakoussi (Eds.), Re-Framing the Conceptual Change Approach in Learning and Instruction, Elsevier Press., , 283-297, 2007

7. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια με κριτές.

7.1"Whole numbers bias in calculations with missing numbers – another chance for conceptual change", Christou, K. P, 15th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Munich, Germany, , 2013
7.2"How many numbers are there in an interval? Greek and Flemish 9th graders struggling with the density of numbers", Vamvakoussi, X., Christou, K. P., VanDooren, W., 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium, 63, 2010
7.3"Students’ Ways to Interpret Literal Symbols in Algebra – A Comparison Between Greek and Flemish Students", Christou, K. P., Vamvakoussi, X., VanDooren, W., 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium., 77, 2010
7.4"The Transition from Arithmetic to Algebra: Categorization and Solving of Equations and Inequalities", Arambatzis, K., Christou, K. P., & Vosniadou, S, 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium, 61, 2010
7.5"Transgressing the Barriers of Thinking with Natural Numbers in Understanding Variables in Algebra.", Christou, K. P., & Vosniadou, S, 13th European Conference on Research in Learning and Instruction, Amsterdam, Netherlands, , 2009
7.6"Students’ Tendency to Think of Literal Symbols as Natural Numbers", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 13th European Conference on Research in Learning and Instruction, Amsterdam, Netherlands, , 2009
7.7"Unravelling the cognitive obstacles in mathematical reasoning.", VanDooren, W., Vamvakoussi, X., Christou, K. P. & Ellen Gillard, 6th International Conference on Conceptual Change, Turku, Finland., 47, 2008
7.8"Understanding the concept of variable – a teaching intervention to foster conceptual change.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 6th International Conference on Conceptual Change, Turku, Finland., 34, 2008
7.9"Natural numbers and their interference in students’ interpretations of literal symbols in algebra", Christou, K. P., & Vosniadou, S., XXIX International Congress of Psychology, Berlin, Germany., , 2008
7.10"Students’ interpretations of algebraic expressions in inequalities", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 11th European Conference on Research in Learning and Instruction, Budapest, Hungary, 293, 2007
7.11"Students’ interpretations of the use of literal symbols in inequalities.", Christou, K. P. & Vosniadou, S., 5th International Conference on Conceptual Change., Stockholm, Sweden., , 2006
7.12"Students’ Interpretation of the Use of Literal Symbols in Algebra – Α conceptual change approach.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Prague, Czech Republic., , 2006
7.13"Conceptual change in understanding the use of literal symbols in algebra", Christou, K. P., & Vosniadou, S., European Conference on Research in Learning and Instruction., Nicosia, Cyprus., 846, 2005
7.14"Une analyse socio-didactique du passage du calcul arithmétique à l'algèbre", Christou, K. P., & Markidis, K., 7e Biennale de l’Eduaction et de la Formation, Lion, France, , 2004

8. Ανακοινώσεις σε Συνέδρια χωρίς κριτές.

9. Άλλες Εργασίες.

10. Άλλα.


Διοικητικό Έργο
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές του πανεπιστημίου
Τίτλοςεπιτροπής παραλαβής υλικών και υπηρεσιών της Παιδαγωγικής Σχολής
Περιγραφήτακτικό μέλος επιτροπής παραλαβής υλικών και υπηρεσιών της Παιδαγωγικής Σχολής
Περίοδος2015, 2016
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές ανεξάρτητων αρχών
ΤίτλοςEducation, Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA), EU.
ΠεριγραφήScientific Expert
Περίοδος2010-
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές ανεξάρτητων αρχών
ΤίτλοςΕθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (πρώην Ε.Κε.Πις)
ΠεριγραφήΜέλος του μητρώου αξιολογητών
Περίοδος2009-
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΆλλο
ΤίτλοςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠεριγραφήΣυμμετοχή στην οργάνωση του προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών για Θέματα Φύλου και Ισότητας, στο που συγχρηματοδοτήθηκε από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους.
Περίοδος2008
Συμμετοχή σε όργανο ή επιτροπήΣυμμετοχή σε συλλογικά όργανα και επιτροπές ανεξάρτητων αρχών
ΤίτλοςΣυντονιστής της Ομάδας με Ειδικό Ενδιαφέρον για την Εννοιολογική Αλλαγή European Association for Research in Learning and Instruction, 2016-σήμερα
Περιγραφή
Περίοδος

Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς

ΕΙΣΟΔΟΣ

Χρησιμοποιήστε το ιδρυματικό σας Email και Password για να συνδεθείτε.




ON-LINE

Στατιστικά στοιχεία επισκεπτών και συνδεδεμένων χρηστών στο Πληροφοριακό Σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π.

Επισκέπτες: 5
Συνδεδεμένοι: 0