4.1 | "Εφαρμογή Ανατρεπτικού Κειμένου για την Αντιμετώπιση της Παρανόησης ότι ο Πολλαπλασιασμός Μεγαλώνει.", Χρήστου, Κ.Π., Προκόπου, Α., 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές, Λευκωσία, Κύπρος, , 2019 |
4.2 | "Στρατηγικές Νοερού Υπολογισμού σε Πρόσθεση και Αφαίρεση με Ακέραιους.", Λεμονή, Ι., Χρήστου, Κ.Π., 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές, Λευκωσία, Κύπρος, , 2019 |
4.3 | "Tackling the natural number bias – A comparative textbook analysis.", an Dooren, W., Christou, K.P., Depaepe, F., Inglis, M., Määtä, S., McMullen, J., Obersteiner, A., Ribeiras, P.H., Van Hoof, J., Triantafyllou, M., Vamvakoussi, X., Verschaffel, L., Wittman, G., Wollac, the 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Aachen, Germany., 84, 2019 |
4.4 | "Η Μαθηματική Ιστορία ως Εργαλείο για την Κατανόηση των Ρητών Αριθμών.", Μαρής, Δ., Χρήστου, Κ.Π., 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές, Λευκωσία, Κύπρος, , 2019 |
4.5 | "Using refutational text to remedy the Multiplication Makes Bigger misconception", Prokopou, A, & Christou, K.P., the 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction,, Aachen, Germany, 84, 2019 |
4.6 | "Μαθηματικό Άγχος: Μελέτη σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης", Χαραλαμπάκης, Σ., Χρήστου, 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές, Λευκωσία, Κύπρος, , 2019 |
4.7 | "The natural number bias in arithmetic operations: the case of the representational form of the number.", Christou, K. P., 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umeå, Sweden: PME., 267-274, 2018 |
4.8 | "Natural Number Bias when Reasoning about the Effect of Operations.", Van Dooren, W., Pollack, C., Vannuten, S., Van Hoof, J. Christou, K. P, 11th International Conference on Conceptual Change – Epistemic Cognition & Conceptual Change, Klagenfurt, Austria., 97, 2018 |
4.9 | "Natural Number Bias in understanding variables in algebra – the role of mathematics textbooks", Dimitrakopoulou, S., & Christou, K. P, 11th International Conference on Conceptual Change – Epistemic Cognition & Conceptual Change, Klagenfurt, Austria., 72, 2018 |
4.10 | "Η προκατάληψη των φυσικών αριθμών ως διαισθητικός συλλογισμός – μια μελέτη της βεβαιότητας των μαθητών.", Κούρτη, Σ.Κ., Τριανταφυλλάκος, Α., Χρήστου, Κ.Π., Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές. (σελ. ). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ, , 837-846, 2018 |
4.11 | "Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού στις πράξεις – πέρα από το μέγεθος του αριθμού.", Χρήστου, Κ.Π., Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές. (σελ. ). Αθήνα: ΕΝΕΔΙΜ, Αθήνα, 931-941, 2018 |
4.12 | "Mental calculation strategies for addition and subtraction with integers", Lemoni, I., Lemonides, C., Christou, K. P., 4rd International Conference Education Across Borders, Florina, in press, 2018 |
4.13 | "The Spontaneous Focusing οn Quantitative Relations (SFOR) in preschool students", Karagiorgou, M. Α, Christou, K. P., 4rd International Conference Education Across Borders, Florina, in press, 2018 |
4.14 | "Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού σε πράξεις με φυσικούς αριθμούς και κλάσματα.", Κόρδα, Μ.Α., Μίχα, Ι., Χρήστου, Κ.Π., Στο Φ. Γούσιας (Επιμ.), Τα Πρακτικά του 4ου Συνεδρίου Νέος Παιδαγωγός (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82301-2-5)., Αθήνα, 824-832, 2017 |
4.15 | "Natural Number Bias in operations - Beyond the size of numbers.", Christou, K. P., 7th National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education (ENEDIM), Athens, 931-942, 2017 |
4.16 | "Natural Number Bias as intuitive resasoning - A study of students' feel of certainty.", Kourti, S. K, Triantafillakos, A., Christou, K. P., 7th National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education (ENEDIM), Athens, 837-847, 2017 |
4.17 | "Natural Number Bias in operations with integers", Bambi, K., Christou, K. P., 7th National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education (ENEDIM), Athens, 950, 2017 |
4.18 | "Natural Number Bias when Reasoning with Rational Numbers and Unknown Operands", Pollack, C., Christou, K. P., Van Hoof, J., Van Dooren, W.,, 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Tampere, Finland, 206, 2017 |
4.19 | "The Natural Number Bias also affects the representational form of arithmetic operation results.", Christou, K. P., 17th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Tampere, Finland, 233, 2017 |
4.20 | "Testing the Number Navigation Game with Mathematics Educators", Kemos, A., Christou, K. P., Vamvakoussi, X.,, 10th International Conference on Conceptual Change - Conceptual Change Meets Other Disciplines, Florina, Greece, 46-47, 2016 |
4.21 | "The Natural Number Bias in Arithmetic Operations when Negative Numbers are Introduced", Dimitriadis, T.E., Christou, K. P.,, 10th International Conference on Conceptual Change - Conceptual Change Meets Other Disciplines, Florina, Greece, 73, 2016 |
4.22 | "New Insights on Natural Number Bias in Arithmetic Operations", Christou, K.P., Pollack, C., Vannuten, S., Van Hoof, J., Van Dooren, W., 10th International Conference on Conceptual Change - Conceptual Change Meets Other Disciplines, Florina, 72, 2016 |
4.23 | "The Natural Number Bias in Arithmetic Operations: Beyond the Size of the numbers", Christou, K.P.,, 3rd International Conference - Education across Borders‖ Education and Research across Time and Space, Bitola, , 2016 |
4.24 | "The Dual Aspect of Natural Number Bias in Arithmetic Operations.", Christou, K. P., 16th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Limassol , Cyprus, 270-271, 2015 |
4.25 | "The Rational Number Navigation Game - A Serious Game for Developing Rational Number Knowledge", Christou, K.P., McMullen, J.,Van Dooren, W., Verschaffel, L., Lehtinen, E.,, 16th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Limassol , Cyprus., 655-656, 2015 |
4.26 | "Τρόποι επίδρασης της προκατάληψης του φυσικού αριθμού σε πράξεις, μέγεθος και διάταξη των ρητών αριθμών", Χρήστου, Κ. Π., , Στο Δ. Δεσλή, Ι. Παπαδόπουλος, Μ. Τζεκάκη (Επιμ.), Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (ψηφιακή έκδοση, ISBN: 978-618-82277-0-5), Θεσσαλινίκη, Ελλάδα,, 688-697, 2015 |
4.27 | "Χρήση γραμμάτων ως μεταβλητών, τρόποι κατανόησης από τους μαθητές και τρόποι εμφάνισης στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου", Δημητρακοπούλου, Σ., Χρήστου, Κ. Π., Η δύναμη των μαθηματικών κινητήριος μοχλός της επιστημονικής έρευνας και της εξελικτικής πορείας του πολιτισμού μας, Πρακτικά του 32ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας, (Ελληνική Μαθηματική Εταιρία), Καστοριά, Ελλάδα, 273-284, 2015 |
4.28 | "Μία βιωματική δραστηριότητα κατασκευής διαγραμμάτων συχνοτήτων σε παιδιά του Νηπιαγωγείου.", Γκατζιούρα, Κ., Ζωγράφου, Κ., Μακαρίκα, Α., Μιχαϊλίδου, Μ., Χρήστου, Κ.Π., Εργασία που παρουσιάστηκε στη 2η Ημερίδα με τίτλο «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο», Φλώρινα, Ελλάδα., , 2015 |
4.29 | "Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού στις αριθμητικές πράξεις.", Χρήστου, Κ. Π., Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (11 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494)., Φλώρινα, Ελλάδα, 1-11, 2014 |
4.30 | "Δημητρακοπούλου, Σ., Χρήστου, Κ. Π.", Πως ερμηνεύουν οι μαθητές τα γράμματα-μεταβλητές & πώς αυτά εμφανίζονται στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου;, Στο Χ. Λεμονίδης & Κ. Νικολαντωνάκης (Επιμ.), Πρακτικά του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝΕΔΙΜ) (11 σελίδες, ψηφιακή έκδοση, ISSN: 1792-8494), ΕΝΕΔΙΜ., Φλώρινα, Ελλάδα, 1-11, 2014 |
4.31 | "Mind the Gap! Considerations in the Development of a Rational Number Navigation Game,", Christou, K.P., McMullen, J.,Van Dooren, W., Verschaffel, L., Lehtinen, E.,, 1st Meeting on Research on Domain-Specific Serious Games" of the International Scientific Research Community: WO.008.14N on Developing competencies in learners: From ascertaining to intervening., Leuven, Belgium., , 2014 |
4.32 | "Whole numbers bias in calculations with missing numbers – another chance for conceptual change.", Christou, K. P, 15th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Munich, Germany., 565-566, 2013 |
4.33 | "Helping students remedy the phenomenal sign bias: The case of a refutational lecture", Christou, K. P., 8th International Conference on Education, Samos, Greece, 643-648, 2012 |
4.34 | "Το Πέρασμα από την Αριθμητική στην Άλγεβρα, Λύση και Κατηγοριοποίηση Εξισώσεων και Ανισώσεων", Αραμπατζής, Κ., Χρήστου, Κ. Π., Βοσνιαδου, Σ, Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας - Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, Ιωάννινα, Ελλάδα., 85-94, 2011 |
4.35 | "Τι αριθμητικές τιμές (δεν) παίρνουν οι μεταβλητές – Απαντήσεις Ελλήνων και Βέλγων μαθητών.", Χρήστου, Κ. Π., Βαμβακούση, Ξ., & Van Dooren, W., Στο Μ. Καλδρυμίδου & Ξ. Βαμβακούση (Επιμ.), Η τάξη ως πεδίο ανάπτυξης της μαθηματικής δραστηριότητας - Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, Ιωάννινα, Ελλάδα., 539-548, 2011 |
4.36 | "Greek and Flemish students’ conceptual difficulties in the shift from (discrete) natural to (dense) rational numbers", Vamvakoussi, X., Mertens, L., Christou, K. P., & Van Dooren, W., 14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Exeter, UK, 1426-1427, 2011 |
4.37 | "Changing the way students interpret the phenomenal sign of algebraic expressions: The effect of direct instruction", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 14th Biennial Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction, Exeter, UK, 648-649, 2011 |
4.38 | "Greek and Flemish students’ understanding of the density of rational numbers: More similar, than different.", Vamvakoussi, X., Christou, K.P., & Van Dooren, W., 34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education, Belo Horizonte, Brazil, 249-256, 2010 |
4.39 | "Greek and Flemish students’ interpretation of the literal symbols as variables. In M.M.F. Pinto & T.F. Kawasaki (Eds.), Mathematics in different settings – Proceedings of the", Van Dooren, W., Christou, K.P., & Vamvakoussi, X., 34th Conference of the International Group for the Psychology in Mathematics Education, Belo Horizonte, Brazil, Vol. 4, pp., 2010 |
4.40 | "How many numbers are there in an interval? Greek and Flemish 9th graders struggling with the density of numbers. Paper presented at the.", Vamvakoussi, X., Christou, K. P., VanDooren, W., 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium., 63, 2010 |
4.41 | "Students’ Ways to Interpret Literal Symbols in Algebra – A Comparison Between Greek and Flemish Students.", Christou, K. P., Vamvakoussi, X., VanDooren, W., 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium., 77, 2010 |
4.42 | "The Transition from Arithmetic to Algebra: Categorization and Solving of Equations and Inequalities", Arambatzis, K., Christou, K. P., & Vosniadou, S, 7th Biennial Meeting on Conceptual Change, Leuven, Belgium, 61-62, 2010 |
4.43 | "Η παρερμηνεία του φαινομενικού προσήμου των αλγεβρικών παραστάσεων - Μια διδακτική παρέμβαση.", Χρήστου, Κ. Π., & Βοσνιάδου, Σ., Στο Φ. Καλαβάσης, Σ. Καφούση, Μ. Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Χ. Σκουμπουρδή & Γ. Φεσάκης (Επιμ.), Μαθηματική Εκπαίδευση και Οικογενειακές Πρακτικές – Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών, Ρόδος, Ελλάδα., 229-308, 2009 |
4.44 | "Misinterpreting the use of literal symbols in Algebra", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Thessaloniki, Greece, 329-339, 2009 |
4.45 | "Students’ Tendency to Think of Literal Symbols as Natural Numbers.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 13th European Conference on Research in Learning and Instruction, Amsterdam, Netherlands, , 2009 |
4.46 | "Transgressing the Barriers of Thinking with Natural Numbers in Understanding Variables in Algebra.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 13th European Conference on Research in Learning and Instruction, Amsterdam, Netherlands., , 2009 |
4.47 | "Natural numbers and their interference in students’ interpretations of literal symbols in algebra..", Christou, K. P., & Vosniadou, S., XXIX International Congress of Psychology, Berlin, Germany., 128, 2008 |
4.48 | "Understanding the concept of variable – a teaching intervention to foster conceptual change.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 6th International Conference on Conceptual Change., Turku, Finland., 34, 2008 |
4.49 | "Unravelling the cognitive obstacles in mathematical reasoning.", VanDooren, W., Vamvakoussi, X., Christou, K. P. & Gillard, E, 6th International Conference on Conceptual Change., Turku, Finland., 47, 2008 |
4.50 | "Εννοιολογική Αλλαγή στην κατανόηση της έννοιας της μεταβλητής στην Άλγεβρα.", Χρήστου, Κ. Π. & Βοσνιάδου, Σ.,, Εργασία που παρουσιάστηκε στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο του κλάδου Γνωστικής Ψυχολογίας της ΕΛΨΕ, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, , 2008 |
4.51 | "Interpreting the sign of algebraic expressions.", Christou, K. P., Vosniadou, S., & Vamvakoussi, X., 29th Annual meeting of Cognitive Science Society, Austin, TX, 1723, 2007 |
4.52 | "Conceptual change from equations to inequalities with no solution or with real number solution. In C. Sakonides, D., Desli, (Eds.), Typical and non-Typical mathematics: Characteristics, relationships, characteristics, relationships and interactions within the mathematics education", Arampatzis, K., Skiadaressis, P., & Christou, K. P., 2nd National Conference of Greek Association of Researchers in Mathematics Education, Athens, Greece, 637-638, 2007 |
4.53 | "Πως κατανοούν οι μαθητές τη χρήση των γραμμάτων στα μαθηματικά.", Χρήστου, Κ. Π., & Βοσνιάδου, Σ., Στο Χ. Σακονίδης & Δ. Δεσλή (Επιμ.), Τυπικά και άτυπα μαθηματικά: χαρακτηριστικά, σχέσεις και αλληλεπιδράσεις στο πλαίσιο της μαθηματικής εκπαίδευσης, Πρακτικά από το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών, Αθήνα: Τυπωθήτω., 279-289, 2007 |
4.54 | "Students’ difficulties with algebraic expressions containing literal symbols", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 2nd European Cognitive Science Conference (EuroCogSci07), Delphi, Greece: Taylor & Francis Ltd., 881, 2007 |
4.55 | "Students’ interpretations of algebraic expressions in inequalities.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 11th European Conference on Research in Learning and Instruction, Budapest, Hungary., 293, 2007 |
4.56 | "Students’ Interpretation of the Use of Literal Symbols in Algebra – Α conceptual change approach.(pp. ). Prague:PME.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Prague, Czech Republic, 171-172, 2006 |
4.57 | "Students’ interpretations of the use of literal symbols in inequalities", Christou, K. P. & Vosniadou, S., 5th International Conference on Conceptual Change., Stockholm, Sweden., , 2006 |
4.58 | "What can we gain from a conceptual change approach to the learning and teaching of mathematics?", Vosniadou, S., Vamvakoussi, X., & Christou, K. P., 4th Mediterranean Conference on Mathematics Education, Palermo, Italy., 435-446, 2005 |
4.59 | "How students interpret literal symbols in algebra: A conceptual change approach", Christou, K. P. & Vosniadou, S., XXVII Annual Conference of the Cognitive Science Society, Stresa, Italy, 453-458, 2005 |
4.60 | "Conceptual change in understanding the use of literal symbols in algebra.", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 11th European Conference on Research in Learning and Instruction., Nicosia, Cyprus., 846, 2005 |
4.61 | "Conceptual change in the transition from arithmetic to algebra", Christou, K. P., & Vosniadou, S., 4th European Symposium on Conceptual Change, Athens, Greece, 115-117, 2004 |
4.62 | "Γνωστικοί περιορισμοί στην κατανόηση της χρήσης των συμβόλων της άλγεβρας", Χρήστου, Κ. Π., & Βοσνιάδου, Σ., Στο Ν. Μακρής και Δ. Δεσλή (Επιμ.), Η Γνωστική Ψυχολογία σήμερα: Γέφυρες για τη μελέτη της νόησης -Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου Γνωστικής Ψυχολογίας, Αθήνα: Τυπωθήτω- Γιώργος Δαρδανός., 303-306, 2004 |
4.63 | "Une analyse socio-didactique du passage du calcul arithmétique à l'algèbre.", Christou, K. P., & Markidis, K., 7e Biennale de l’Eduaction et de la Formation, Lion, France., , 2004 |
4.64 | "Difficulties in solving algebra story problems", Christou, K. P., Reid, N., & Vosniadou, S., European Cognitive Science Conference, Osnavrück, 378, 2003 |